Pāriet uz lapas saturu

AUTENTIFIKĀCIJAS UN MAKSĀJUMU APSTIPRINĀŠANAS VEIDI

Maksā par pakalpojumiem un apstiprini darījumus sev ērtākajā veidā.

MobileSCAN

Lieto, ja viedierīce vienmēr ir blakus.

Kodu kalkulatori

Izmanto, ja nelieto viedierīci.

eParaksts mobile

Izvēlies valsts izstrādātu digitālo autorizācijas rīku.

MobileSCAN - viedierīču lietotājiem

  • Pieslēdzies Citadeles mobilajai lietotnei vai internetbankai un apstiprini maksājumus ar piecu ciparu MobileSCAN kodu, Face ID vai pirkstu nospiedumu.
  • Ar vienu pieskārienu autorizējies dažādos pakalpojumu sniedzēju portālos - latvija.gov.lv un citos.
  • Pieejams maksājumu limits līdz 250 000 EUR.
  • Pieslēdz un lieto MobileSCAN bez maksas.
  • Darbojas uz viedtālruņiem un planšetēm, sākot ar Apple iOS 15 versiju un Android 9.0 versiju.

eParaksts mobile

  • Mūsdienīgs un drošs digitālais rīks, kas nodrošina attālinātu identitātes apliecināšanu un dokumentu parakstīšanu, un tam ir tāds pats juridisks spēks kā uzrādot personu apliecinošu dokumentu vai parakstot papīra formāta dokumentus klātienē.
  • Iespējams saņemt bez maksas no 14 gadu vecuma ar derīgu Latvijas Republikas izsniegtu personu apliecinošu dokumentu – pasi, ID karti vai uzturēšanās atļauju.
  • eParaksts mobile izmanto, lai autorizētos Citadeles internetbankā vai lai piekļūtu saviem pieteikumiem mājaslapas sadaļā: Mani pieteikumi.

Kodu kalkulatori un karte


  • Digipass 780 izmanto unikālu krāsaino kodu (līdzīgi kā MobileSCAN).
  • Noskenējot šo kodu, uz ekrāna redzi visas darījuma detaļas un uzreiz vari to apstiprināt ar sev zināmu PIN kodu.
  • Maksājumu limits – 10 miljoni EUR dienā.
  • Digipass 780 saņemšanas maksa ir 35 EUR.
photo
  • Nospiežot vienu pogu, parāda unikālu sešu ciparu kodu, kas derīgs gandrīz minūti.
  • Bankas noteiktos gadījumos kopā ar kalkulatora kodu jāievada piecu ciparu autorizācijas kods no SMS, kas pienāk uz lietotāja norādīto tālruņa numuru.
  • Maksājumu limits – 60 000 EUR dienā.
  • Saņemšanas vai maiņas maksa ir 12 EUR.
photo
  • Lieto kopā ar papildu drošības kodu, ko saņem īsziņā (īsziņa nāk bankas noteiktos gadījumos).
  • Maksājumu limits – 3000 EUR dienā.
  • Svarīgi! Kodu kartes klientiem neizsniedzam no 17.04.2023.
Maksājumi ar īsziņā saņemto kodu
photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā iegūt MobileSCAN licenci?

1. Ieej Citadeles internetbankā.

2. Kreisajā pusē atver sadaļu “Mobilie pakalpojumi”. Pievērs uzmanību, ka šī sadaļa ir pieejama tikai tad, ja esi konta īpašnieks.

3. Iepazīsties ar sniegto informāciju un nospied pogu “Pieslēgt MobileSCAN”.

4. Mobilajā ierīcē, kurā vēlies aktivizēt MobileSCAN, atver Citadele mobilo lietotni, nospied pogu “MobileSCAN”.

5. Nonāksi ekrānā, no kura varēsi sākt MobileSCAN pieslēgšanu.

6. Internetbankā nospied pogu “Skenēt kodu”.

 

 

7. Mobilajā ierīcē nospied pogu “Pieslēgt”, atvērsies MobileSCAN kamera, ar kuras palīdzību noskenē internetbankā redzamo krāsaino kodu.

8. Izdomā 5 ciparu PIN kodu, kuru turpmāk lietosi, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, un ievadi to mobilajā ierīcē.
Ievadi PIN kodu vēlreiz.

