Mobilā lietotne

Ar mobilo lietotni izmanto bankas pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā

photo
icon

Maksājumu kartes un konti

Skaties atlikumu un bloķē vai atbloķē kartes

icon

Touch ID un Face ID

Apstiprini maksājumus ar seju vai pirksta nospiedumu

icon

Klientu atbalsts 24/7

Sazinies ar bankas darbiniekiem lietotnes čatā


Pieejamie pakalpojumi

  • Maini maksājumu kartes, aproces vai uzlīmes PIN kodu arī tad, ja neatceries veco.
  • Veic pārskaitījumus, izveido šablonus un apmaksā rēķinus, skenējot svītru kodu.
  • Maksā uz telefona numuru, bankas konta numuru zināt nav nepieciešams.
  • Bloķē un atbloķē kartes, kā arī pasūti jaunu.
  • Iegādājies nelaimes gadījumu apdrošināšanu minūtes laikā.
  • Aizpildi pieteikumu kreditēšanas piedāvājuma saņemšanai un ērti noformē izvēlētā aizdevuma līgumu.
  • Seko līdzi savam X REWARDS punktu uzkrājumam, kā arī uzkrātos punktus maini pret balvām.
photo
photo
photo

“PUSH” notifikācijas (paziņojumi)

Ērts veids, kā sekot līdzi jaunākajām ziņām par sava konta stāvokli un maksājumu kartes aktivitātēm mobilajā lietotnē.


Kā pieslēgt

Uzdevumi

Uzdevumu rīks ir jauns papildinājums Citadeles mobilajai lietotnei, kas ļauj klientiem veidot uzdevumus ģimenei un draugiem. Turklāt tas palīdz vecākiem runāt ar bērniem par naudu, savukārt bērniem - pašiem nopelnīt pirmos ienākumus.

  • Lai izmantotu uzdevumu rīku, gan uzdevumu sūtītājam, gan saņēmējam jābūt Citadeles klientiem, ar instalēt Citadeles lietotni, kā arī nepieciešam aktivizēt maksājumus uz mobilā telefona numuru. Uzdevuma sūtītājam jābūt vismaz 18 gadus vecam.
  • Lietotnē dodies uz Vairāk > Uzdevumi un izveido savu pirmo uzdevumu! Izvēlies uzdevumu no kategoriju saraksta vai veido savējo. Pievieno aprakstu un atlīdzības summu, kā arī termiņu. Gatavs? Spied Sūtīt!
  • Kad uzdevums ir padarīts, adresāts to atzīmē kā paveiktu, bet sūtītājs var to apstiprināt un samaksāt atlīdzību.
  • Nevēlies veikt uzdevumu? Vari to arī noraidīt.
Vairāk
Task tool view on mobile

Kļūsti par Citadeles klientu un piesakies X kartei attālināti

  • Nofotografē sevi un savu dokumentu
  • Aizpildi pieteikumu un saņem X karti pa pastu trīs darba dienu laikā uz norādīto adresi
  • Aktivizē karti mobilajā lietotnē
photo
photo
photo

X kartes

Izvēlies savam dzīvesstilam piemērotāko no
X kartēm un sāc baudīt plašo priekšrocību
klāstu.

Vairāk par X kartēm

Tev ir jautājumi par mobilo lietotni vai tur pieejamiem pakalpojumiem?

Izvēlies interesējošo tēmu un atrodi atbildi uz savu jautājumu.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 16.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 7.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un paroli, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

Ņem vērā, ka, ja atkārtoti instalēsi MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē (pieraksties uz vizīti filiālē šeit).

Svarīgi! Mobilajā lietotnē veikta viena maksājuma limits ir 10 000 EUR, neatkarīgi no citiem MobileSCAN limitiem.

Ja ir problēma mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei, piemēram, uzrāda paziņojumu "Lietotājs nav identificēts", "Nepareizs pieslēgšanās vārds" vai citu, ieskaties šeit

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir Android tālrunis?

