Pāriet uz lapas saturu

Konti uzņēmumiem

Uzņēmumu konti dažādiem mērķiem un projektiem.

Ikvienam uzņēmumam

Piesakies neatkarīgi no tā, cik sens un pieredzes bagāts ir tavs uzņēmums.

Plašas iespējas

Izmanto pakalpojumu klāstu no pagaidu konta līdz darījumu kontam.

Finanšu pārvaldība

Kontrolē uzņēmuma naudas līdzekļus gan internetbankā, gan mobilajā lietotnē.

Konts Citadelē

Katram biznesam ir nepieciešama ideja, pamatkapitāls un bankas konts. Konts Citadelē ir kā jaudīgs motors, kas virzīs uz priekšu tavu biznesu. Pieredzes bagāti konsultanti atradīs risinājumu, lai tavs uzņēmums saņemtu aizdevumus un garantijas, veiktu starptautiskus darījumus, izmantotu mūsdienīgākos e-komercijas un karšu pieņemšanas risinājumus.

photo

Pagaidu konts

Esi spēris pirmo soli jauna biznesa tapšanā un nu ir vajadzīgs arī bankas konts? Mēs esam parūpējušies, lai tā atvēršana būtu maksimāli vienkārša. Atver pagaidu kontu attālināti*:

  • Aizpildi pieteikumu pagaidu konta atvēršanai.**
  • Kad pagaidu konts tiks atvērts, e-pastā saņemsi elektroniski parakstītu iesniegumu no bankas, kurā norādīts pagaidu norēķinu konta numurs.
  • Veic pamatkapitāla iemaksu.
  • Kad būsi dibinājis uzņēmumu, pārformē pagaidu kontu par patstāvīgu kontu attālināti.

* Pagaidu konta attālināta atvēršana iespējama tikai Latvijas Republikas jaundibināmām sabiedrībām, kam ir viens dibinātājs, Latvijas Republikas rezidents.
** Pirms uzņēmuma dibināšanas, pārliecinies, vai tā nosaukums ir unikāls https://www.ur.gov.lv/lv/.

Uzņēmuma norēķinu konts

Kad uzņēmums nodibināts, laiks norēķinu kontam. Norēķinu konts Citadelē tev sniedz vairāk iespēju ērtai un sekmīgai biznesa ikdienai.

  • No multivalūtu konta veic norēķinus vairākās valūtās. Citadeles klienti pārskaitījumus var veikt arī ASV dolāros.
  • Ērti savieno kontu ar sava uzņēmuma grāmatvedības programmām algu izmaksai un citiem pārskaitījumiem.
  • Lieto kontu kā pārskaitījumiem, tā arī skaidras naudas darījumiem, izmantojot maksājumu kartes – naudas izņemšanai un iemaksai bankomātos.
  • Veic maksājumus un seko kontam internetbankā un mobilajā lietotnē.
  • Ja vēl neesi kļuvis par klientu un vari pārstāvēt savu uzņēmumu vienpersoniski, aizpildi pieteikumu un anketu attālināti. Viss, kas nepieciešams – kvalificētais SmartID, eID vai e-Paraksts MOBILE identifikācijai un pieteikuma parakstīšanai.

Darījuma konts uzņēmumiem

Tev ir padomā nopietns darījums, tomēr vēlies samazināt risku, ka otra puse varētu neizpildīt savas saistības? Šādiem gadījumiem piedāvājam izmantot darījuma kontu. Banka nodrošina, ka pēc tam, kad viena puse izpildījusi saistības, otra puse tai samaksā.

  • Veic nekustamā īpašuma un citus darījumus.
  • Var tikt ieturēta paaugstināta komisijas maksa, ja darījumā ir iesaistītas vairāk nekā trīs puses, līgums ir jāsagatavo citā valodā, Darījuma konts jānoformē steidzami, pēc klienta pieprasījuma tiek mainīti Darījuma konta standarta noteikumi.
  • Lūdzu, ņem vērā, ka iesniedzot pieteikumu tas ir jāparaksta abām darījumā iesaistītajām pusēm.
  • Nosūti pieteikumu Darījuma kontam attālināti – paraksti pieteikumu ar eParakstu un sūti uz info@citadele.lv vai internetbankā aizpildi brīvas formas rīkojumu un pievieno pieteikumu. Iesniegt pieteikumu var arī jebkurā klientu apkalpošanas struktūrvienībā.

