Pāriet uz lapas saturu

Konti uzņēmumiem

Uzņēmumu konti dažādiem mērķiem un projektiem.

Ikvienam uzņēmumam

Piesakies neatkarīgi no tā, cik sens un pieredzes bagāts ir tavs uzņēmums.

Plašas iespējas

Izmanto pakalpojumu klāstu no pagaidu konta līdz darījumu kontam.

Finanšu pārvaldība

Kontrolē uzņēmuma naudas līdzekļus gan internetbankā, gan mobilajā lietotnē.

Konts Citadelē

Katram biznesam ir nepieciešama ideja, pamatkapitāls un bankas konts. Konts Citadelē ir kā jaudīgs motors, kas virzīs uz priekšu tavu biznesu. Pieredzes bagāti konsultanti atradīs risinājumu, lai tavs uzņēmums saņemtu aizdevumus un garantijas, veiktu starptautiskus darījumus, izmantotu mūsdienīgākos e-komercijas un karšu pieņemšanas risinājumus.

photo

Pagaidu konts

Esi spēris pirmo soli jauna biznesa tapšanā un nu ir vajadzīgs arī bankas konts? Mēs esam parūpējušies, lai tā atvēršana būtu maksimāli vienkārša. Atver pagaidu kontu attālināti*:

  • Aizpildi pieteikumu pagaidu konta atvēršanai.**
  • Kad pagaidu konts tiks atvērts, e-pastā saņemsi elektroniski parakstītu iesniegumu no bankas, kurā norādīts pagaidu norēķinu konta numurs.
  • Veic pamatkapitāla iemaksu.
  • Kad būsi dibinājis uzņēmumu, pārformē pagaidu kontu par patstāvīgu kontu attālināti.

* Pagaidu konta attālināta atvēršana iespējama tikai Latvijas Republikas jaundibināmām sabiedrībām, kam ir viens dibinātājs, Latvijas Republikas rezidents.
** Pirms uzņēmuma dibināšanas, pārliecinies, vai tā nosaukums ir unikāls https://www.ur.gov.lv/lv/.

Uzņēmuma norēķinu konts

Kad uzņēmums nodibināts, laiks norēķinu kontam. Norēķinu konts Citadelē tev sniedz vairāk iespēju ērtai un sekmīgai biznesa ikdienai.

  • No multivalūtu konta veic norēķinus vairākās valūtās. Citadeles klienti pārskaitījumus var veikt arī ASV dolāros.
  • Ērti savieno kontu ar sava uzņēmuma grāmatvedības programmām algu izmaksai un citiem pārskaitījumiem.
  • Lieto kontu kā pārskaitījumiem, tā arī skaidras naudas darījumiem, izmantojot maksājumu kartes – naudas izņemšanai un iemaksai bankomātos.
  • Veic maksājumus un seko kontam internetbankā un mobilajā lietotnē.
  • Ja vēl neesi kļuvis par klientu un vari pārstāvēt savu uzņēmumu vienpersoniski, aizpildi pieteikumu un anketu attālināti. Viss, kas nepieciešams – kvalificētais SmartID, eID vai e-Paraksts MOBILE identifikācijai un pieteikuma parakstīšanai.

Darījuma konts uzņēmumiem

Tev ir padomā nopietns darījums, tomēr vēlies samazināt risku, ka otra puse varētu neizpildīt savas saistības? Šādiem gadījumiem piedāvājam izmantot darījuma kontu. Banka nodrošina, ka pēc tam, kad viena puse izpildījusi saistības, otra puse tai samaksā.

  • Veic nekustamā īpašuma un citus darījumus.
  • Var tikt ieturēta paaugstināta komisijas maksa, ja darījumā ir iesaistītas vairāk nekā trīs puses, līgums ir jāsagatavo citā valodā, Darījuma konts jānoformē steidzami, pēc klienta pieprasījuma tiek mainīti Darījuma konta standarta noteikumi.
  • Lūdzu, ņem vērā, ka iesniedzot pieteikumu tas ir jāparaksta abām darījumā iesaistītajām pusēm.
  • Nosūti pieteikumu Darījuma kontam attālināti – paraksti pieteikumu ar eParakstu un sūti uz info@citadele.lv vai internetbankā aizpildi brīvas formas rīkojumu un pievieno pieteikumu. Iesniegt pieteikumu var arī jebkurā klientu apkalpošanas struktūrvienībā.