Lai lejupielādētu lietotni, tā jālejupādē no Google Play, vai, atverot Google Play, meklētājā jāieraksta "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu internetbankas lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

 

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni Android ierīcē:

Nevar atrast Citadeles mobilo lietotni Google Play.
Risinājums: Pārbaudi, kāda operētājsistēmas versija ir tavam tālrunim. Citadeles mobilā aplikācija ir pieejama Android (sākot no 7.0) operētājsistēmas versijas. Ja tev ir pieejams operētājsistēmas atjauninājums, atjaunini uz jaunāko pieejamo versiju. Ja Tev ir ierīce ar operētājsistēmu, kas ir vecāka par 7.0, tad diemžēl Citadeles aplikāciju nevarēsi izmantot – lietotne satur tādas jaunas funkcijas, kuras uz vecākām operētājsistēmām nedarbojas vai darbojas kļūdaini, tādēļ arī to nepiedāvājam.

Lietotne nelejuplādējas - nospiedu pogu "Install", bet nekas nenotiek.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotne uzsāk lejuplādēties, bet līdz galam nenotiek lejuplādes process, lietotne netiek lejuplādēta.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotnei nav pieejama poga "Update", kaut gan ir zināms, ka lietotnei atjauninājums ir pieejams.
Risinājums: Dažkārt, "Update" poga uzrādās, kad Citadeles mobilā lietotne tiek atvērta Google Play.

Lietotne neatbalsta Googe Play (piem., Huawei P40, Windows)
Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams. Tu vari izmantot Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā ar kodu karti vai kodu kalkulatoru (arī MobileSCAN izmantot nevarēs). Ērtībai vari arī uzstādīt Citadeles internetbankas īsceļu telefona ekrānā - atver www.citadele.lv, uzklikšķini uz Internetbanka, telefona pārlūka iestatījumos izvēlies "Pievienot sākuma ekrānam". Tā ērtāk varēsi piekļūt internetbankai no telefona, jo būsi saglabājis mājas lapas ikonu telefona displejā. Ņem vērā, ka šādi lietosi internetbanku, un mobilās lietotnes funkcijas nebūs pieejamas.

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kā atjaunināt Citadeles mobilo lietotni?

Mobilo lietotni ir svarīgi atjaunot regulāri, jo ar katru jaunāko versiju tiek novērsti iespējamie drošības riski un atjaunotas jaunākās lietotnes funkcijas.

Kad ierīcē parādīsies paziņojums, ka attiecīgajām lietotnēm ir pieejams atjauninājums, apstipriniet darbību (“atjaunināt” vai “atjaunināt visu, ja paziņojums ir par vairākām ierīcēm”).

Ja tavā tālrunī nenotiek automātiskā lietotņu atjaunināšana, to vari izdarīt manuāli. Google Play vai App Store atrodi “Citadeles mobilā lietotne”. Ja atjauninājums būs pieejams, uzrādīsies iespēja “Atjaunināt” (Update). Pēc tās nospiešanas, lietotne automātiski atjaunosies uz jaunāko versiju.

Kad atjauninājums ir pabeigts, vai arī, ja lietotnei nav jaunāku versiju, parādīsies poga “Atvērt”.  Nospiežot šo izvēlni tu atvērsi Citadeles mobilo lietotni.

Kā pieslēgt "Push" paziņojumus par kartes vai konta darījumiem?

Sākumā nepieciešams pieslēgties mobilajai lietotnei un doties uz "Vairāk" > "Iestatījumi"> "Paziņojumi"

Šeit tu redzēsi vairākus paziņojumu tipus. Ja tev visi paziņojumi ir atslēgti, tad vari tos ieslēgt un nospiest pogu "Saglabāt".

Ja tomēr visi paziņojumu tipi ir aktīvi, tad nepieciešams veikt šādus soļus:
1) Atslēgt visus paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt";
2) Iziet no lietotnes un izslēgt to pilnībā ārā - tā, lai tā nebūtu redzama aktīvo lietotņu sarakstā.
3) Atvērt lietotni no jauna un izpildīt pirmos divus soļus atkārtoti, tikai šoreiz, ieslēgt paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt".

