Pāriet uz lapas saturu

1. solis

Lejupielādē Citadeles lietotni savā telefonā vai planšetē.

2. solis

Nofotografē sevi un savu dokumentu.

3. solis

Aizpildi pieteikumu un saņem C karti pa pastu 3 darba dienu laikā.

Izvēlies savu C karti

Izvēlies jebkuru no jaunajām C kartēm un 7 minūšu laikā pievienojies Citadeles klientiem!

  • Ikviena no C kartēm padarīs ikdienu izdevīgāku ar bezmaksas pārskaitījumiem visā Eiropā un naudas izņemšanu bankomātos bez komisijas maksas jebkur pasaulē.*
  • C smart ­ar izdevīgu mēneša maksu pieaugušajiem, savukārt bērniem un jauniešiem no 7 līdz 21 gada vecumam ­– bez maksas.
  • C supreme ar pirkumu un ceļojumu pamata apdrošināšanu, zemākās cenas garantiju pirkumiem un kredītlimitu līdz 3000 EUR.
  • C prime ar plašu apdrošināšanu tev un tavai ģimenei, dažādām papildu priekšrocībām ceļošanai un pirkumiem, kā arī kredītlimitu līdz 15 000 EUR.
  • C REWARDS atlaides visā Baltijā un C REWARDS punkti, kurus krāt un mainīt pret vērtīgām balvām.

* 10 000 eiro ir maksimālā ienākošo maksājumu kopsumma mēnesī, ko varat saņemt savos kontos Citadelē.
** Visas kartes iespējams izmantot arī bez kredītlimita.

Kā kļūt par klientu?

Lietotnē

Ja vēl neesi mūsu klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Pietiek ar mobilo lietotni – uztaisi “selfiju”, un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas

  • Nofotografē sevi un savu dokumentu
  • Aizpildi pieteikumu un saņem savu jauno C karti pa pastu uz norādīto adresi
  • Aktivizē to mobilajā lietotnē

Ja tev vēl nav 18, palūdz vecākiem atvērt tev kontu internetbankā (ja viņi ir Citadeles klienti) vai nāc uz jebkuru no mūsu filiālēm, ņemot līdzi vienu no vecākiem.

photo
photo
photo

Filiālē

Nāc uz jebkuru sev ērtāko filiāli.
Bankas filiāles klientus apkalpo tikai pēc
iepriekšēja pieraksta.

Nav laika gaidīt? Dodies uz filiālēm Citadele,
Spice, Liepāja un Daugavpils un saņem karti
15 minūšu laikā.

Kāpēc kļūt par Citadeles klientu?

  • Izmanto daudzās C kartes priekšrocības.
  • Mobilajā lietotnē bloķē un atbloķē kartes, autorizējies ar Touch ID un Face ID, piesakies aizdevumiem un maini karšu PIN kodus – arī tad, ja neatceries vecos.
  • Izmanto mūsdienīgus maksāšanas veidus – maksā ar aproci, uzlīmi Apple Pay vai mobilo tālruni ar NFC tehnoloģiju.
  • Jautājumi? Sazinies ar bankas darbinieku telefoniski vai mobilās lietotnes čatā 24/7.
  • Tikai Citadelē – kļūsti par klientu ar selfiju, izmantojot mobilo lietotni. Uz filiāli nebūs jānāk!

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar mobilo lietotni – uztaisi “selfiju”, un karti bez maksas piegādāsim tev pa pastu.
Lai kļūtu par klientu, izmantojot Citadeles mobilo lietotni, tev jābūt:

  • pilngadīgam –  vismaz 18 gadus vecam;
  • Latvijas Republikas izdotai pilsoņa vai nepilsoņa pasei vai personas apliecībai;
  • telefona numuram, kas ir reģistrēts Latvijā;
  • patstāvīgās dzīvesvietas adresei Latvijā;
  • tikai vienai nodokļu rezidencei – arī Latvijā.