Atver kontu, nenākot uz filiāli

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Izvēlies piemērotāko biznesa komplektu

icon

Saņem pieeju bankas pakalpojumiem pāris minūšu laikā

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Izvēlies piemērotāko biznesa komplektu

icon

Saņem pieeju bankas pakalpojumiem pāris minūšu laikā

Gatavs pieteikties?

Autorizējies ar sev ērtāko autorizācijas veidu - kvalificēto SmartID, eID vai e-Parakstu MOBILE.
image

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Aizpildi pieteikumu Citadeles mājaslapā, turklāt tavu izvēlēto bankas maksājumu karti Latvijas robežās piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās šiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadeles klientu attālināti, sākotnēji internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Atkarībā no izvēlētā plāna, varēsi lietot zemāk norādītos pakalpojumus.

  • Noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.
  • Neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārskatījumus.
  • Neierobežotu skaitu Mastercard Business Debit kartes bez maksas.

Papildus tiks noformēta internetbanka.

  • Ja jau esi mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties - izmantot esošo pieslēgumu vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds).
  • Ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsi pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies. Ja pieteikums būs veiksmīgs, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi". Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un detalizētu informāciju par noformētajiem Citadeles pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

Kā aktivizēt internetbanku? 

Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā "Mani pieteikumi".

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Kad lietotne lejupielādēta, aktivizē MobileSCAN, sekojot instrukcijām. 

5) Kad MobileSCAN veiksmīgi aktivizēts, pieslēdzies internetbankai ar īsziņā saņemto pieslēgšanās vārdu.

Iesniedzamie dokumenti darījuma attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu vari kļūt attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz zemāk minētie dokumenti atkarībā no juridiskās personas statusa.

Vēl nereģistrētai juridiskai personai (pagaidu konts)

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/personas apliecība (ID karte)).

Reģistrētai juridiskai personai

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).
  • Patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras).

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 

Kādas ir pakalpojumu izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Ar biznesa komplekta izmaksām vari iepazīties šeit

Man jau ir internetbanka Citadelē. Vai varēšu izmantot esošo pieslēgumu, ja uzņēmuma pakalpojumus noformēšu attālināti?

  • Ja esošajai internetbankai autorizācijas ierīce ir MobileSCAN, tad varēsi izmantot esošo pieslēgumu. 
  • Ja Tev vēl nav MobileSCAN, to vari pieslēgt internetbankā.  

Vai ir kādi papildu nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam kontam internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē. 

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles internetbanka ir pieejama uzreiz pēc e-pasta par veiksmīgu pieteikšanos saņemšanas, C Business karti saņemsi pa pastu nedēļas laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā.

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums +371 6701 0000 vai info@citadele.lv.

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt savu C Business karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīt C Business karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods. 

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās attālināti?

Pieteikuma aizpildīšana mājaslapā aizņem aptuveni 20 minūtes.

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Vai man kā privātpersonai ir jābūt Citadeles klientam, lai atvērtu uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti?

Nē, Tev nav jābūt Citadeles klientam. Taču, ja vēlies par tādu kļūt lejuplādē Citadeles mobilo lietotni un izvēlies sadaļu "Kļūt par bankas klientu". 

Vai manam uzņēmuma var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par uzņēmuma ienākumu likumību vai ja pilnvarotā persona sniedz bankai nepatiesu informāciju. 

Neesmu pabeidzis pieteikumu, kas notiek tālāk? Vai pieteikums jāpilda no jauna?

Tavs uzsāktais pieteikums ir pieejams 60 dienas. Vari to pabeigt jebkurā laikā, autorizējoties no mājaslapas sadaļas "Kļūsti par klientu" vai sadaļā "Mani pieteikumi".

Esmu pabeidzis pieteikumu, bet neesmu saņēmis atbildi

Ir situācijas, kad pieteikuma apstrāde var aizņemt nedaudz vairāk laika. Ar tevi sazināsies bankas speciālists, lai izstāstītu par tālākajām darbībām.