Atver kontu, nenākot uz filiāli

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Izvēlies piemērotāko biznesa komplektu

icon

Saņem pieeju bankas pakalpojumiem pāris minūšu laikā

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Izvēlies piemērotāko biznesa komplektu

icon

Saņem pieeju bankas pakalpojumiem pāris minūšu laikā

Gatavs pieteikties?

Autorizējies ar sev ērtāko autorizācijas veidu - kvalificēto SmartID, eID vai e-Parakstu MOBILE.
image

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS)
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

2) Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Vēl nereģistrēta juridiska persona (pagaidu konts): 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Reģistrēta juridiska persona: 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras, u. c.)

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem: 

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS).
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā ar apgrozījumu līdz 30 000 EUR.
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgam.
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā.
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība.
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 
     

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles internetbanka ir pieejama uzreiz pēc tam, kad būsi saņēmis e-pastu par veiksmīgu pieteikšanos, X Business karti saņemsi pa pastu nedēļas laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā un lieto maksājumiem. 

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt savu C Business karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīt C Business karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods. 

Vai man kā privātpersonai ir jābūt Citadeles klientam, lai atvērtu uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti?

Nē, Tev nav jābūt Citadeles klientam. Taču, ja vēlies par tādu kļūt lejuplādē Citadeles mobilo lietotni un izvēlies sadaļu "Kļūt par bankas klientu". 

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums +371 6701 0000 vai info@citadele.lv.

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās mājaslapā?

Pieteikuma aizpildīšana aizņem vidēji 10 minūtes. 

Vai varu aizpildīt pieteikumu un atvērt uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti, ja plānotais apgrozījums pārsniedz 30 000 EUR?

Ja tava uzņēmuma apgrozījums mēnesī pārsniedz 30 000 EUR, tad bankas pakalpojumus varēsi atvērt klātienē.  

Man jau ir bankā internetbanka, vai varēšu izmantot esošo pieslēgumu, ja uzņēmuma pakalpojumus noformēšu attālināti?

  • Ja esošajai internetbankai autorizācijas ierīce ir MobileSCAN, tad varēsi izmantot esošo pieslēgumu. Ar tevi sazināsies bankas speciālists, lai precizētu vai vēlies noformēt jaunu internetbankas līgumu vai piesaistīt esošo.  
  • Ja Tev vēl nav MobileSCAN, ieej savā internetbankā un pieslēdz to.  
     

Kādas ir pakalpojumu izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Ar biznesa komplekta izmaksām vari iepazīties šeit

Vai manam uzņēmuma var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par uzņēmuma ienākumu likumību vai ja pilnvarotā persona sniedz bankai nepatiesu informāciju. 

Vai ir kādi papildus nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu Citadele mājaslapā, sākotnēji tavam kontam 30 000 EUR būs maksimālā ienākošo maksājumu kopsumma mēnesī, ko vari saņemt sava kontā. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē. 

Kas notiks ar bankas pakalpojumiem ja pārsniegšu limitus?

  • Ja tekošajā mēnesī kontā saņemsi vairāk kā 30 000 EUR, bankas pakalpojumi tiks ierobežoti. Šādā gadījumā ar tevi sazināsies bankas pārstāvis un konsultēs par tālākajām darbībām.  
  • Ja jau iepriekš zini ka uzņēmuma kontā saņemsi vairāk kā 30 000 EUR mēnesī, laicīgi pieraksties uz klātienes vīzīti bankas filiālē.  

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS)
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

2) Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Vēl nereģistrēta juridiska persona (pagaidu konts): 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Reģistrēta juridiska persona: 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras, u. c.)

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem: 

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS).
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā ar apgrozījumu līdz 30 000 EUR.
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgam.
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā.
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība.
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 
     

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Cik drīz varēšu sākt izmantot bankas pakalpojumus?