Pieteikuma aizpildīšana mobilajā lietotnē aizņem vidēji 7 minūtes.
Ņem vērā: ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē, sākotnēji tavam kontam lielākā ienākošo maksājumu kopsumma būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.
Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm (veic pierakstu vizītei filiālē šeit), ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu. Ja neesi pilngadīgs, bet tev ir jau 7 gadi, pieteikties klātienē varēsi, ņemot līdzi vienu no vecākiem vai aizbildni.

Ja jums nav iespējas ierasties klātienē, mēs piedāvājam iespēju atvērt kontu uz pilnvaras pamata. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis ir maksas pakalpojums. Detalizētu informāciju par cenām varat atrast šeit.

Lejupielādē Citadeles lietotni un aizpildi pieteikumu.
 

Esmu pabeidzis pieteikumu, kas jādara tālāk?

Pēc pabeigta pieteikuma banka ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi 3 īsziņas:

  • apsveikumu ar pievienošanos Citadeles klientu lokam
  • internetbankas pieslēgšanās vārdu
  • internetbankas paroli

Internetbankas autorizācijas datus noteikti saglabā, jo tie tev būs nepieciešami, ja gribēsi ieiet pilnajā versijā vai atjaunot MobileSCAN licenci jaunā mobilajā ierīcē. 
Tāpat nosutīsim tev e-pastu ar svarīgāko informāciju un internetbankā ievietosim ziņojumu. Uz šo ziņojumu atbildē lūgsim norādīt telefona paroles jautājumu un atbildi. To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams veikt identifikāciju. Tajā uzdosim tevis norādīto jautājumu, un tev būs jānosauc atbilde. Bez šī jautājuma un atbildes telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka zvanītājs patiešām esi tu. 
Karti un PIN kodu saņemsi pa pastu uz norādīto adresi nedēļas laikā. 
Atceries, ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē, sākotnēji tavam kontam maksimālā ienākošo maksājumu summa būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Ja pēc pieteikuma aizpildīšanas saņēmi īsziņu, ka ir nepieciešams atkārtoti nofotografēt personas apliecinošus dokumentu (SMS teksts: Jamegina velreiz! Ludzu, uznem jaunas fotografijas, jo ieprieksejas nevarejam izmantot) tad kaut kādu iemeslu dēļ iesniegtās bildes nav pieņemtas (izplūdušas, nepietiekams apgaismojums utt.). Tādā gadījumā Citadeles lietotne ir jāatinstalē un atkārtoti jāuzinstalē un no jauna jāaizpilda pieteikums.

Biežāk uzdotie jautājumi par Kļūšanu par klientu mobilajā lietotnē.

Vai piegāde tiek nodrošināta ārzemēs?

Pašlaik pakalpojums pieejams Latvijas teritorijā.

Vai mani dati ir drošībā?

Mēs garantējam tavu Personas datu neizpaušanu un drošību, veicot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus. Piekļuves tiesības taviem personas datiem ir tikai bankas un mūsu sadarbības partneru pilnvarotiem darbiniekiem. Veicot tavu personas datu nosūtīšanu šifrētā veidā, tiek nodrošināta datortīkla, personālo ierīču aizsardzība, datu rezerves kopēšana u.c. pasākumi kas veic datu aizsardzību pret nelikumīgu piekļuvi, izmantošanu vai izpaušanu. Detalizētāka informācija pieejama mūsu Privātuma aizsardzības noteikumos.

Kāpēc ir jātaisa "selfijs"?

Tas mums palīdzēs pārliecināties, ka tas tiešām esi tu.

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles mobilā lietotne ir pieejama uzreiz pēc tam, kad būsi saņēmis SMS par veiksmīgu pieteikšanos, karti saņemsi pa pastu 3 darba dienu laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā un lieto maksājumiem.

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Latvijas rezidents, kurš nav sasniedzis 18 gadu vecumu:

  • klienta anketa;
  • derīgs personas apliecinošs dokuments (pase/ ID karte) vai dzimšanas apliecība (ja bērns nav sasniedzis 15 gadu vecumu);
  • vecāka vai aizbildņa derīgs personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • aizbildņa gadījumā – pārstāvību apliecinošs dokuments (pilnvaru, tiesa spriedumu, bāriņtiesas lēmumu).