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Aizpildi pieteikumu Citadeles mājaslapā, turklāt tavu izvēlēto bankas maksājumu karti Latvijas robežās piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās šiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadeles klientu attālināti, sākotnēji internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Atkarībā no izvēlētā plāna, varēsi lietot zemāk norādītos pakalpojumus.

  • Noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.
  • Neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārskatījumus.
  • Neierobežotu skaitu Mastercard Business Debit kartes bez maksas.

Papildus tiks noformēta internetbanka.

  • Ja jau esi mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties - izmantot esošo pieslēgumu vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds).
  • Ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsi pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies. Ja pieteikums būs veiksmīgs, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi". Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un detalizētu informāciju par noformētajiem Citadeles pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

Kā aktivizēt internetbanku? 

Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā "Mani pieteikumi".

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Kad lietotne lejupielādēta, aktivizē MobileSCAN, sekojot instrukcijām. 

5) Kad MobileSCAN veiksmīgi aktivizēts, pieslēdzies internetbankai ar īsziņā saņemto pieslēgšanās vārdu.

Iesniedzamie dokumenti darījuma attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu vari kļūt attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz zemāk minētie dokumenti atkarībā no juridiskās personas statusa.

Vēl nereģistrētai juridiskai personai (pagaidu konts)

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/personas apliecība (ID karte)).

Reģistrētai juridiskai personai

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).
  • Patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras).

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 

Kādas ir pakalpojumu izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Ar biznesa komplekta izmaksām vari iepazīties šeit

Man jau ir internetbanka Citadelē. Vai varēšu izmantot esošo pieslēgumu, ja uzņēmuma pakalpojumus noformēšu attālināti?

  • Ja esošajai internetbankai autorizācijas ierīce ir MobileSCAN, tad varēsi izmantot esošo pieslēgumu. 
  • Ja Tev vēl nav MobileSCAN, to vari pieslēgt internetbankā.  

Vai ir kādi papildu nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam kontam internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē. 

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles internetbanka ir pieejama uzreiz pēc e-pasta par veiksmīgu pieteikšanos saņemšanas, C Business karti saņemsi pa pastu nedēļas laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā.

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums +371 6701 0000 vai info@citadele.lv.

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt savu C Business karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīt C Business karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods. 

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās attālināti?

Pieteikuma aizpildīšana mājaslapā aizņem aptuveni 20 minūtes.

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Vai man kā privātpersonai ir jābūt Citadeles klientam, lai atvērtu uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti?

Nē, Tev nav jābūt Citadeles klientam. Taču, ja vēlies par tādu kļūt lejuplādē Citadeles mobilo lietotni un izvēlies sadaļu "Kļūt par bankas klientu". 

Vai manam uzņēmuma var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par uzņēmuma ienākumu likumību vai ja pilnvarotā persona sniedz bankai nepatiesu informāciju. 

Neesmu pabeidzis pieteikumu, kas notiek tālāk? Vai pieteikums jāpilda no jauna?

Tavs uzsāktais pieteikums ir pieejams 60 dienas. Vari to pabeigt jebkurā laikā, autorizējoties no mājaslapas sadaļas "Kļūsti par klientu" vai sadaļā "Mani pieteikumi".

Esmu pabeidzis pieteikumu, bet neesmu saņēmis atbildi

Ir situācijas, kad pieteikuma apstrāde var aizņemt nedaudz vairāk laika. Ar tevi sazināsies bankas speciālists, lai izstāstītu par tālākajām darbībām.

Vēl vairāk iespēju

photo

Biznesa komplekti

Viena maksa par ikdienā svarīgākajiem pakalpojumiem tavam uzņēmumam.
Uzzināt vairāk
photo

Mikrokredīts

Finansējums līdz 70 000 EUR biznesa attīstībai vai dažādām ikdienas vajadzībām. Piesakies, saņem lēmumu un paraksti līgumu tiešsaistē.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu pieņemšana

Dažādi risinājumi maksājumu pieņemšanai gan tirdzniecības vietās, gan internetā.
Uzzināt vairāk
photo

Karšu pieņemšana internetā

E-komercijas risinājumi, kas palīdzēs attīstīt biznesu internetā.
Uzzināt vairāk
chat logo