https://www.citadele.lv/lv/support/online-bank-business

Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu

Mēs mājaslapā izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes. Nepieciešamajām sīkdatnēm, ar kuru palīdzību rūpējamies par mājaslapas darbību un drošību, mums nav vajadzīga tava piekrišana. Statistikas, analītisko un mārketinga sīkdatņu izmantošanai mums ir nepieciešama tava piekrišana, lai nodrošinātu tev ērtāku mājaslapas un tiešsaistes pakalpojumu lietošanu un piedāvātu tev interesējošu saturu un pakalpojumus, ņemot vērā tavus paradumus. Tu vari sniegt mums savu piekrišanu šo sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, kā arī jebkurā brīdī atcelt vai pielāgot to, lietojot saiti Sīkdatņu iestatījumi. Uzzini vairāk Sīkdatņu lietošanas noteikumos.

https://www.citadele.lv/lv/support/online-bank-business

Internetbanka uzņēmumiem

Pārvaldi uzņēmuma naudas līdzekļus vienkārši un droši.

photo
icon

Ērta pārvaldība

Skaties uzņēmuma kontus un to atlikumus vienuviet.

icon

Plašas maksājumu iespējas

Veic pārskaitījumus un maksā rēķinus.

icon

Maksājumu saraksts

Sagatavo sarakstus grāmatvedības sistēmā un augšupielādē tos internetbankā.

Pieejamās darbības

  • Veic maksājumus un veido maksājumu sarakstus, norādot jebkuras pasaules valsts bankas kontu.
  • Izmanto iespēju importēt maksājumus no savas grāmatvedības programmas (atbalstām ISO un Fidavista formātus). Vienā failā ielādē, cik daudz maksājumus vēlies, un veic apmaksu vienlaicīgi no 50 līdz pat 500 darījumiem, atkarībā no pieejamās autorizācijas ierīces.
  • Izveido kontu grupas un skaties atlikumus un apgrozījumus konsolidētā veidā.
  • Uzstādi internetbankai autorizācijas kategorijas, kas ļauj noteikt katra lietotāja piekļuves tiesības.
  • Pasūti uzņēmuma maksājumu kartes.
  • Piesakies mikrokredītam.
Pieslēgties

  • Norēķinies internetā par precēm un pakalpojumiem, maksājot no uzņēmuma konta.
  • Ja tev ir savs interneta veikals, pieslēdz e-komercijas risinājumu un dod klientiem iespēju veikt apmaksu par precēm un pakalpojumiem, izmantojot internetbanku vai mobilo lietotni.
photo

Šis ir risinājums automatizētai datu apmaiņai starp uzņēmuma grāmatvedības sistēmu un banku. Pakalpojums paredzēts liela apjoma finanšu datu apmaiņai 24 stundu režīmā. Papildu programmatūra nav nepieciešama, jo Gateway tiek integrēts tavā grāmatvedības sistēmā. Gateway pakalpojums sniedz vairākas priekšrocības.

  • Ļauj brīvi definēt Gateway lietotājus un noteikt viņu tiesības darbam ar uzņēmuma finanšu līdzekļiem.
  • Veikt iekšzemes un starptautiskos kredītpārvedumus tieši no uzņēmuma grāmatvedības sistēmas.
  • Veikt valūtas konvertācijas.
  • Iegūt informāciju par maksājumu izpildes statusu.
  • Saņemt konta pārskatus par brīvi izvēlētu laika periodu.
  • Nepieciešamības gadījumā dažādi lietotāji vienu maksājumu var izveidot un apstiprināt Citadele Gateway un internetbankā.
photo

Digilink ir pakalpojums uzņēmumiem, ar kuru iespējams autorizēt bankas klientu un pārbaudīt tā identitāti.

  • Vienkāršs un drošs autorizācijas veids ar Citadeles internetbanku.
  • Pakalpojuma maksa – 30 EUR.

form-fill Diglink tehniskā specifikācija (angļu val.)

form-fill Instrukcija Digilink klienta sertifikāta izveidošanai (angļu val.)

photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā pieslēgties Citadeles internetbankai ar MobileSCAN?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci MobileSCAN/ Digipass 780. 

Lai pieslēgtos internetbankai, tev autorizācijas logā ir jāievada internetbankas pieslēgšanas vārds un savs personas kods vai mobilā tālruņa numurs. Pēc tam jānospiež poga "Turpināt", un tiksi novirzīts uz otro pieslēgšanās soli.  

 

Nākamajā solī ieraudzīsi QR svītrkodu, savukārt savā mobilajā ierīcē saņemsi "Push" paziņojumu. Nospiežot uz tā, tavā telefonā tiks atvērta Citadeles mobilā lietotne. Apstiprini autorizāciju ar Face ID,  pirksta nospiedumu vai lietotnes PIN kodu piekļuvi.  Kods zem QR koda ievades laukā tiks aizpildīts automātiski.

Ja ir traucējumi pievienoties internetbankai, ieskaties šeit.
Ja tu vēlies atkārtoti aktivizēt MobileSCAN skaties instrukciju šeit.

