Pieteikties klātienes konsultācijai

No 11. oktobra, ievērojot valdības pieņemtos lēmumus par ārkārtējo situāciju un epidemioloģiski drošas vides prasības, filiālēs klātienē konsultēsim tikai pēc iepriekšēja pieraksta klientus, kuriem ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Lūdzam iepriekš pārliecināties, vai konkrēto pakalpojumu nav iespējams veikt attālināti.  

Savukārt, ja klientam nav iepriekšminētā sertifikāta, un nepieciešamo bankas pakalpojumu nav iespējams veikt attālināti, aicinām ar mums sazināties pa diennakts tālruni 6701 0000. Vēršam uzmanību, ka gaidīšanas laiks var būt ilgāks nekā ierasts, ņemot vērā klientu aktivitāti.  

Ja klientam būs pieteikta konsultācija kādā no filiālēm, bet ierodoties viņš nevarēs uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu, klientam apkalpošanu filiālē nāksies atteikt. 

  • Lūdzam ņemt vērā, ka atsevišķi pakalpojumi, piemēram, tūlītējas kartes izgatavošana (aizvietošana) vai skaidras naudas darījumi, ir pieejami tikai noteiktās filiālēs. Ja izvēlētajā filiālē šie pakalpojumi ir pieejami, tad redzēsiet tos izvēlnē.
  • Ja veicat rezervāciju ārpus Latvijas vai datorā, telefonā ir iestatīta cita laika josla, pievērsiet uzmanību laika zonai. Rezervācijai pēc Latvijas laika jābūt izvēlētai (UTC+02:00) Riga laika joslai.

Izvēlies filiāli

Filiāle "Citadele", Republikas laukums 2a, Rīga
KAC "Akropole", Maskavas iela 257, Rīga (F ieeja)
KAC "Alfa", Brīvības gatve 372, Rīga
KAC "Domina", Ieriķu iela 3, Rīga
KAC "Spice Home", Jaunmoku iela 13, Rīga (Ar 21.10.2021 KAC "Spice Home" apkalpojam rindas kārtībā (atceļot iepriekšējo kārtību par pierakstiem). Klienti, kam jau ir veikts pieraksts uz konkrētu laiku 21.oktobrī un vēlāk, tiks apkalpoti ieplānotajā laikā. Uzņēmumu konta atvēršanai ir jāveic pieraksts)
Konsultāciju centrs Bauska, Zaļā iela 1, Bauska
Konsultāciju centrs Cēsis, Pļavas iela 5, Cēsis (''Cēsu klēts'', 2. stāvs)
Daugavpils filiāle, Rīgas iela 34, Daugavpils
Gulbenes filiāle, Rīgas iela 47, Gulbene
Jelgavas filiāle, Mātera iela 23/25, Jelgava
Jēkabpils filiāle, Brīvības iela 140/142 - 7, Jēkabpils
Liepājas filiāle, Lielā iela 12, Liepāja
Limbažu filiāle, Rīgas iela 7, Limbaži
Ogres filiāle, Rīgas iela 23, Ogre
Rēzeknes filiāle, Galdnieku iela 8, Rēzekne
Saldus KAC, Striķu iela 10C, Saldus
Talsu filiāle, Lielā iela 4, Talsi
Tukuma filiāle, Brīvības laukums 9, Tukums
Valmieras filiāle, Diakonāta iela 6, Valmiera
Ventspils filiāle, Pils iela 17, Ventspils

Vēršam uzmanību, ka filiāles apmeklējuma laikā obligāti jālieto muti un degunu aizsedzoša sejas maska.

Pirms filiāles apmeklējuma aicinām ikvienu klientu būt atbildīgam un rūpēties par savu un līdzcilvēku veselību, ievērojot Latvijā noteiktos epidemioloģiskos pasākumus, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.

Lūdzam palikt mājās un filiāles apmeklējuma vietā izvēlēties attālinātu apkalpošanu tos klientus, kuri: 

  • ir  kontaktējušies ar COVID-19 inficētu personu un kuriem šobrīd ir jāievēro 10 vai 14 dienu mājas karantīna, tostarp:
    • klienti, kuri dzīvo vienā mājsaimniecībā ar personu, kam pēc ārzemju ceļojuma jāievēro 10 dienu pašizolācija atbilstoši SPKC publicētajam valstu sarakstam; 
    • klienti, kuri ir kontaktējušies ar personu, kas pēdējo 10 dienu laikā ir atgriezusies no ārvalstu ceļojuma, kā arī ar SPKC noteikto kontaktpersonu;
    • klienti, kuri ir apmeklējuši veselības aprūpes iestādi, kurā tiek ārstēti pacienti ar COVID-19 infekciju;
  • ir saņēmuši apstiprinātu Covid-19 diagnozi vai izjūt akūtas elpceļu saslimšanas pazīmes – paaugstināta temperatūra, sauss klepus, sāpes kaklā vai elpas trūkums. Šiem klientiem vēlam drīzu atlabšanu un aicinām apmeklēt filiāli vien pēc pilnīgas izveseļošanās!

Ja atbilstat kādam no iepriekš minētajiem kritērijiem, atgādinām, ka pirms pakalpojuma pieprasīšanas un saņemšanas Citadelē jums ir pienākums telefona sarunas laikā informēt Citadeles darbiniekus par inficēšanās risku. Šādu informāciju nepieciešams sniegt arī pirms jebkura tieša fiziska kontakta ar citu personu Citadelē. Šī pienākuma godprātīga pildīšana ļaus ne vien mums atrast labāko veidu, kā sniegt pakalpojumu, bet arī pasargāt citus klientus un mūsu darbiniekus no iespējamas inficēšanās riska. 
Bankas darbinieki ir tiesīgi lūgt klientam apstiprinājumu par iepazīšanos ar augšminēto informāciju un atbilstību tai. Tas tiek darīts, ievērojot Citadeles likumīgās intereses un nodrošinot sabiedrības intereses veselības jomā, kā arī, lai nodrošinātu darba aizsardzības pasākumu īstenošanu  pret tās darbinieku saslimšanas risku. Saņemot informāciju par iepriekš noteikto ierobežojumu pārkāpumu, Citadele ir tiesīga nesniegt pakalpojumus klātienē un neielaist konkrēto personu bankas filiālē. Infekcijas izplatīšanās gadījumā Citadelei ir tiesības par šādiem gadījumiem ziņot Valsts policijai, kā arī nodot informāciju SPKC.

Atgādinām, ka par epidemioloģiskās drošības prasību neievērošanu var tikt piemērota normatīvajos aktos noteiktā atbildība.
Saņemot pakalpojumu, jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar augšminēto informāciju.

Sargāsim savu veselību un viens otru!

Videokonsultācijas

Gan esošajiem klientiem, gan arī tiem, kas vēlas uzzināt par Citadeles piedāvātajiem pakalpojumiem, pirms kļūt par klientu, piedāvājam iespēju pieteikties video konsultācijām ar bankas speciālistu. Sarunas laikā ir iespēja uzzināt par konta atvēršanu un kredītspējas izvērtēšanu, pakalpojumu tarifiem, pensiju līmeņiem, attālināto pakalpojumu izmantošanu un citām iespējām. Nāc uz banku, paliekot mājās!  

Privātpersonām, vispārīgi
Privātpersonām par hipotekāro kredītu
Jurdiskajām personām par kredītjautājumiem