Atverot lietotni no jauna, paziņojumiem vajadzētu strādāt. To vari pārbaudīt vairākos veidos:
1) Pārskaitot naudu starp saviem kontiem, piemēram, vienu centu.
2) Dodoties uz veikalu un maksājot ar karti vai telefonu.

Paziņojumi par kartes vai konta darījumiem pieejami privātpersonām.

Push notifikācijas ir bez maksas, toties, lai tās varētu saņemt ir jāizmanto internets mobilajā ierīcē (mobilie dati vai WiFi).

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir iOS (Apple) tālrunis?

Lai lejuplādētu lietotni atver AppStore un meklētājā ieraksti "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni iOS ierīcē:

Problēmas situācija: Lietotni vēlos uzstādīt iPad, bet nevaru atrast Citadeles lietotni AppStore.
Risinājums: Noņemt "iPad only" atzīmi iestatījumos, lai AppStore parādītu arī tās lietotnes, kas nav īpašipielāgotas planšetdatoriem.

Problēmas situācija: Lietotni uzstādot, uzrādās paziņojums, ka mana ierīce nav savietojama ar Citadeles lietotni.
Risinājums: Pārbaudīt, vai ierīcei ir pieejami iOS versijas atjauninājumi, un atjaunināt uz jaunāko telefona operētājsistēmu. Citadeles lietotne tiek atbalstīta, sākot ar Apple iOS (sākot no 16.0) operētājsistēmu mobilo ierīču lietotājiem.

Problēmas situācija: Nospiežot uz "Get", nekas nenotiek, lietotne nelejuplādējas telefonā, vai arī lietotnes ielāde tiek uzsākta, bet tā "uzkaras" un neturpinās.
Risinājums: Pārbaudi savienojumu vai Wi-Fi - lietotnes ielādei ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Ja ar interneta savienojumu viss ir kārtībā, vari apstādināt un no jauna atsākt lietotnes lejuplādi, nospiežot un paturot ilgāk uz Citadeles lietotnes ikonas (long-press). Ja arī šis nepalīdzēja, restartē savu viedierīci un tad mēģini lejupielādēt lietotni vēlreiz.

Problēmas situācija: Lai uzstādītu lietotni, AppStore pieprasa reģistrēt arī maksājumu karti.
Risinājums: Citadeles mobilās lietotnes lejuplāde un izmantošana ir bez maksas, tomēr atsevišķu valstu AppStore noteikumi paredz, ka lietotņu lejuplādei ir nepieciešams reģistrēt derīgu maksājumu karti, lai būtu iespējams lejuplādēt jebkādu lietotni. Šādā gadījumā ir iespējams vai nu lietot kādas citas valsts AppStore, vai arī pievienot derīgu maksājumu karti. 

 

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Vai varu izmantot Smart ID, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei?

SmartID vietā Citadeles mobilajā lietotnē tiek lietots MobileSCAN, kas nodrošina to pašu funkciju, ko SmartID, bet nav nepieciešama atsevišķa lietotne. Pieslēdzot MobileSCAN Citadeles mobilajā lietotnē, vari to izmantot gan, lai pieslēgtos un veiktu darbības lietotnē, gan pilnajai internetbankai.

Kā veikt SEPA maksājumu mobilajā lietotnē?

SEPA maksājums ir maksājums EUR valūtā uz banku Eiropas Ekonomiskajā Zonā (skatīt valstu sarakstu), un ir veikts uz IBAN. IBAN ir starptautiski atzīta konta numuru sistēma, kas nekļūdīgi identificē saņēmēja kontu. IBAN konta numura garums dažādās valstīs ir atšķirīgs. Latvijā IBAN numurs ir 21 zīmi garš un sākas ar LV. Lai pārliecinātos, ka maksājums tiks veikts korekti, lauks Saņēmēja konts ir pārbaudāms lauks.

Lai veiktu SEPA maksājumu, pēc pieslēgšanās mobilajai lietotnei, 

tev tiks pieprasīta autorizācija ar tavu autorizācijas ierīci.

