Kļūsti par klientu attālināti

Šis ir īstais brīdis atvērt kontu Citadelē – pilnībā attālināti, ātri un jebkurā diennakts laikā.
Kļūsti par klientu līdz 31.12.2024. un lieto jebkuru biznesa komplektu 12 mēnešus bez maksas.

Biznesa komplekts

12 mēneši bez maksas jaunajiem klientiem.

POS terminālis

Lieto 12 mēnešus bez nomas maksas.

C Business karte

Gadu bez maksas, izvēloties kādu no biznesa komplektiem.

Kļūsti par klientu, nenākot uz filiāli

Laiks ir nauda, tāpēc nevienam nepatīk tērēt laiku lietām, ko var paveikt ātri. Mēs Citadelē saprotam laika vērtību, tāpēc piedāvājam iespēju arī uzņēmuma kontu atvērt attālināti – tev ērtā laikā un vietā.

  • Aizpildi pieteikumu un anketu attālināti, ja vari pārstāvēt savu uzņēmumu vienpersoniski. Viss, kas nepieciešams – kvalificētais SmartID, eID vai e-Paraksts MOBILE identifikācijai un pieteikuma parakstīšanai.
  • Sagaidi apstiprinājuma ziņu no bankas un sāc izmantot savu kontu Internetbankā.
  • Saņem C Business karti pa pastu.
  • Izbaudi priekšrocības, ko sniedz uzņēmuma konts Citadelē!

Biznesa komplekti

Izvēlies kādu no biznesa komplektiem un izmanto ikdienas pakalpojumus izdevīgāk - par vienu fiksētu mēneša maksu. Visos komplektos ir iekļauts:

  • Neierobežots skaits bezmaksas elektroniskie pārskaitījumi uz kontiem Citadele bankā (nepieslēdzot biznesa komplektu, par katru maksājumu - 0.20 EUR).
  • Noteikts skaits bezmaksas elektroniskie EUR maksājumi uz citām bankām Eiropā (nepieslēdzot biznesa komplektu, par katru maksājumu - 0.55 EUR).
  • Noteikts skaits C Business kartes 1 gadu bez komisijas maksas (nepieslēdzot biznesa komplektu, katra karte - 4.50 EUR/mēn.).
  • Noteikts skaits bezmaksas norēķinu konti (nepieslēdzot biznesa komplektu, katrs konts - 4.50 EUR/mēn.).
photo

Pagaidu konts

Esi spēris pirmo soli jauna biznesa tapšanā un nu ir vajadzīgs arī bankas konts? Mēs esam parūpējušies, lai tā atvēršana būtu maksimāli vienkārša. Atver pagaidu kontu attālināti*:

  • Aizpildi pieteikumu pagaidu konta atvēršanai.**
  • Kad pagaidu konts tiks atvērts, e-pastā saņemsi elektroniski parakstītu iesniegumu no bankas, kurā norādīts pagaidu norēķinu konta numurs.
  • Veic pamatkapitāla iemaksu.
  • Kad būsi dibinājis uzņēmumu, pārformē pagaidu kontu par patstāvīgu kontu attālināti.

* Pagaidu konta attālināta atvēršana iespējama tikai Latvijas Republikas jaundibināmām sabiedrībām, kam ir viens dibinātājs, Latvijas Republikas rezidents.
** Pirms uzņēmuma dibināšanas, pārliecinies, vai tā nosaukums ir unikāls https://www.ur.gov.lv/lv/.

  • Pirmo gadu lieto C Business karti bez maksas, izvēloties kādu no biznesa komplektiem.
  • Saņem izdevīgas atlaides pie mūsu sadarbības partneriem visā Baltijā.
  • Esi apdrošināts gan iepērkoties, gan ceļojot.
  • Iemaksā naudu Citadeles bankomātos bez maksas.
Uzzināt vairāk
photo

Aizdevums dažādām vajadzībām - no sīkiem remontdarbiem līdz noliktavas piepildīšanai pirms aktīvās sezonas.

  • Aizdevums no 1000 līdz 70 000 EUR (ar ALTUM garantiju), atkarībā no tava uzņēmuma apgrozījuma
  • Ērts atmaksas grafiks līdz pat 5 gadiem
  • Fiksēta procentu likme no 9 % gadā
  • Ķīla nav nepieciešama – mikrokredītu vari saņemt bez ķīlas un nekustamā īpašuma nodrošinājuma
photo
  • Pieņem naudu no visiem klientiem ar piemērotāko maksājumu karšu termināli
  • Lieto jebkuru POS termināli pirmos 12 mēnešus bez nomas maksas
  • Piedāvā pircējiem skaidras naudas izmaksu tavā tirdzniecības vietā
  • Izmanto valūtas maiņas maksājumus karšu terminālī. Piedāvā tūristiem maksāt viņa kartes valūtā un pelni procentus! Klientiem patiks, jo konta izrakstā būs tā pati summa, kas karšu terminālī
Pieteikties
photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS)
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

2) Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Vēl nereģistrēta juridiska persona (pagaidu konts): 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Reģistrēta juridiska persona: 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras, u. c.)

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem: 

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS).
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā ar apgrozījumu līdz 30 000 EUR.
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgam.
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā.
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība.
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 
     

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS)
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

2) Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 

To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Vēl nereģistrēta juridiska persona (pagaidu konts): 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Reģistrēta juridiska persona: 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras, u. c.)

Kādi ir nosacījumi, lai pabeigtu pieteikumu?

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem: 

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS).
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā ar apgrozījumu līdz 30 000 EUR.
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgam.
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā.
  • tev ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība.
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu.
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā. 
     

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

chat logo