https://www.citadele.lv/lv/business/customer

Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu

Mēs mājaslapā izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes. Nepieciešamajām sīkdatnēm, ar kuru palīdzību rūpējamies par mājaslapas darbību un drošību, mums nav vajadzīga tava piekrišana. Statistikas, analītisko un mārketinga sīkdatņu izmantošanai mums ir nepieciešama tava piekrišana, lai nodrošinātu tev ērtāku mājaslapas un tiešsaistes pakalpojumu lietošanu un piedāvātu tev interesējošu saturu un pakalpojumus, ņemot vērā tavus paradumus. Tu vari sniegt mums savu piekrišanu šo sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, kā arī jebkurā brīdī atcelt vai pielāgot to, lietojot saiti Sīkdatņu iestatījumi. Uzzini vairāk Sīkdatņu lietošanas noteikumos.

https://www.citadele.lv/lv/business/customer

Kļūsti par klientu attālināti

Šis ir īstais brīdis atvērt kontu Citadelē – pilnībā attālināti, ātri un jebkurā diennakts laikā.

photo
icon

Maksājumu plāni

Īpašs piedāvājums, piesakoties attālināti.

icon

X Business karte

Lieto karti pirmo gadu bez maksas, izvēloties kādu no plāniem.

icon

Attālināta pieteikšanās

Pievienojies mūsu klientu pulkam dažu minūšu laikā!

Kļūsti par klientu, nenākot uz filiāli

Laiks ir nauda, tāpēc nevienam nepatīk tērēt laiku lietām, ko var paveikt ātri. Mēs Citadelē saprotam laika vērtību, tāpēc piedāvājam iespēju arī uzņēmuma kontu atvērt attālināti – tev ērtā laikā un vietā.

  • Aizpildi pieteikumu un anketu attālināti, ja vari pārstāvēt savu uzņēmumu vienpersoniski. Viss, kas nepieciešams – kvalificētais SmartID, eID vai e-Paraksts MOBILE identifikācijai un pieteikuma parakstīšanai
  • Sagaidi apstiprinājuma ziņu no bankas un sāc izmantot savu kontu Internetbankā
  • Saņem X Business karti pa pastu
  • Izbaudi priekšrocības, ko sniedz uzņēmuma konts Citadelē!
Aizpildīt pieteikumu
photo

Piesakoties attālināti tu varēsi:

  • Atvērt bankas pakalpojumus bez maksas
  • Izvelēties piemērotāko maksājumu plānu un veikt pārskaitījumus pirmos mēnešus bez maksas
  • Lietot X Business karti 12 mēnešus bez maksas
  • Izvēlēties maksājumu karšu termināli un lieto to 6 mēnešus bez maksas
Aizpildīt pieteikumu
photo
photo

Pagaidu konts

Esi spēris pirmo soli jauna biznesa tapšanā un nu ir vajadzīgs arī bankas konts? Apsveicam! Mēs esam parūpējušies, lai tā atvēršana būtu maksimāli vienkārša. Atver pagaidu kontu attālināti*:

  • Aizpildi pieteikumu pagaidu konta atvēršanai**
  • Kad pagaidu konts tiks atvērts, e-pastā saņemsi elektroniski parakstītu iesniegumu no bankas, kurā norādīts pagaidu norēķinu konta numurs
  • Veic pamatkapitāla iemaksu
  • Kad būsi dibinājis uzņēmumu, pārformē pagaidu kontu par patstāvīgu kontu attālināti

* Pagaidu konta attālināta atvēršana iespējama tikai Latvijas Republikas jaundibināmām sabiedrībām, kam ir viens dibinātājs.
** Pirms uzņēmuma dibināšanas, pārliecinies, vai tā nosaukums ir unikāls https://www.ur.gov.lv/lv/.

  • Pirmo gadu lieto X Business karti bez maksas, izvēloties kādu no maksājuma plāniem
  • Saņem izdevīgas atlaides pie mūsu sadarbības partneriem visā Baltijā
  • Esi apdrošināts gan iepērkoties, gan ceļojot
  • Iemaksā naudu Citadeles bankomātos bez maksas
Uzzināt vairāk
photo

Aizdevums dažādām vajadzībām - no sīkiem remontdarbiem līdz noliktavas piepildīšanai pirms aktīvās sezonas.

  • Aizdevums no 1000 līdz 70 000 EUR (ar ALTUM garantiju), atkarībā no tava uzņēmuma apgrozījuma
  • Ērts atmaksas grafiks līdz pat 5 gadiem
  • Fiksēta procentu likme no 9 % gadā
  • Ķīla nav nepieciešama – mikrokredītu vari saņemt bez ķīlas un nekustamā īpašuma nodrošinājuma
photo
  • Pieņem naudu no visiem klientiem ar piemērotāko maksājumu karšu termināli
  • Lieto visus karšu pieņemšanas termināļus pirmos 6 mēnešus bez maksas
  • Piedāvā pircējiem skaidras naudas izmaksu tavā tirdzniecības vietā
  • Izmanto valūtas maiņas maksājumus karšu terminālī. Piedāvā tūristiem maksāt viņa kartes valūtā un pelni procentus! Klientiem patiks, jo konta izrakstā būs tā pati summa, kas karšu terminālī
Pieteikties
photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR; 
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu; 
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

 

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.
Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 
To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 
Nepieciešama palīdzība paroles izveidei? Dodies uz - Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?