Pēc veiksmīgas autorizācijas tu automātiski nonāksi lietotnes sadaļā, kur vari redzēt savu kontu atlikumus.

Lai nonāktu sadaļā, kur varēsi izveidot SEPA maksājumu, ir nepieciešams ekrāna apakšā izvēlēties sadaļu Maksāt. Ekrāna apakšā, labajā pusē atradīsi sarkanu ikonu uz kura uzspiežot atvērsies ekrāns. Tajā varēsi veikt jaunu maksājumu.

Maksājuma uzdevumā ir nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, lai varētu veikt maksājumu. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini Turpināt un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 

Ņem vērā:

  • veicot maksājumu līdz 15 000 EUR, maksājums izpildīsies kā zibmaksājums;
  • ja maksājuma summa ir virs 10 000 EUR, tad jānorāda saņēmēja rezidences valsts, kā arī  ārējā maksājuma kods, ja saņēmēja rezidences valsts nav Latvija;
  • Detalizētāk par Autorizācijas ierīču darījumu limitiem skaties šeit. Informāciju par tev pieslēgtiem autorizācijas ierīču darījumu limitiem vari aplūkot Citadeles internetbankā, sadaļā Darījumu limiti

Maksājumu būs jāparaksta ar autorizācijas ierīces kodu (piemērā maksājums tiek parakstīts ar MobileSCAN PIN)

Šajā ekrānā, vari pārliecināties, ka maksājums ir nosūtīts Bankā.

Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.

 

Vairāk jautājumu
Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 16.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 7.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un paroli, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

Ņem vērā, ka, ja atkārtoti instalēsi MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē (pieraksties uz vizīti filiālē šeit).

Svarīgi! Mobilajā lietotnē veikta viena maksājuma limits ir 10 000 EUR, neatkarīgi no citiem MobileSCAN limitiem.

Ja ir problēma mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei, piemēram, uzrāda paziņojumu "Lietotājs nav identificēts", "Nepareizs pieslēgšanās vārds" vai citu, ieskaties šeit

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir Android tālrunis?

Lai lejupielādētu lietotni, tā jālejupādē no Google Play, vai, atverot Google Play, meklētājā jāieraksta "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu internetbankas lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

 

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni Android ierīcē:

Nevar atrast Citadeles mobilo lietotni Google Play.
Risinājums: Pārbaudi, kāda operētājsistēmas versija ir tavam tālrunim. Citadeles mobilā aplikācija ir pieejama Android (sākot no 7.0) operētājsistēmas versijas. Ja tev ir pieejams operētājsistēmas atjauninājums, atjaunini uz jaunāko pieejamo versiju. Ja Tev ir ierīce ar operētājsistēmu, kas ir vecāka par 7.0, tad diemžēl Citadeles aplikāciju nevarēsi izmantot – lietotne satur tādas jaunas funkcijas, kuras uz vecākām operētājsistēmām nedarbojas vai darbojas kļūdaini, tādēļ arī to nepiedāvājam.

Lietotne nelejuplādējas - nospiedu pogu "Install", bet nekas nenotiek.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotne uzsāk lejuplādēties, bet līdz galam nenotiek lejuplādes process, lietotne netiek lejuplādēta.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotnei nav pieejama poga "Update", kaut gan ir zināms, ka lietotnei atjauninājums ir pieejams.
Risinājums: Dažkārt, "Update" poga uzrādās, kad Citadeles mobilā lietotne tiek atvērta Google Play.

Lietotne neatbalsta Googe Play (piem., Huawei P40, Windows)
Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams. Tu vari izmantot Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā ar kodu karti vai kodu kalkulatoru (arī MobileSCAN izmantot nevarēs). Ērtībai vari arī uzstādīt Citadeles internetbankas īsceļu telefona ekrānā - atver www.citadele.lv, uzklikšķini uz Internetbanka, telefona pārlūka iestatījumos izvēlies "Pievienot sākuma ekrānam". Tā ērtāk varēsi piekļūt internetbankai no telefona, jo būsi saglabājis mājas lapas ikonu telefona displejā. Ņem vērā, ka šādi lietosi internetbanku, un mobilās lietotnes funkcijas nebūs pieejamas.