9. Mobilās ierīces ekrānā tiks parādīts aktivizācijas kods.

10. Ievadi šo kodu internetbankas laukā “MobileSCAN aktivizācijas kods” un nospied pogu "Turpināt".

11. Uz tavu mobilo ierīci atnāks īsziņa (ja tu lieto kodu karti vai Digipass GO3) ar ciparu kodu.

12. Internetbankā ievadi prasīto kodu no kodu kartes vai kodu no GO3 un īsziņā saņemto kodu.

13. Nospied “Izpildīt” un MobileSCAN būs aktivizēts!

Ja tev jau ir MobileSCAN licence, veic tās atkārtotu aktivizāciju mobilajā lietotnē vai internetbankā.

MobileSCAN limitus ir iespējams paaugstināt:

Vairāk par MobileSCAN
Darījumu limiti

Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

Lai varētu izskatīt iespēju palielināt MobileSCAN limitus attālināti, ir jāveic divas darbības:    

1. Uzraksti iesniegumu.
Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankas pilnajai versijai (ejot caur mājaslapu) un sadaļā Sarakste ar banku izvēlies sarakstes veidu Rīkojums bankai.

Aizpildi rīkojuma laukus:

  • Tēma: MobileSCAN limitu palielināšana
  • Konta numurs autorizācijai: izvēlies jebkuru savu kontu no saraksta.
  • Rīkojuma teksts - ieraksti pēc sekojoša šablona: Lūdzu attālināti palielināt MobileSCAN limitus, jo .... (apraksti iemeslu)

Spied pogu Tālāk un paraksti rīkojumu ar kodu no tavas autorizācijas ierīces. 
Par to, ka rīkojums ir sekmīgi nosūtīts bankai, vari pārliecināties sadaļā Rīkojumu vēsture - blakus tavam rīkojumam būs apzīmējums "P" – tas nozīmē, ka rīkojums ir apstrādes procesā.

2. Piezvani bankai uz tālruņa numuru +371 6701 0000 un informē darbinieku, ka uzrakstīji iesniegumu MobileSCAN limitu palielināšanai. 

Esi gatavs nosaukt telefoniskai identifikācijai nepieciešamo informāciju.

Nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru

Ja kodu karte ir bloķēta, pazaudēta vai kā citādi nav izmantojama, piemēram, tai ir nodzēsušies skaitļi, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti.

Ja GO3/kalkulatoram nedarbojas baterija vai tas ir  pazaudēts - dodies uz filiāli ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte), lai saņemtu jaunu. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu šeit.

Kā nomainīt MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu?

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Mainīt MobileSCAN PIN.

Seko tālākajiem norādījumiem lietotnē

1. Ievadi esošo MobileSCAN kodu.
2. Ievadi jauno MobileSCAN kodu.
3. Ievadi jauno MobileSCAN kodu atkārtoti.

Tavs MobileSCAN kods ir nomainīts.

 

 

Ja ievadot MobileSCAN kodu ir paziņojums "Kaut kas nogāja greizi", tad ir jāizdzēš un jāuzinstalē aplikācija no jauna no AppStore un no jauna jāaktivizē MobileSCAN. Skaties šeit, Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ņem vērā, ka šādi aktivizētam MobileSCAN darījumu limiti būs 3000 EUR. Iespējams tev varētu noderēt arī šī informācija - Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

Ko darīt, ja nesaņēmu īsziņu ar autorizācijas kodu?

Īsziņu ar autorizācijas kodu nosūtīsim tev uzreiz, tiklīdz internetbankā vai mobilajā lietotnē veiksi darbību, kuras apstiprināšanai nepieciešams papildu autorizācijas kods. Dažreiz īsziņas piegāde var aizkavēties no mums neatkarīgu iemeslu dēļ (nepietiekams mobilā operatora tīkla pārklājums, tīkla pārslodze u.tml. gadījumi). Ja īsziņu nesaņem minūtes laikā, pieprasi to atkārtoti (līdz trīs reizēm). Ja tomēr neizdodas saņemt nevienu no īsziņām, iemesls visticamāk ir saistīts ar mobilā tīkla operatora pakalpojumiem vai pašu mobilo tālruni. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni +371 6701 0000.

Kas ir MobileSCAN?

MobileSCAN ir autorizācijas ierīce, kas iestrādāta Citadeles mobilajā lietotnē, lai ērti un droši pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, apstiprinātu maksājumus un parakstītu dokumentus.

