Klientu apkalpošana ārkārtējās situācijas laikā

Stingri ievērojot vīrusa izplatības ierobežošanai noteiktos drošības un piesardzības pasākumus, no 9. jūnija atgriežamies pie iepriekšējās klientu apkalpošanas kārtības – klientiem turpmāk vairs nav nepieciešams veikt pierakstu, lai saņemtu klātienes konsultāciju.
Atgādinām, ka vairums mūsu produktu un pakalpojumu, kā arī klientu atbalsts ir pieejams attālināti, tādēļ aicinām izvērtēt nepieciešamību doties uz filiāli.

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Kredītbrīvdienas privātpersonām

Reaģējot uz pieaugošajām bažām par Covid-19 ietekmi uz mājsaimniecību ekonomisko situāciju, piedāvājam atlikt pamatsummas atmaksu.

Piedāvājums neattiecas uz maksājumu karšu kredītlimitu minimālajām iemaksām.

Uzzināt vairāk par kredītbrīvdienām

Maksā rēķinus attālināti

Apmaksā rēķinus ātri, ērti un vienkārši internetbankā vai mobilajā lietotnē, kur visu diennakti pieejami zibmaksājumi – situācijām, kad pārskaitījums nevar gaidīt.

Īpašs piedāvājums senioriem – rēķinu apmaksa telefoniski! Ārkārtas situācijas laikā viena rēķina apmaksa telefoniski maksās vien 0.38 EUR. Lai saņemtu pakalpojumu, zvani uz klientu atbalsta centru 6701 0000.

Klientu atbalsts 24/7

Arī ārkārtas situācijā saviem klientiem esam pieejami visu diennakti vairākos kanālos – mobilās lietotnes čatā, internetbankas sarakstē, Whatsapp sarakstē (tālr. numurs +371 28660011), soctīklos, zvanot uz 6701 0000 vai rakstot uz info@citadele.lv. Raksti vai zvani, un mēs palīdzēsim risināt jebkuru jautājumu attālināti. Lūdzam būt saprotošiem, ja zvanu rindā nākas gaidīt nedaudz ilgāk, nekā ierasts.

Mobilā lietotne

Bankas filiāle tavā kabatā. Apskati ātro atlikumu, veic maksājumus un pārvaldi kartes. Vari aktivizēt, bloķēt kartes vai nomainīt PIN kodu, arī tad, ja neatceries veco. Vairāk par Mobilo lietotni.

Bezkontakta maksājumi

Ārkārtas situācijas laikā iesakām iepirkšanos tiešsaistē. Tomēr, ja dodies uz veikalu, labāk norēķināties ar bezkontakta maksājumiem, nevis skaidru naudu – tas palīdzēs ierobežot vīrusa izplatību. Citadeles klientiem pieejamas bezkontakta norēķinu kartes (limits bez PIN koda ievadīšanas – 50 EUR), NFC maksājumi ar telefonu (Android ierīcēm) vai Apple Pay. Bezkontakta maksājumu iespēju savai kartei un telefonam vari aktivizēt mobilajā lietotnē.

Kā aktivizēt bezkontakta maksājumus?
Kā aktivizēt Apple Pay?

Internetbanka

Internetbankā attālināti vari atjaunot savu kontaktinformāciju (arī atjaunotas pases vai ID kartes kopiju), pasūtīt jaunu karti vai bloķēt esošo, pieslēgt vai atslēgt dažādus pakalpojumus ar brīvas formas rīkojumu un atvērt krājkontu papildu drošības spilvenam.

Kļūsti par klientu attālināti

Arī kļūt par Citadeles klientu iespējams bez bankas apmeklējuma! To ātri un ērti vari paveikt mobilajā lietotnē. Tev būs jāievada savi personas dati, jāuzņem “selfijs” un jānofotografē pase vai ID karte. Kā klients saņemsi mūsu labāko debetkarti – X smart. To, kā arī kartes PIN kodu, saņemsi savā pastkastē.

Video konsultācija

Gan esošajiem klientiem, gan arī tiem, kas vēlas uzzināt par Citadeles piedāvātajiem pakalpojumiem, pirms kļūt par klientu, piedāvājam iespēju pieteikties video konsultācijām ar bankas speciālistu. Sarunas laikā ir iespēja uzzināt par konta atvēršanu un kredītspējas izvērtēšanu, pakalpojumu tarifiem, pensiju līmeņiem, attālināto pakalpojumu izmantošanu un citām iespējām. Nāc uz banku, paliekot mājās!

Pieteikties video konsultācijai iespējams, zvanot 67010000 vai arī aizpildot pieteikumu mājas lapā. Video konsultācijas pieejamas darba dienās no 9.00-17.00 un norit ar MS Teams palīdzību.

Sīkāk par pievienošanos videokonsultācijai