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kā atjaunināt Citadeles mobilo lietotni?

Mobilo lietotni ir svarīgi atjaunot regulāri, jo ar katru jaunāko versiju tiek novērsti iespējamie drošības riski un atjaunotas jaunākās lietotnes funkcijas.

Kad ierīcē parādīsies paziņojums, ka attiecīgajām lietotnēm ir pieejams atjauninājums, apstipriniet darbību (“atjaunināt” vai “atjaunināt visu, ja paziņojums ir par vairākām ierīcēm”).

Ja tavā tālrunī nenotiek automātiskā lietotņu atjaunināšana, to vari izdarīt manuāli. Google Play vai App Store atrodi “Citadeles mobilā lietotne”. Ja atjauninājums būs pieejams, uzrādīsies iespēja “Atjaunināt” (Update). Pēc tās nospiešanas, lietotne automātiski atjaunosies uz jaunāko versiju.

Kad atjauninājums ir pabeigts, vai arī, ja lietotnei nav jaunāku versiju, parādīsies poga “Atvērt”.  Nospiežot šo izvēlni tu atvērsi Citadeles mobilo lietotni.

Kā pieslēgt "Push" paziņojumus par kartes vai konta darījumiem?

Sākumā nepieciešams pieslēgties mobilajai lietotnei un doties uz "Vairāk" > "Iestatījumi"> "Paziņojumi"

Šeit tu redzēsi vairākus paziņojumu tipus. Ja tev visi paziņojumi ir atslēgti, tad vari tos ieslēgt un nospiest pogu "Saglabāt".

Ja tomēr visi paziņojumu tipi ir aktīvi, tad nepieciešams veikt šādus soļus:
1) Atslēgt visus paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt";
2) Iziet no lietotnes un izslēgt to pilnībā ārā - tā, lai tā nebūtu redzama aktīvo lietotņu sarakstā.
3) Atvērt lietotni no jauna un izpildīt pirmos divus soļus atkārtoti, tikai šoreiz, ieslēgt paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt".

Atverot lietotni no jauna, paziņojumiem vajadzētu strādāt. To vari pārbaudīt vairākos veidos:
1) Pārskaitot naudu starp saviem kontiem, piemēram, vienu centu.
2) Dodoties uz veikalu un maksājot ar karti vai telefonu.

Paziņojumi par kartes vai konta darījumiem pieejami privātpersonām.

Push notifikācijas ir bez maksas, toties, lai tās varētu saņemt ir jāizmanto internets mobilajā ierīcē (mobilie dati vai WiFi).

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir iOS (Apple) tālrunis?

Lai lejuplādētu lietotni atver AppStore un meklētājā ieraksti "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni iOS ierīcē:

Problēmas situācija: Lietotni vēlos uzstādīt iPad, bet nevaru atrast Citadeles lietotni AppStore.
Risinājums: Noņemt "iPad only" atzīmi iestatījumos, lai AppStore parādītu arī tās lietotnes, kas nav īpašipielāgotas planšetdatoriem.

Problēmas situācija: Lietotni uzstādot, uzrādās paziņojums, ka mana ierīce nav savietojama ar Citadeles lietotni.
Risinājums: Pārbaudīt, vai ierīcei ir pieejami iOS versijas atjauninājumi, un atjaunināt uz jaunāko telefona operētājsistēmu. Citadeles lietotne tiek atbalstīta, sākot ar Apple iOS (sākot no 16.0) operētājsistēmu mobilo ierīču lietotājiem.

Problēmas situācija: Nospiežot uz "Get", nekas nenotiek, lietotne nelejuplādējas telefonā, vai arī lietotnes ielāde tiek uzsākta, bet tā "uzkaras" un neturpinās.
Risinājums: Pārbaudi savienojumu vai Wi-Fi - lietotnes ielādei ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Ja ar interneta savienojumu viss ir kārtībā, vari apstādināt un no jauna atsākt lietotnes lejuplādi, nospiežot un paturot ilgāk uz Citadeles lietotnes ikonas (long-press). Ja arī šis nepalīdzēja, restartē savu viedierīci un tad mēģini lejupielādēt lietotni vēlreiz.