  • Ar telefonu tas tev vienmēr būs līdzi. MobileSCAN ir nepārspējams, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei vai internetbankai un apstiprinātu maksājumus.
  • Autorizējies ar 5 ciparu MobileSCAN kodu, FaceID vai pirkstu nospiedumu.
  • MobileSCAN pieslēgšana un lietošana tev ir bez maksas.
  • Ja no viedtālruņa mēģināsi ar internetbanku autorizēties dažādos pakalpojumu sniedzēju portālos (latvija.lv un citos), MobileSCAN pieslēgums tev to ļaus darīt neticami viegli – ar vienu pieskārienu.
  • Palielini maksājumu limitus bankas filiālē vai pieslēdz MobileSCAN ar kodu kalkulatoru.
  • MobileSCAN darbojas uz visiem mūsdienīgiem viedtālruņiem un planšetēm (sākot ar 16 Apple iOS versiju un 9.0 Android versiju).

Lai aktivizētu un ikdienā lietotu MobileSCAN, nepieciešams mobilajā ierīcē lejupielādēt Citadeles mobilo lietotni no Apple Store (iOS) vai Google play (Android) un aktivizēt MobileSCAN savā internetbankā vai jebkurā Citadeles filiālē visā Latvijā.

Kas nepieciešams, lai pirmo reizi aktivizētu MobileSCAN?

Nepieciešama mobilā ierīce (viedtālrunis vai planšete) ar:

  • Operētājsistēmu Android (sākot no 9.0) vai iOS (sākot no 16)
  • Citadeles mobilo lietotni
  • Ieslēgtu fotokameru
  • Iespēju pieslēgties internetam (WiFi vai mobilajam internetam) MobileSCAN pirmreizējai aktivizācijai.

Aktivizēt MobileSCAN vari savā internetbankā (sadaļā Mobilie pakalpojumi). Ja internetbankā tādu sadaļu neatrodi, vari saņemt MobileSCAN aktivizācijas licenci jebkurā bankas Citadele filiālē visā Latvijā.

Ja Tu vēl neesi bankas klients, par tādu vari kļūt bankas Citadele mobilajā lietotnē un automātiski saņemt MobileSCAN licenci.

Kā Android pārbaudīt MobileSCAN maksājumu limitus mobilajā lietotnē?

Atver Mobilo lietotni un spied pogu MobileSCAN.

Ekrāna augšējā labajā stūrī uzspied uz iestatījumu ikonas.

Lai apskatītu autorizācijas ierīces MobileSCAN limitus uz šīs ierīces spied uz ierīces nosaukuma.
Ja vēlies apskatīt citas tavas MobileSCAN ierīces limitus spied Apskatīt citas ierīces.

Sadaļā Maksājumu limiti spied Pieslēgties.

Ievadi tavu MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu vai izmanto biometriju, TouchID (pirksta nospiedumu) vai FaceID (sejas atpazīšanu).

Sadaļā Maksājumu limiti tu redzi izvēlētās MobileSCAN ierīces maksājumu limitu vienam darījumam, kā arī dienas limitu.

Ja lietotnē neredzi šādu funkciju - pārliecinies, ka programmatūra tavā ierīcē ir atjaunota uz jaunāko iespējamo versiju.

Kur es varu uzzināt, kāds mobilā tālruņa numurs ir reģistrēts bankā?

Jūs varat apskatīties to internetbankā sadaļā Parametri > Kontaktinformācija vai sadaļā Parametri > Pamatanketa laukā Mobilais tālrunis > Tālruņa numurs. Jūs varat to uzzināt, arī piezvanot pa tālruni +371 6701 0000 vai apmeklējot tuvāko Citadeles filiāli.

Kā iOS pārbaudīt MobileSCAN maksājumu limitus mobilajā lietotnē?

Atver Mobilo lietotni un spied pogu MobileSCAN.

Ekrāna augšējā labajā stūrī uzspied uz iestatījumu ikonas.

Lai apskatītu autorizācijas ierīces MobileSCAN limitus uz šīs ierīces spied uz ierīces nosaukuma.
Ja vēlies apskatīt citas tavas MobileSCAN ierīces limitus spied Apskatīt citas ierīces.