Latvijas rezidents, kurš ir sasniedzis 18 gadu vecumu:

  • klienta anketa;
  • derīgs personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Starptautiska privātpersona, kurai ir saikne ar Latviju:

  • klienta anketa;
  • Latvijā ieceļošanai derīga pase/ ID karte;
  • dokuments, kas apliecina saikni ar Latviju (studiju līgums, darba līgums, Latvijā izdota termiņa vai patstāvīgā uzturēšanās atļauja, vīza utt.).

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Banka var pieprasīt papildus dokuments (piemēram, naudas līdzekļu un/vai labklājības izcelsmi apliecinošus dokumentus, darījumu pamatojošus dokumentus, u. c.).

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīta karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods.

Vai ir kādi papildu nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu Citadele mobilajā lietotnē ņem vērā, ka sākotnēji tavam kontam 10 000 EUR būs maksimālā ienākošo maksājumu kopsumma mēnesī, ko vari saņemt.

Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Vai tas ir droši?

Piesakoties tavi dati ir drošībā. Mobilā lietotne izmanto drošu savienojumu (šifrētu datu pārraides kanālu) ar banku un tavi dati nevar nonākt pie nesaistītām personām. Tevis paša drošībai lietotne pārbauda, vai tavs telefons ir drošs (“root check”).

Vai man ir jābūt Citadeles klientam, lai pieteiktos?

Nē, tev nav jābūt Citadeles klientam. Aizpildot pieteikumu tu kļūsi par Citadeles klientu. Taču, ja esi jau mūsu pulkā - pieteikties kartei vari arī pieslēdzoties savai mobilai lietotnei sadaļā Kartes.

Kādiem mobiliem telefoniem pakalpojums ir pieejams?

Pakalpojums ir pieejams Android (sākot no 9.0. Android versijas) un iOS (no iOS 16) operētājsistēmām. Pakalpojums nav pieejams, ja lietotne konstatē, ka telefons nav drošs.

Vai man var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par personas ienākumu likumību, ja persona sniedz bankai nepatiesu informāciju vai ja persona vēlas saņemt bankas pakalpojumus savā vārdā, bet citas personas interesēs.

Kāpēc man vajadzētu pieteikties mobilajā lietotnē?

Tā tu ietaupīsi laiku. Varēsi pieteikties kartei sev ērtā laikā un vietā. Tev nebūs jānāk uz filiāli, jo mēs nogādāsim karti tev vēlamajā vietā. Karti nosūtīsim pa pastu, uz banku nebūs jānāk.

Kas ir drošs PIN kods?

Lai vēlāk varētu pilnvērtīgi izmantot mobilo lietotni un internetbanku, tev būs jāizveido drošs PIN kods. Piecu secīgi sekojošu ciparu kombinācija, kā arī visi vienādi cipari nav drošs PIN kods. Lai izveidotu PIN kodu, ievadi apstiprinājuma kodu, ko saņemsi īsziņā uz pieteikumā norādīto telefona numuru.

Kādas ir pakalpojuma izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Vairāk par karšu priekšrocībām un izmaksām skaties šeit.

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās lietotnē?

Pieteikuma aizpildīšana mobilajā lietotnē aizņem vidēji 7 minūtes.

Kam ir pieejams šis pakalpojums?

Privātpersonām, kuras ir sasniegušas 18 gadu vecumu, ar derīgu Latvijas Republikas pasi vai ID karti.

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums 6701 0000 vai info@citadele.lv

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar mobilo lietotni – uztaisi “selfiju”, un karti bez maksas piegādāsim tev pa pastu.
Lai kļūtu par klientu, izmantojot Citadeles mobilo lietotni, tev jābūt:

  • pilngadīgam –  vismaz 18 gadus vecam;
  • Latvijas Republikas izdotai pilsoņa vai nepilsoņa pasei vai personas apliecībai;
  • telefona numuram, kas ir reģistrēts Latvijā;
  • patstāvīgās dzīvesvietas adresei Latvijā;
  • tikai vienai nodokļu rezidencei – arī Latvijā.