Kā veikt maksājumu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas jebkurā valūtā?

Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (tajā ietilpst Eiropas Savienības valstis, Islande, Šveice, Lihtenšteina un Norvēģija), ir nepieciešams atvērt internetbankas sadaļu "Maksājumi" un izvēlēties "Jauns maksājums".

Atverot sadaļu "Jauns maksājums", pieprasītie ievades lauki būs tādi paši, kā SEPA maksājumam. Tiklīdz tiek ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, tad blakus logā, pie ievadītās maksājuma summas, izvēlies attiecīgo valūtu.

Lai varētu veikt maksājumu, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Jāņem vērā, ka pieprasītā informācija maksājuma uzdevumā var atšķirties atkarībā no valsts, uz kuru tiek veikts maksājums.

 

 

Īpašas prasības, noformējot maksājumus noteiktās valūtās:

  • Maksājumiem ASV dolāros (USD) – obligāti nepieciešams norādīt saņēmēja adresi.
  • Maksājumiem uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem – noformējot maksājumu uz šo valsti, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā “Pamatojums“ pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
  • Maksājumi uz Kanādu: Maksājumiem, kas tiek veikti uz Kanādas banku kontiem, ir jānorāda arī saņēmēja adrese (iela un pilsēta). Tas attiecas uz maksājumiem jebkurā valūtā. Saņēmēja adresi iespējams norādīt maksājuma uzdevuma laukā Saņēmēja vārds. Lūdzam norādīt saņēmēja adresi arī tad, ja augšuplādējat XML maksājuma uzdevumus internetbankā.

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas, noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture". Ja ir nepieciešams, sadaļā "Maksājumu vēsture" var maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.

Informāciju, kas attiecas uz par komisijas maksu par maksājumiem ārpus Eiropas Ekonomikas zonas, jeb ārpus SEPA, vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.

Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Lai atjaunotu informāciju par telefona numuru, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.

Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.

Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.

Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.

Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot 67010000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.

Kā pieslēgties internetbankai ar kodu karti?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci “Kodu karte/Kodu kalkulators”.

Lai pieslēgtos internetbankai, autorizācijas logā ievadi internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli. Pēc tam nospied "Turpināt" un tevi novirzīs uz otro pieslēgšanās soli.

Nākamajā solī būs jāievada kodu no koda kartes.

Ja autorizējies pirmo reizi vai pie autorizācijas tev lūdz nomainīt internetbankas paroli, jo tā izmantota jau ilgāku laiku, tad sekos trešais solis – tev būs jāievada kods, ko saņemsi īsziņā. Drošības nolūkos ik pēc 90 dienām tev būs jānorāda īsziņā saņemtais kods.
Ja nevari pieslēgties internetbankai, piemēram, ir nepareizs lietotājvārds vai parole, aicinām ieskatīties sadaļā “Traucējumi piekļūt internetbankai”.
 

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai, lai pārvaldītu savus kontus?

Ir konts, bet nav nekad bijusi pieslēgta internetbanka. Ja tev vēl nav piekļuves internetbankai, jādodas uz tuvāko filiāli, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Filiāles darbinieks noformēs internetbankas līgumu, savukārt tev būs jāizdomā savs pieslēgšanas vārds un jāizvēlas, kādu autorizācijas ierīci lietot – MobileSCAN, kodu kalkulatoru vai kodu karti.

Ja pašam nav iespējams to izdarīt, bankā var ierasties arī tavs pilnvarotais pārstāvis (ar notariāli apliecinātu pilnvaru vai arī iepriekš bankā noformēto pilnvaru, kur ir norādītas tiesības atvērt Internetbankas līgumu tavā vārdā).

Nekad nav bijis konts Citadelē. Ja vēlies pieteikties gan jaunai kartei, gan internetbankai, tad vari aizpildīt pieteikumu nenākot uz banku. Lejupielādē Citadeles mobilo lietotni savā telefonā, spied uz pogas Kļūt par klientu un aizpildi pieteikumu, X karti saņemsi pa pastu 3 dienu laikā, savukārt, kā arī pieeju internetbankai varēsi lietot uzreiz pēc kļūšanas par klientu. Skaties instrukciju, kā kļūt par klientu nenākot uz banku.

Ir bijusi pieeja savai internebankai. Ja tev jau ir internetbanka, vai arī iepriekš esi veiksmīgi izmantojis Citadeles lietotni, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kādas ir biežāk sastopamās problēmas, mēģinot pieslēgties Citadeles internetbankai ar GO3 / kodu karti?

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts: Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Tava ierīce ir bloķēta: Ja gadījies ievadīt nepareizu kodu no kodu kartes vai kodu (GO3) kalkulatora, nemēģini to ievadīt vairāk par 5 reizēm, jo tad tava ierīce tiks bloķēta. Lai to atbloķētu, zvani mums 67010000.