Sadaļā Maksājumu limiti spied Pieslēgties

Ievadi tavu MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu vai izmanto biometriju, TouchID (pirksta nospiedumu) vai FaceID (sejas atpazīšanu)

Sadaļā Maksājumu limiti tu redzi izvēlētās MobileSCAN ierīces maksājumu limitu vienam darījumam un dienas limitu.

Ja lietotnē neredzi šādu funkciju - pārliecinies, ka programmatūra tavā ierīcē ir atjaunota uz jaunāko iespējamo versiju.

Kas ir jādara, ja esmu nomainījis mobilo ierīci un MobileSCAN vairs nestrādā?

Nomainot mobilo ierīci, nepieciešams atkārtoti lejupielādēt Citadeles mobilo lietotni un par jaunu aktivizēt MobileSCAN internetbankā, mobilajā lietotnē vai jebkurā bankas Citadele filiālē.

Cik maksā MobileSCAN?

MobileSCAN aktivizācija un lietošana no 10.04.2017. ir bez maksas saskaņā ar bankas cenrādi.

Ko darīt, ja MobileSCAN PIN kods ir aizmirsies?

PIN koda aizmiršanas gadījumā MobileSCAN jāaktivizē no jauna savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai atnākot uz bankas Citadele filiāli ar jau izsniegto licenci.

Vai varu izmantot MobileSCAN kopā ar citu autorizācijas ierīci?

Jā, MobileSCAN ir iespējams izmantot paralēli ar citām autorizācijas ierīcēm.

Vienas internetbankas pieslēguma sesijas laikā var izmantot tikai viena veida autorizācijas ierīci.

Vai MobileSCAN var atslēgt?

Jā, MobileSCAN atslēgšanu var veikt četros veidos:

  • Mobilās lietotnes sākuma ekrānā (pirms pieslēgšanās), nospiežot uz pogas "MobileSCAN" un tad augšējā stūrī uz "Atslēgt"
  • Ieiet mobilās lietotnes sadaļā “Vairāk”, tad sadaļā “Iestatījumi” un nospiest pogu “Atvienot”
  • Ieiet internetbankas sadaļā “Mobilie pakalpojumi” un atslēgt nepieciešamo ierīci
  • Zvanīt klientu apkalpošanas centram +371 6701 0000 un lūgt, lai veic MobileSCAN bloķēšanu

Jāņem vērā, ka, lai atsāktu lietot MobileSCAN, būs jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai jebkurā bankas Citadele filiālē, ņemot līdzi derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci.

Kur es varu uzzināt, kāds mobilā tālruņa numurs man ir reģistrēts bankā?

To vari uzzināt internetbankas sadaļā Parametri > Kontaktinformācija vai sadaļas Parametri > Pamatanketa laukā Mobilais tālrunis > Tālruņa numurs. Lūdzu, ņem vērā: ja esi juridiskas personas pārstāvis, tad lietotāju telefona numuru vari uzzināt un, ja nepieciešams, nomainīt, zvanot mums pa tālruni +371 6701 0000, apmeklējot tuvāko Citadeles filiāli, vai rakstot internetbankā, sadaļā Sarakste ar banku > Rīkojums bankai.

Kāpēc izmantot MobileSCAN?

Pieslēdzoties internetbankai no datora, nav nepieciešams meklēt kodu karti vai kodu kalkulatoru, pietiek, ja ir mobilā ierīce. Pieslēdzoties Citadeles mobilajai lietotnei, pieslēgšanās un maksājumu apstiprināšana tagad iespējama tikai ar MobileSCAN PIN kodu.

Ja Tava mobilā ierīce ir aprīkota ar pirksta nospieduma (Touch ID) vai Face ID funkcionalitāti, tad vari tās izmantot MobileSCAN PIN koda vietā, lai vēl ātrāk un ērtāk veiktu darbības savā internetbankā vai lietotnē.

Vai nepieciešams internets, lai lietotu MobileSCAN ikdienā?

Pieslēdzoties internetbankai datorā ar MobileSCAN un veicot darījumus internetbankā, internets mobilajā ierīcē nav nepieciešams. Tomēr iesakam lietot MobileSCAN ar internetu, lai autorizācijas kodu ir iespējams nosūtīt, nospiežot vienu pogu, un lai to nav nepieciešams pārrakstīt.

Internets nepieciešams tikai tajā gadījumā, ja, izmantojot MobileSCAN PIN kodu, vēlaties pieslēgties Citadeles mobilajai lietotnei.