 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.
Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 
Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 
Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 
To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 
Nepieciešama palīdzība paroles izveidei? Dodies uz - Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?

Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?
Lai izveidotu telefona paroli, dodies uz savu internetbanku

Ja iepriekš jau lietoji Citadeles internetbanku un izvēlējies arī uzņēmumam lietot esošo pieslēgumu, tad jaunais uzņēmums būs pieejams izvēlei no saraksta.

Izvēlies "Sarakste ar banku" > "Rīkojums bankai"    

Norādi rīkojuma tēmu un tekstā uzraksti sev vēlamo balss paroli. Kā paroli vari norādīt jebko, kas būtu zināms tikai tev. Tas var būt kāds vārds vai ciparu/burtu kombinācija.
Kad esi rīkojumu aizpildījis, spied Tālāk un paraksti rīkojumu. 
Turpmāk, ja radīsies kādi jautājumi, droši vari zvanīt un, nosaucot savu paroli, tiksi identificēts kā konkrēta uzņēmuma pārstāvis un bankas pārstāvis varēs tev sniegt ar uzņēmumu saistītu informāciju.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Radās jautājumi par pieteikuma aizpildi? Skaties zemāk, esam sagatavojuši tev nelielu aprakstu par mājaslapas pieteikuma soļiem:

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Ja tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt vairākus uzņēmumus, no saraksta izvēlies to uzņēmumu, kuram attālināti vēlies atvērt kontu.

Pārliecinies, ka esi ievadījis korektu tālruņa numuru un e-pastu, jo turpmāk pieteikšanās procesā e-pasta un SMS veidā saņemsi svarīgu informāciju, kā arī nepieciešamības gadījumā mēs ar tevi sazināsimies.

Ja uzņēmuma galvenā biroja adrese atšķiras no juridiskās adreses, tad pie jautājuma "Galvenā uzņēmuma adrese ir tāda pati kā juridiskā adrese?" izvēlies "Nē" un tev atvērsies papildus lauki, kur būs iespējams to norādīt.
Korespondences adreses laukā norādi adresi uz kuru vēlies saņemt uzņēmuma karti. 

Solī Nr.2. apstiprini savu tālruņa numuru, laukā ievadot kodu ko saņemsi SMS veidā.

Kad esi apstiprinājis savu tālruņa numuru, izvēlies savam uzņēmuma piemērotāko maksājumu plānu. 

 

 

 

Sniedz atbildes uz turpmākajiem jautājumiem par savu uzņēmumu. 
Ņem vērā, ka kļūstot par bankas biznesa klientu attālināti, sākotnēji tavam kontam maksimālā ienākošo maksājumu summa būs 30 000 EUR. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Sadaļā "Kopsavilkums" pārbaudi iepriekš norādīto informāciju. Ja kādu no sadaļām nepieciešams labot, spied uz "zīmulīti" un nonāksi solī, ko izvēlējies labot. Kad esi pārliecinājies, ka visa nepieciešama informācija ir norādīta pareizi, apliecini datu pareizību un patiesumu, un dodies un nākamo soli, kur varēsi parakstīt aizpildīto pieteikumu. 

Pirms pieteikuma parakstīšanas vari lejupielādēt iepriekš aizpildīto pieteikumu. Pieteikums būs pieejams arī vēlāk jebkurā laikā, tāpēc lejupielādēt varēsi to arī pēc tam. 
Pieteikumu būs iespējams parakstīt ar to elektronisko parakstu, kuru izvēlējies sākotnēji, uzsākot aizpildīšanu. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko maksājuma plānu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas X Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās mājaslapā?

Pieteikuma aizpildīšana aizņem vidēji 10 minūtes. 

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Tagad pietiek ar Citadeles mājaslapas pieteikumu – aizpildi to un karti Latvijas robežās tev piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu izmantojot Citadeles mājaslapas pieteikumu, jāizpildās sekojošajiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir SIA, individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • tavs uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un uzņēmuma kontā ienākošo maksājumu apjoms nepārsniegs 30 000 EUR; 
  • tavs uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu; 
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personas apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadele bankas klientu attālināti, sākotnēji tavam uzņēmuma kontam tiks noteikts ierobežojums - maksimālā ienākošo darījumu kopsumma mēnesī drīkst būt līdz 30 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsu pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

 

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un sīkāku informāciju par noformētajiem Citadeles bankas pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.
Pēc tam, kad būsi saņēmis pieejas internetbankai, izveido paroli, ar kuru varēsi identificēties uzņēmuma vārdā telefoniski. 
To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 
Nepieciešama palīdzība paroles izveidei? Dodies uz - Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?