Konts un Citadeles internetbanka ir pieejama uzreiz pēc tam, kad būsi saņēmis e-pastu par veiksmīgu pieteikšanos, X Business karti saņemsi pa pastu nedēļas laikā. Aktivizē karti mobilajā lietotnē vai internetbankā un lieto maksājumiem. 

Cik ātrā laikā es varēšu saņemt savu C Business karti?

Nedēļas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas. Tu saņemsi divus sūtījumus – vispirms tiek nosūtīt C Business karte un dažas dienas vēlāk – PIN kods. 

Vai man kā privātpersonai ir jābūt Citadeles klientam, lai atvērtu uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti?

Nē, Tev nav jābūt Citadeles klientam. Taču, ja vēlies par tādu kļūt lejuplādē Citadeles mobilo lietotni un izvēlies sadaļu "Kļūt par bankas klientu". 

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Kur ir iespējams vērsties pakalpojuma tehnisku problēmu gadījumā?

Sazinies ar mums +371 6701 0000 vai info@citadele.lv.

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās mājaslapā?

Pieteikuma aizpildīšana aizņem vidēji 10 minūtes. 

Vai varu aizpildīt pieteikumu un atvērt uzņēmuma bankas pakalpojumus attālināti, ja plānotais apgrozījums pārsniedz 30 000 EUR?

Ja tava uzņēmuma apgrozījums mēnesī pārsniedz 30 000 EUR, tad bankas pakalpojumus varēsi atvērt klātienē.  

Man jau ir bankā internetbanka, vai varēšu izmantot esošo pieslēgumu, ja uzņēmuma pakalpojumus noformēšu attālināti?

  • Ja esošajai internetbankai autorizācijas ierīce ir MobileSCAN, tad varēsi izmantot esošo pieslēgumu. Ar tevi sazināsies bankas speciālists, lai precizētu vai vēlies noformēt jaunu internetbankas līgumu vai piesaistīt esošo.  
  • Ja Tev vēl nav MobileSCAN, ieej savā internetbankā un pieslēdz to.  
     

Kādas ir pakalpojumu izmaksas?

Pieteikšanās un kartes nosūtīšana pa pastu ir bez maksas. Ar biznesa komplekta izmaksām vari iepazīties šeit

Vai manam uzņēmuma var atteikt kļūt par bankas klientu?

Banka var atteikt kļūt par klientu tiesību aktos noteiktos gadījumos un saskaņā ar bankas iekšējiem noteikumiem, piemēram, ja banka nevar pārliecināties par uzņēmuma ienākumu likumību vai ja pilnvarotā persona sniedz bankai nepatiesu informāciju. 

Vai ir kādi papildus nosacījumi?

Kļūstot par bankas klientu Citadele mājaslapā, sākotnēji tavam kontam 30 000 EUR būs maksimālā ienākošo maksājumu kopsumma mēnesī, ko vari saņemt sava kontā. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē. 

Kas notiks ar bankas pakalpojumiem ja pārsniegšu limitus?

  • Ja tekošajā mēnesī kontā saņemsi vairāk kā 30 000 EUR, bankas pakalpojumi tiks ierobežoti. Šādā gadījumā ar tevi sazināsies bankas pārstāvis un konsultēs par tālākajām darbībām.  
  • Ja jau iepriekš zini ka uzņēmuma kontā saņemsi vairāk kā 30 000 EUR mēnesī, laicīgi pieraksties uz klātienes vīzīti bankas filiālē.  

Vēl vairāk iespēju

photo

Biznesa komplekti

Viena maksa par ikdienā svarīgākajiem pakalpojumiem tavam uzņēmumam.
Uzzināt vairāk
photo

Mikrokredīts

Finansējums līdz 70 000 EUR biznesa attīstībai vai dažādām ikdienas vajadzībām. Piesakies, saņem lēmumu un paraksti līgumu tiešsaistē.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu pieņemšana

Dažādi risinājumi maksājumu pieņemšanai gan tirdzniecības vietās, gan internetā.
Uzzināt vairāk
photo

Karšu pieņemšana internetā

E-komercijas risinājumi, kas palīdzēs attīstīt biznesu internetā.
Uzzināt vairāk
chat logo