Ko darīt, ja MobileSCAN ir nobloķēts?

Ievadot nepareizu MobileSCAN PIN kodu 5 reizes pēc kārtas, MobileSCAN tiks bloķēts.

MobileSCAN nobloķēšanas gadījumā, lietotājam ir jāatslēdz MobileSCAN un jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai ierodoties bankas Citadele filiālē ar derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci, lai klātienē veiktu atkārtotu MobileSCAN aktivizāciju.

Veicot MobileSCAN atkārtotu aktivizāciju attālināti, jāņem vērā, ka MobileSCAN darījumu limiti var samazināties.

Atkārtota aktivizācija esošās licences ietvaros ir bez maksas.

Ko darīt, ja mobilā ierīce ir tikusi pazaudēta vai nozagta?

Mobilās ierīces pazaudēšanas/nozagšanas gadījumā, jāzvana +371 6701 0000 un jāziņo, lai bloķētu MobileSCAN konkrētajā ierīcē.

Vairāk jautājumu
Kā iegūt MobileSCAN licenci?

1. Ieej Citadeles internetbankā.

2. Kreisajā pusē atver sadaļu “Mobilie pakalpojumi”. Pievērs uzmanību, ka šī sadaļa ir pieejama tikai tad, ja esi konta īpašnieks.

3. Iepazīsties ar sniegto informāciju un nospied pogu “Pieslēgt MobileSCAN”.

4. Mobilajā ierīcē, kurā vēlies aktivizēt MobileSCAN, atver Citadele mobilo lietotni, nospied pogu “MobileSCAN”.

5. Nonāksi ekrānā, no kura varēsi sākt MobileSCAN pieslēgšanu.

6. Internetbankā nospied pogu “Skenēt kodu”.

 

 

7. Mobilajā ierīcē nospied pogu “Pieslēgt”, atvērsies MobileSCAN kamera, ar kuras palīdzību noskenē internetbankā redzamo krāsaino kodu.

8. Izdomā 5 ciparu PIN kodu, kuru turpmāk lietosi, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, un ievadi to mobilajā ierīcē.
Ievadi PIN kodu vēlreiz.

9. Mobilās ierīces ekrānā tiks parādīts aktivizācijas kods.

10. Ievadi šo kodu internetbankas laukā “MobileSCAN aktivizācijas kods” un nospied pogu "Turpināt".

11. Uz tavu mobilo ierīci atnāks īsziņa (ja tu lieto kodu karti vai Digipass GO3) ar ciparu kodu.

12. Internetbankā ievadi prasīto kodu no kodu kartes vai kodu no GO3 un īsziņā saņemto kodu.

13. Nospied “Izpildīt” un MobileSCAN būs aktivizēts!

Ja tev jau ir MobileSCAN licence, veic tās atkārtotu aktivizāciju mobilajā lietotnē vai internetbankā.

MobileSCAN limitus ir iespējams paaugstināt:

Vairāk par MobileSCAN
Darījumu limiti

Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

Lai varētu izskatīt iespēju palielināt MobileSCAN limitus attālināti, ir jāveic divas darbības:    

1. Uzraksti iesniegumu.
Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankas pilnajai versijai (ejot caur mājaslapu) un sadaļā Sarakste ar banku izvēlies sarakstes veidu Rīkojums bankai.

Aizpildi rīkojuma laukus:

  • Tēma: MobileSCAN limitu palielināšana
  • Konta numurs autorizācijai: izvēlies jebkuru savu kontu no saraksta.
  • Rīkojuma teksts - ieraksti pēc sekojoša šablona: Lūdzu attālināti palielināt MobileSCAN limitus, jo .... (apraksti iemeslu)

Spied pogu Tālāk un paraksti rīkojumu ar kodu no tavas autorizācijas ierīces. 
Par to, ka rīkojums ir sekmīgi nosūtīts bankai, vari pārliecināties sadaļā Rīkojumu vēsture - blakus tavam rīkojumam būs apzīmējums "P" – tas nozīmē, ka rīkojums ir apstrādes procesā.

2. Piezvani bankai uz tālruņa numuru +371 6701 0000 un informē darbinieku, ka uzrakstīji iesniegumu MobileSCAN limitu palielināšanai. 

Esi gatavs nosaukt telefoniskai identifikācijai nepieciešamo informāciju.

Nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru

Ja kodu karte ir bloķēta, pazaudēta vai kā citādi nav izmantojama, piemēram, tai ir nodzēsušies skaitļi, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti.

Ja GO3/kalkulatoram nedarbojas baterija vai tas ir  pazaudēts - dodies uz filiāli ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte), lai saņemtu jaunu. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu šeit.

Kā nomainīt MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu?

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Mainīt MobileSCAN PIN.

Seko tālākajiem norādījumiem lietotnē

1. Ievadi esošo MobileSCAN kodu.
2. Ievadi jauno MobileSCAN kodu.
3. Ievadi jauno MobileSCAN kodu atkārtoti.

Tavs MobileSCAN kods ir nomainīts.

 

 

Ja ievadot MobileSCAN kodu ir paziņojums "Kaut kas nogāja greizi", tad ir jāizdzēš un jāuzinstalē aplikācija no jauna no AppStore un no jauna jāaktivizē MobileSCAN. Skaties šeit, Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ņem vērā, ka šādi aktivizētam MobileSCAN darījumu limiti būs 3000 EUR. Iespējams tev varētu noderēt arī šī informācija - Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

Ko darīt, ja nesaņēmu īsziņu ar autorizācijas kodu?

Īsziņu ar autorizācijas kodu nosūtīsim tev uzreiz, tiklīdz internetbankā vai mobilajā lietotnē veiksi darbību, kuras apstiprināšanai nepieciešams papildu autorizācijas kods. Dažreiz īsziņas piegāde var aizkavēties no mums neatkarīgu iemeslu dēļ (nepietiekams mobilā operatora tīkla pārklājums, tīkla pārslodze u.tml. gadījumi). Ja īsziņu nesaņem minūtes laikā, pieprasi to atkārtoti (līdz trīs reizēm). Ja tomēr neizdodas saņemt nevienu no īsziņām, iemesls visticamāk ir saistīts ar mobilā tīkla operatora pakalpojumiem vai pašu mobilo tālruni. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni +371 6701 0000.

Kas ir MobileSCAN?

MobileSCAN ir autorizācijas ierīce, kas iestrādāta Citadeles mobilajā lietotnē, lai ērti un droši pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, apstiprinātu maksājumus un parakstītu dokumentus.

  • Ar telefonu tas tev vienmēr būs līdzi. MobileSCAN ir nepārspējams, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei vai internetbankai un apstiprinātu maksājumus.
  • Autorizējies ar 5 ciparu MobileSCAN kodu, FaceID vai pirkstu nospiedumu.
  • MobileSCAN pieslēgšana un lietošana tev ir bez maksas.
  • Ja no viedtālruņa mēģināsi ar internetbanku autorizēties dažādos pakalpojumu sniedzēju portālos (latvija.lv un citos), MobileSCAN pieslēgums tev to ļaus darīt neticami viegli – ar vienu pieskārienu.
  • Palielini maksājumu limitus bankas filiālē vai pieslēdz MobileSCAN ar kodu kalkulatoru.
  • MobileSCAN darbojas uz visiem mūsdienīgiem viedtālruņiem un planšetēm (sākot ar 16 Apple iOS versiju un 9.0 Android versiju).

Lai aktivizētu un ikdienā lietotu MobileSCAN, nepieciešams mobilajā ierīcē lejupielādēt Citadeles mobilo lietotni no Apple Store (iOS) vai Google play (Android) un aktivizēt MobileSCAN savā internetbankā vai jebkurā Citadeles filiālē visā Latvijā.

Kas nepieciešams, lai pirmo reizi aktivizētu MobileSCAN?

Nepieciešama mobilā ierīce (viedtālrunis vai planšete) ar:

  • Operētājsistēmu Android (sākot no 9.0) vai iOS (sākot no 16)
  • Citadeles mobilo lietotni
  • Ieslēgtu fotokameru
  • Iespēju pieslēgties internetam (WiFi vai mobilajam internetam) MobileSCAN pirmreizējai aktivizācijai.

Aktivizēt MobileSCAN vari savā internetbankā (sadaļā Mobilie pakalpojumi). Ja internetbankā tādu sadaļu neatrodi, vari saņemt MobileSCAN aktivizācijas licenci jebkurā bankas Citadele filiālē visā Latvijā.

Ja Tu vēl neesi bankas klients, par tādu vari kļūt bankas Citadele mobilajā lietotnē un automātiski saņemt MobileSCAN licenci.

