Filiālēs apkalpojam pēc iepriekšēja pieraksta

Pakalpojumus filiālēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām klientus pirms pieraksta veikšanas pārliecināties, vai konkrēto pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti.

  • Lūdzam ņemt vērā, ka atsevišķi pakalpojumi ir pieejami tikai noteiktās filiālēs, piem., tūlītējas kartes izgatavošana (aizvietošana) - Filiāle Citadele, Spice Home, Liepājā un Daugavpilī. Ja šie pakalpojumi ir pieejami filiālē, tad tos redzēsiet izvēlnē.
  • Skaidras naudas darījumi, tikai EUR valūtā, filiālē Citadele.
  • Ja veicat rezervāciju ārpus Latvijas vai datorā, telefonā ir iestatīta cita laika josla, pievērsiet uzmanību laika zonai. Rezervācijai pēc Latvijas laika jābūt izvēlētai (UTC+02:00) Riga laika joslai.

Izvēlies filiāli

Filiāle "Citadele", Republikas laukums 2a, Rīga
KAC "Akropole", Maskavas iela 257, Rīga (F ieeja) 
KAC "Alfa", Brīvības gatve 372, Rīga 
KAC "Domina", Ieriķu iela 3, Rīga 
KAC "Spice Home", Jaunmoku iela 13, Rīga
Konsultāciju centrs Bauska, Zaļā iela 1, Bauska
Konsultāciju centrs Cēsis, Pļavas iela 5, Cēsis (''Cēsu klēts'', 2. stāvs)
Daugavpils filiāle, Rīgas iela 34, Daugavpils
Jelgavas filiāle, Mātera iela 23/25, Jelgava
Jēkabpils filiāle, Brīvības iela 140/142 - 7, Jēkabpils
Liepājas filiāle, Radio iela 19-1N, Liepāja
Ogres filiāle, Rīgas iela 23, Ogre 
Rēzeknes filiāle, Galdnieku iela 8, Rēzekne
Saldus KAC, Striķu iela 10C, Saldus
Talsu filiāle, Lielā iela 4, Talsi
Tukuma filiāle, Brīvības laukums 9, Tukums
Valmieras filiāle, Diakonāta iela 6, Valmiera
Ventspils filiāle, Pils iela 17, Ventspils

Lūdzam palikt mājās un filiāles apmeklējuma vietā izvēlēties attālinātu apkalpošanu tos klientus, kuri:

  • ir  kontaktējušies ar COVID-19 inficētu personu un kuriem šobrīd ir jāievēro 10 vai 14 dienu mājas karantīna, tostarp:
    • klienti, kuri dzīvo vienā mājsaimniecībā ar personu, kam pēc ārzemju ceļojuma jāievēro 10 dienu pašizolācija atbilstoši SPKC publicētajam valstu sarakstam;
    • klienti, kuri ir apmeklējuši veselības aprūpes iestādi, kurā tiek ārstēti pacienti ar COVID-19 infekciju;
  • ir saņēmuši apstiprinātu Covid-19 diagnozi vai izjūt akūtas elpceļu saslimšanas pazīmes – paaugstināta temperatūra, sauss klepus, sāpes kaklā vai elpas trūkums. Šiem klientiem vēlam drīzu atlabšanu un aicinām apmeklēt filiāli vien pēc pilnīgas izveseļošanās!

Ja atbilstat kādam no iepriekš minētajiem kritērijiem, atgādinām, ka pirms pakalpojuma pieprasīšanas un saņemšanas Citadelē jums ir pienākums telefona sarunas laikā informēt Citadeles darbiniekus par inficēšanās risku.

Šādu informāciju nepieciešams sniegt arī pirms jebkura tieša fiziska kontakta ar citu personu Citadelē. Šī pienākuma godprātīga pildīšana ļaus ne vien mums atrast labāko veidu, kā sniegt pakalpojumu, bet arī pasargāt citus klientus un mūsu darbiniekus no iespējamas inficēšanās riska.

Bankas darbinieki ir tiesīgi lūgt klientam apstiprinājumu par iepazīšanos ar augšminēto informāciju un atbilstību tai. Tas tiek darīts, ievērojot Citadeles likumīgās intereses un nodrošinot sabiedrības intereses veselības jomā, kā arī, lai nodrošinātu darba aizsardzības pasākumu īstenošanu  pret tās darbinieku saslimšanas risku. Saņemot informāciju par iepriekš noteikto ierobežojumu pārkāpumu, Citadele ir tiesīga nesniegt pakalpojumus klātienē un neielaist konkrēto personu bankas filiālē. Infekcijas izplatīšanās gadījumā Citadelei ir tiesības par šādiem gadījumiem ziņot Valsts policijai, kā arī nodot informāciju SPKC.

Atgādinām, ka par epidemioloģiskās drošības prasību neievērošanu var tikt piemērota normatīvajos aktos noteiktā atbildība.

Saņemot pakalpojumu, klients apliecina, ka ir iepazinies ar augšminēto informāciju.

Sargāsim savu veselību un viens otru!