Pieteikuma aizpildīšana mobilajā lietotnē aizņem vidēji 7 minūtes.
Ņem vērā: ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē, sākotnēji tavam kontam lielākā ienākošo maksājumu kopsumma būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.
Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm (veic pierakstu vizītei filiālē šeit), ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu. Ja neesi pilngadīgs, bet tev ir jau 7 gadi, pieteikties klātienē varēsi, ņemot līdzi vienu no vecākiem vai aizbildni.

Ja jums nav iespējas ierasties klātienē, mēs piedāvājam iespēju atvērt kontu uz pilnvaras pamata. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis ir maksas pakalpojums. Detalizētu informāciju par cenām varat atrast šeit.

Lejupielādē Citadeles lietotni un aizpildi pieteikumu.
 

Esmu pabeidzis pieteikumu, kas jādara tālāk?

Pēc pabeigta pieteikuma banka ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi 3 īsziņas:

  • apsveikumu ar pievienošanos Citadeles klientu lokam
  • internetbankas pieslēgšanās vārdu
  • internetbankas paroli

Internetbankas autorizācijas datus noteikti saglabā, jo tie tev būs nepieciešami, ja gribēsi ieiet pilnajā versijā vai atjaunot MobileSCAN licenci jaunā mobilajā ierīcē. 
Tāpat nosutīsim tev e-pastu ar svarīgāko informāciju un internetbankā ievietosim ziņojumu. Uz šo ziņojumu atbildē lūgsim norādīt telefona paroles jautājumu un atbildi. To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams veikt identifikāciju. Tajā uzdosim tevis norādīto jautājumu, un tev būs jānosauc atbilde. Bez šī jautājuma un atbildes telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka zvanītājs patiešām esi tu. 
Karti un PIN kodu saņemsi pa pastu uz norādīto adresi nedēļas laikā. 
Atceries, ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē, sākotnēji tavam kontam maksimālā ienākošo maksājumu summa būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Ja pēc pieteikuma aizpildīšanas saņēmi īsziņu, ka ir nepieciešams atkārtoti nofotografēt personas apliecinošus dokumentu (SMS teksts: Jamegina velreiz! Ludzu, uznem jaunas fotografijas, jo ieprieksejas nevarejam izmantot) tad kaut kādu iemeslu dēļ iesniegtās bildes nav pieņemtas (izplūdušas, nepietiekams apgaismojums utt.). Tādā gadījumā Citadeles lietotne ir jāatinstalē un atkārtoti jāuzinstalē un no jauna jāaizpilda pieteikums.

Biežāk uzdotie jautājumi par Kļūšanu par klientu mobilajā lietotnē.

Vai piegāde tiek nodrošināta ārzemēs?

Pašlaik pakalpojums pieejams Latvijas teritorijā.

Vai mani dati ir drošībā?

Mēs garantējam tavu Personas datu neizpaušanu un drošību, veicot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus. Piekļuves tiesības taviem personas datiem ir tikai bankas un mūsu sadarbības partneru pilnvarotiem darbiniekiem. Veicot tavu personas datu nosūtīšanu šifrētā veidā, tiek nodrošināta datortīkla, personālo ierīču aizsardzība, datu rezerves kopēšana u.c. pasākumi kas veic datu aizsardzību pret nelikumīgu piekļuvi, izmantošanu vai izpaušanu. Detalizētāka informācija pieejama mūsu Privātuma aizsardzības noteikumos.

Kāpēc ir jātaisa "selfijs"?

Tas mums palīdzēs pārliecināties, ka tas tiešām esi tu.

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles mobilā lietotne ir pieejama uzreiz pēc tam, kad būsi saņēmis SMS par veiksmīgu pieteikšanos, karti saņemsi pa pastu 3 darba dienu laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā un lieto maksājumiem.