Kā Android pārbaudīt MobileSCAN maksājumu limitus mobilajā lietotnē?

Atver Mobilo lietotni un spied pogu MobileSCAN.

Ekrāna augšējā labajā stūrī uzspied uz iestatījumu ikonas.

Lai apskatītu autorizācijas ierīces MobileSCAN limitus uz šīs ierīces spied uz ierīces nosaukuma.
Ja vēlies apskatīt citas tavas MobileSCAN ierīces limitus spied Apskatīt citas ierīces.

Sadaļā Maksājumu limiti spied Pieslēgties.

Ievadi tavu MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu vai izmanto biometriju, TouchID (pirksta nospiedumu) vai FaceID (sejas atpazīšanu).

Sadaļā Maksājumu limiti tu redzi izvēlētās MobileSCAN ierīces maksājumu limitu vienam darījumam, kā arī dienas limitu.

Ja lietotnē neredzi šādu funkciju - pārliecinies, ka programmatūra tavā ierīcē ir atjaunota uz jaunāko iespējamo versiju.

Kur es varu uzzināt, kāds mobilā tālruņa numurs ir reģistrēts bankā?

Jūs varat apskatīties to internetbankā sadaļā Parametri > Kontaktinformācija vai sadaļā Parametri > Pamatanketa laukā Mobilais tālrunis > Tālruņa numurs. Jūs varat to uzzināt, arī piezvanot pa tālruni +371 6701 0000 vai apmeklējot tuvāko Citadeles filiāli.

Kā iOS pārbaudīt MobileSCAN maksājumu limitus mobilajā lietotnē?

Atver Mobilo lietotni un spied pogu MobileSCAN.

Ekrāna augšējā labajā stūrī uzspied uz iestatījumu ikonas.

Lai apskatītu autorizācijas ierīces MobileSCAN limitus uz šīs ierīces spied uz ierīces nosaukuma.
Ja vēlies apskatīt citas tavas MobileSCAN ierīces limitus spied Apskatīt citas ierīces.

Sadaļā Maksājumu limiti spied Pieslēgties

Ievadi tavu MobileSCAN 5 ciparu PIN kodu vai izmanto biometriju, TouchID (pirksta nospiedumu) vai FaceID (sejas atpazīšanu)

Sadaļā Maksājumu limiti tu redzi izvēlētās MobileSCAN ierīces maksājumu limitu vienam darījumam un dienas limitu.

Ja lietotnē neredzi šādu funkciju - pārliecinies, ka programmatūra tavā ierīcē ir atjaunota uz jaunāko iespējamo versiju.

Kas ir jādara, ja esmu nomainījis mobilo ierīci un MobileSCAN vairs nestrādā?

Nomainot mobilo ierīci, nepieciešams atkārtoti lejupielādēt Citadeles mobilo lietotni un par jaunu aktivizēt MobileSCAN internetbankā, mobilajā lietotnē vai jebkurā bankas Citadele filiālē.

Cik maksā MobileSCAN?

MobileSCAN aktivizācija un lietošana no 10.04.2017. ir bez maksas saskaņā ar bankas cenrādi.

Ko darīt, ja MobileSCAN PIN kods ir aizmirsies?

PIN koda aizmiršanas gadījumā MobileSCAN jāaktivizē no jauna savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai atnākot uz bankas Citadele filiāli ar jau izsniegto licenci.

Vai varu izmantot MobileSCAN kopā ar citu autorizācijas ierīci?

Jā, MobileSCAN ir iespējams izmantot paralēli ar citām autorizācijas ierīcēm.

Vienas internetbankas pieslēguma sesijas laikā var izmantot tikai viena veida autorizācijas ierīci.

Vai MobileSCAN var atslēgt?

Jā, MobileSCAN atslēgšanu var veikt četros veidos:

  • Mobilās lietotnes sākuma ekrānā (pirms pieslēgšanās), nospiežot uz pogas "MobileSCAN" un tad augšējā stūrī uz "Atslēgt"
  • Ieiet mobilās lietotnes sadaļā “Vairāk”, tad sadaļā “Iestatījumi” un nospiest pogu “Atvienot”
  • Ieiet internetbankas sadaļā “Mobilie pakalpojumi” un atslēgt nepieciešamo ierīci
  • Zvanīt klientu apkalpošanas centram +371 6701 0000 un lūgt, lai veic MobileSCAN bloķēšanu

Jāņem vērā, ka, lai atsāktu lietot MobileSCAN, būs jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai jebkurā bankas Citadele filiālē, ņemot līdzi derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci.