Problēmas situācija: Lai uzstādītu lietotni, AppStore pieprasa reģistrēt arī maksājumu karti.
Risinājums: Citadeles mobilās lietotnes lejuplāde un izmantošana ir bez maksas, tomēr atsevišķu valstu AppStore noteikumi paredz, ka lietotņu lejuplādei ir nepieciešams reģistrēt derīgu maksājumu karti, lai būtu iespējams lejuplādēt jebkādu lietotni. Šādā gadījumā ir iespējams vai nu lietot kādas citas valsts AppStore, vai arī pievienot derīgu maksājumu karti. 

 

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Vai varu izmantot Smart ID, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei?

SmartID vietā Citadeles mobilajā lietotnē tiek lietots MobileSCAN, kas nodrošina to pašu funkciju, ko SmartID, bet nav nepieciešama atsevišķa lietotne. Pieslēdzot MobileSCAN Citadeles mobilajā lietotnē, vari to izmantot gan, lai pieslēgtos un veiktu darbības lietotnē, gan pilnajai internetbankai.

Kā veikt SEPA maksājumu mobilajā lietotnē?

SEPA maksājums ir maksājums EUR valūtā uz banku Eiropas Ekonomiskajā Zonā (skatīt valstu sarakstu), un ir veikts uz IBAN. IBAN ir starptautiski atzīta konta numuru sistēma, kas nekļūdīgi identificē saņēmēja kontu. IBAN konta numura garums dažādās valstīs ir atšķirīgs. Latvijā IBAN numurs ir 21 zīmi garš un sākas ar LV. Lai pārliecinātos, ka maksājums tiks veikts korekti, lauks Saņēmēja konts ir pārbaudāms lauks.

Lai veiktu SEPA maksājumu, pēc pieslēgšanās mobilajai lietotnei, 

tev tiks pieprasīta autorizācija ar tavu autorizācijas ierīci.

Pēc veiksmīgas autorizācijas tu automātiski nonāksi lietotnes sadaļā, kur vari redzēt savu kontu atlikumus.

Lai nonāktu sadaļā, kur varēsi izveidot SEPA maksājumu, ir nepieciešams ekrāna apakšā izvēlēties sadaļu Maksāt. Ekrāna apakšā, labajā pusē atradīsi sarkanu ikonu uz kura uzspiežot atvērsies ekrāns. Tajā varēsi veikt jaunu maksājumu.

Maksājuma uzdevumā ir nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, lai varētu veikt maksājumu. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini Turpināt un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 

Ņem vērā:

  • veicot maksājumu līdz 15 000 EUR, maksājums izpildīsies kā zibmaksājums;
  • ja maksājuma summa ir virs 10 000 EUR, tad jānorāda saņēmēja rezidences valsts, kā arī  ārējā maksājuma kods, ja saņēmēja rezidences valsts nav Latvija;
  • Detalizētāk par Autorizācijas ierīču darījumu limitiem skaties šeit. Informāciju par tev pieslēgtiem autorizācijas ierīču darījumu limitiem vari aplūkot Citadeles internetbankā, sadaļā Darījumu limiti

Maksājumu būs jāparaksta ar autorizācijas ierīces kodu (piemērā maksājums tiek parakstīts ar MobileSCAN PIN)

Šajā ekrānā, vari pārliecināties, ka maksājums ir nosūtīts Bankā.

Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.

 

Vēl vairāk iespēju

photo

X kartes

Bezmaksas pārskaitījumi Eiropā un bezmaksas naudas izņemšana no jebkura pasaules bankomāta. X REWARDS balvas un atlaides.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu aksesuāri

Izvēlies savu bezkontakta maksāšanas veidu – gredzenu, aproci vai uzlīmi.
Uzzināt vairāk
photo

Kreditēšanas piedāvājums

Noskaidro tev pieejamo aizdevuma summu dažu minūšu laikā.
Uzzināt vairāk