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Latvijas rezidents, kurš nav sasniedzis 18 gadu vecumu:

  • klienta anketa;
  • derīgs personas apliecinošs dokuments (pase/ ID karte) vai dzimšanas apliecība (ja bērns nav sasniedzis 15 gadu vecumu);
  • vecāka vai aizbildņa derīgs personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • aizbildņa gadījumā – pārstāvību apliecinošs dokuments (pilnvaru, tiesa spriedumu, bāriņtiesas lēmumu).

Latvijas rezidents, kurš ir sasniedzis 18 gadu vecumu:

  • klienta anketa;
  • derīgs personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Starptautiska privātpersona, kurai ir saikne ar Latviju:

  • klienta anketa;
  • Latvijā ieceļošanai derīga pase/ ID karte;
  • dokuments, kas apliecina saikni ar Latviju (studiju līgums, darba līgums, Latvijā izdota termiņa vai patstāvīgā uzturēšanās atļauja, vīza utt.).

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Banka var pieprasīt papildus dokuments (piemēram, naudas līdzekļu un/vai labklājības izcelsmi apliecinošus dokumentus, darījumu pamatojošus dokumentus, u. c.).

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīta karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods.

Vai ir kādi papildu nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu Citadele mobilajā lietotnē ņem vērā, ka sākotnēji tavam kontam 10 000 EUR būs maksimālā ienākošo maksājumu kopsumma mēnesī, ko vari saņemt.

Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Vai tas ir droši?

Piesakoties tavi dati ir drošībā. Mobilā lietotne izmanto drošu savienojumu (šifrētu datu pārraides kanālu) ar banku un tavi dati nevar nonākt pie nesaistītām personām. Tevis paša drošībai lietotne pārbauda, vai tavs telefons ir drošs (“root check”).

Vai man ir jābūt Citadeles klientam, lai pieteiktos?

Nē, tev nav jābūt Citadeles klientam. Aizpildot pieteikumu tu kļūsi par Citadeles klientu. Taču, ja esi jau mūsu pulkā - pieteikties kartei vari arī pieslēdzoties savai mobilai lietotnei sadaļā Kartes.

Kādiem mobiliem telefoniem pakalpojums ir pieejams?

Pakalpojums ir pieejams Android (sākot no 9.0. Android versijas) un iOS (no iOS 16) operētājsistēmām. Pakalpojums nav pieejams, ja lietotne konstatē, ka telefons nav drošs.

Vai man var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par personas ienākumu likumību, ja persona sniedz bankai nepatiesu informāciju vai ja persona vēlas saņemt bankas pakalpojumus savā vārdā, bet citas personas interesēs.

Kāpēc man vajadzētu pieteikties mobilajā lietotnē?

Tā tu ietaupīsi laiku. Varēsi pieteikties kartei sev ērtā laikā un vietā. Tev nebūs jānāk uz filiāli, jo mēs nogādāsim karti tev vēlamajā vietā. Karti nosūtīsim pa pastu, uz banku nebūs jānāk.

Kas ir drošs PIN kods?

Lai vēlāk varētu pilnvērtīgi izmantot mobilo lietotni un internetbanku, tev būs jāizveido drošs PIN kods. Piecu secīgi sekojošu ciparu kombinācija, kā arī visi vienādi cipari nav drošs PIN kods. Lai izveidotu PIN kodu, ievadi apstiprinājuma kodu, ko saņemsi īsziņā uz pieteikumā norādīto telefona numuru.

Kādas ir pakalpojuma izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Vairāk par karšu priekšrocībām un izmaksām skaties šeit.

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās lietotnē?

Pieteikuma aizpildīšana mobilajā lietotnē aizņem vidēji 7 minūtes.

Kam ir pieejams šis pakalpojums?

Privātpersonām, kuras ir sasniegušas 18 gadu vecumu, ar derīgu Latvijas Republikas pasi vai ID karti.

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums 6701 0000 vai info@citadele.lv

chat logo