Kur es varu uzzināt, kāds mobilā tālruņa numurs man ir reģistrēts bankā?

To vari uzzināt internetbankas sadaļā Parametri > Kontaktinformācija vai sadaļas Parametri > Pamatanketa laukā Mobilais tālrunis > Tālruņa numurs. Lūdzu, ņem vērā: ja esi juridiskas personas pārstāvis, tad lietotāju telefona numuru vari uzzināt un, ja nepieciešams, nomainīt, zvanot mums pa tālruni +371 6701 0000, apmeklējot tuvāko Citadeles filiāli, vai rakstot internetbankā, sadaļā Sarakste ar banku > Rīkojums bankai.

Kāpēc izmantot MobileSCAN?

Pieslēdzoties internetbankai no datora, nav nepieciešams meklēt kodu karti vai kodu kalkulatoru, pietiek, ja ir mobilā ierīce. Pieslēdzoties Citadeles mobilajai lietotnei, pieslēgšanās un maksājumu apstiprināšana tagad iespējama tikai ar MobileSCAN PIN kodu.

Ja Tava mobilā ierīce ir aprīkota ar pirksta nospieduma (Touch ID) vai Face ID funkcionalitāti, tad vari tās izmantot MobileSCAN PIN koda vietā, lai vēl ātrāk un ērtāk veiktu darbības savā internetbankā vai lietotnē.

Vai nepieciešams internets, lai lietotu MobileSCAN ikdienā?

Pieslēdzoties internetbankai datorā ar MobileSCAN un veicot darījumus internetbankā, internets mobilajā ierīcē nav nepieciešams. Tomēr iesakam lietot MobileSCAN ar internetu, lai autorizācijas kodu ir iespējams nosūtīt, nospiežot vienu pogu, un lai to nav nepieciešams pārrakstīt.

Internets nepieciešams tikai tajā gadījumā, ja, izmantojot MobileSCAN PIN kodu, vēlaties pieslēgties Citadeles mobilajai lietotnei.

Ko darīt, ja MobileSCAN ir nobloķēts?

Ievadot nepareizu MobileSCAN PIN kodu 5 reizes pēc kārtas, MobileSCAN tiks bloķēts.

MobileSCAN nobloķēšanas gadījumā, lietotājam ir jāatslēdz MobileSCAN un jāveic atkārtota MobileSCAN aktivizācija. To var izdarīt savā internetbankā, mobilajā lietotnē vai ierodoties bankas Citadele filiālē ar derīgu personu apliecinošu dokumentu, savu mobilo ierīci un, ja iespējams, iepriekš saņemto MobileSCAN aktivizācijas licenci, lai klātienē veiktu atkārtotu MobileSCAN aktivizāciju.

Veicot MobileSCAN atkārtotu aktivizāciju attālināti, jāņem vērā, ka MobileSCAN darījumu limiti var samazināties.

Atkārtota aktivizācija esošās licences ietvaros ir bez maksas.

Ko darīt, ja mobilā ierīce ir tikusi pazaudēta vai nozagta?

Mobilās ierīces pazaudēšanas/nozagšanas gadījumā, jāzvana +371 6701 0000 un jāziņo, lai bloķētu MobileSCAN konkrētajā ierīcē.

Vēl vairāk iespēju

photo

Mobilā lietotne

Izmanto bankas pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā. Maksājumus apstiprini ar seju vai pirksta nospiedumu.
Uzzināt vairāk
photo

Internetbanka

Ērts un drošs veids, kā pārvaldīt savas finanses, pieteikties dažādiem aizdevumiem vai noformēt izvēlēto produktu līgumus.
Uzzināt vairāk
photo

C kartes

Bezmaksas pārskaitījumi Eiropā un bezmaksas naudas izņemšana no jebkura pasaules bankomāta. C REWARDS balvas un atlaides.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu aksesuāri

Izvēlies savu bezkontakta maksāšanas veidu – gredzenu, aproci vai uzlīmi.
Uzzināt vairāk
photo

Kreditēšanas piedāvājums

Noskaidro tev pieejamo aizdevuma summu dažu minūšu laikā.
Uzzināt vairāk
chat logo