 

Kā aktivizēt internetbanku? 
Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi"

Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā Mani pieteikumi.
Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 
Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 
Pēc tam, kad būsi aktivizējis savu internetbanku, izveido uzņēmuma paroli telefoniskai identifikācijai. 
To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi par sava uzņēmuma pakalpojumiem un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams tevi identificēt kā uzņēmuma pārstāvi. Zvanot mums, prasīsim telefona paroli un tev būs tā jānosauc. Bez šīs paroles telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka esi pilnvarots pārstāvēt uzņēmumu un nekādu informāciju par uzņēmuma kontiem un citiem produktiem sniegt nevarēsim. 
Nepieciešama palīdzība paroles izveidei? Dodies uz - Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?

Kā izveidot telefona paroli identifikācijai?
Lai izveidotu telefona paroli, dodies uz savu internetbanku

Ja iepriekš jau lietoji Citadeles internetbanku un izvēlējies arī uzņēmumam lietot esošo pieslēgumu, tad jaunais uzņēmums būs pieejams izvēlei no saraksta.

Izvēlies "Sarakste ar banku" > "Rīkojums bankai"    

Norādi rīkojuma tēmu un tekstā uzraksti sev vēlamo balss paroli. Kā paroli vari norādīt jebko, kas būtu zināms tikai tev. Tas var būt kāds vārds vai ciparu/burtu kombinācija.
Kad esi rīkojumu aizpildījis, spied Tālāk un paraksti rīkojumu. 
Turpmāk, ja radīsies kādi jautājumi, droši vari zvanīt un, nosaucot savu paroli, tiksi identificēts kā konkrēta uzņēmuma pārstāvis un bankas pārstāvis varēs tev sniegt ar uzņēmumu saistītu informāciju.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Radās jautājumi par pieteikuma aizpildi? Skaties zemāk, esam sagatavojuši tev nelielu aprakstu par mājaslapas pieteikuma soļiem:

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Ja tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt vairākus uzņēmumus, no saraksta izvēlies to uzņēmumu, kuram attālināti vēlies atvērt kontu.

Pārliecinies, ka esi ievadījis korektu tālruņa numuru un e-pastu, jo turpmāk pieteikšanās procesā e-pasta un SMS veidā saņemsi svarīgu informāciju, kā arī nepieciešamības gadījumā mēs ar tevi sazināsimies.

Ja uzņēmuma galvenā biroja adrese atšķiras no juridiskās adreses, tad pie jautājuma "Galvenā uzņēmuma adrese ir tāda pati kā juridiskā adrese?" izvēlies "Nē" un tev atvērsies papildus lauki, kur būs iespējams to norādīt.
Korespondences adreses laukā norādi adresi uz kuru vēlies saņemt uzņēmuma karti. 

Solī Nr.2. apstiprini savu tālruņa numuru, laukā ievadot kodu ko saņemsi SMS veidā.

Kad esi apstiprinājis savu tālruņa numuru, izvēlies savam uzņēmuma piemērotāko maksājumu plānu. 

 

 

 

Sniedz atbildes uz turpmākajiem jautājumiem par savu uzņēmumu. 
Ņem vērā, ka kļūstot par bankas biznesa klientu attālināti, sākotnēji tavam kontam maksimālā ienākošo maksājumu summa būs 30 000 EUR. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Sadaļā "Kopsavilkums" pārbaudi iepriekš norādīto informāciju. Ja kādu no sadaļām nepieciešams labot, spied uz "zīmulīti" un nonāksi solī, ko izvēlējies labot. Kad esi pārliecinājies, ka visa nepieciešama informācija ir norādīta pareizi, apliecini datu pareizību un patiesumu, un dodies un nākamo soli, kur varēsi parakstīt aizpildīto pieteikumu. 

Pirms pieteikuma parakstīšanas vari lejupielādēt iepriekš aizpildīto pieteikumu. Pieteikums būs pieejams arī vēlāk jebkurā laikā, tāpēc lejupielādēt varēsi to arī pēc tam. 
Pieteikumu būs iespējams parakstīt ar to elektronisko parakstu, kuru izvēlējies sākotnēji, uzsākot aizpildīšanu. 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko maksājuma plānu. Tas tavam uzņēmumam nodrošinās:

  • noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus (atkarīgs no plāna veida);
  • neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārvedumus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus;
  • noteiktu skaitu bezmaksas X Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.

Papildus tiks noformēta internetbanka:

  • ja esi jau mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties, vai izmantot esošo pieslēgumu, vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds);
  • ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.
     

Cik daudz laika aizņem pieteikšanās mājaslapā?

Pieteikuma aizpildīšana aizņem vidēji 10 minūtes. 

Kā aizpildīt pieteikumu, ja to nevaru parakstīt vienpersoniski?

Ja tev nav tiesības parakstīt pieteikumu vienpersoniski, tad ar pārējam paraksttiesīgajām personām jāpierakstās uz klātienes vizīti bankas filiālē. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.