Lietotājs nav identificēts (Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole): Ievadīts nepareizs pieslēgšanās vārds vai parole. Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu" vai Citadeles mobilajā lietotnē, noklikšķinot uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs pieslēgšanās vārds. Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu - ir nozīme lielajiem, mazajiem burtiem, kā arī nedrīkst būt atstarpes. Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko norādēm.

Ja tu nesaņem SMS ar kodu, kas nepieciešams. lai pieslēgtos internetbankai, pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs (29300300) nav ievietots bloķēto numuru sarakstā. Tāpat, ja esi mainījis telefona numuru un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā, paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru. Ja kodu karte ir bloķēta, pazaudēta vai kā citādi nav izmantojama, piemēram, tai ir nodzēsušies skaitļi, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti.
Ja GO3/kalkulatoram nedarbojas baterija vai tas ir  pazaudēts - dodies uz filiāli ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte), lai saņemtu jaunu. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Identifikācija Jums nav atļauta -  tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot  (+371) 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli (filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu mājas lapā šeit), lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

 

Kādēļ, lai atrisinātu atsevišķas problēmsituācijas ir jāsazinās ar banku telefoniski? Telefonsarunas laikā varēsim tevi identificēt un rast risinājumu. E-pastu sarakstēs mēs nevaram būt droši, ka rakstītājs ir kartes vai konta īpašnieks, tāpēc šādās sarakstēs lūgumi, piem., atbloķēt karti vai izsniegt vienreizēju pieejas paroli internetbankai, tiek noraidīti un tā vai tā lūgsim ar mums sazināties telefoniski vai apmeklēt tuvāko filiāli, iepriekš veicot pierakstu. Atgādinām, e-pastu sarakstēs un citās neautorizētās vidēs, piem., mājaslapu čatos, nenorādīt savus personas datus, internetbankas pieejas un citu konfidenciālu informāciju.

Kā izveidot konta pārskatu?

Saglabāt konta pārskatu var tikai internetbankā, tāpēc pieslēdzies savai internetbankai un pirmajā lapā izvēlies kontu, kura pārskats tev interesē.

Pēc tam, kad esi atvēris konta detaļas, tev ir jāizvēlas periods, par kuru vēlies sagatavot konta pārskatu. Nospied Rādīt, un atvērsies tevi interesējošā perioda konta pārskats.

Konta pārskata apakšā labajā pusē ir iespēja izvēlēties formātu, kurā tu vēlies saglabāt konta pārskatu.

Iespējamie formāti:
Excel (.xls)
Excel (.csv)
FiDAViSTA 1.1
PDF
FiDAViSTA 1.2
XML_ISO (camt.052)

Pēc tam, kad esi izvēlējies formātu, spied Saglabāt.

Ja vēlies atrast konkrētas transackijas, piem., tikai ienākošie maksājumi vai pēc valūtas, maksājuma statusa, ieskaties Kā atrast konkrētus maksājumus internetbankā.

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Ja tev nav internetbanka, tad konta pārskata saņemšanai aicinām apmeklēt filiāli, maksu par pakalpojumu skaties Vienotajā pakalpojumu cenrādī, zem kategorijas Papildu pakalpojumi > Maksa par dokumentu izsniegšanu vai dokumentu pieņemšana un pārbaude (piem. pilnvaras).

Vairāk jautājumu
Kā pieslēgties Citadeles internetbankai ar MobileSCAN?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci MobileSCAN/ Digipass 780. 

Lai pieslēgtos internetbankai, tev autorizācijas logā ir jāievada internetbankas pieslēgšanas vārds un savs personas kods vai mobilā tālruņa numurs. Pēc tam jānospiež poga "Turpināt", un tiksi novirzīts uz otro pieslēgšanās soli.  

 

Nākamajā solī ieraudzīsi QR svītrkodu, savukārt savā mobilajā ierīcē saņemsi "Push" paziņojumu. Nospiežot uz tā, tavā telefonā tiks atvērta Citadeles mobilā lietotne. Apstiprini autorizāciju ar Face ID,  pirksta nospiedumu vai lietotnes PIN kodu piekļuvi.  Kods zem QR koda ievades laukā tiks aizpildīts automātiski.

Ja ir traucējumi pievienoties internetbankai, ieskaties šeit.
Ja tu vēlies atkārtoti aktivizēt MobileSCAN skaties instrukciju šeit.

Kā veikt maksājumu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas jebkurā valūtā?

Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (tajā ietilpst Eiropas Savienības valstis, Islande, Šveice, Lihtenšteina un Norvēģija), ir nepieciešams atvērt internetbankas sadaļu "Maksājumi" un izvēlēties "Jauns maksājums".

Atverot sadaļu "Jauns maksājums", pieprasītie ievades lauki būs tādi paši, kā SEPA maksājumam. Tiklīdz tiek ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, tad blakus logā, pie ievadītās maksājuma summas, izvēlies attiecīgo valūtu.

Lai varētu veikt maksājumu, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Jāņem vērā, ka pieprasītā informācija maksājuma uzdevumā var atšķirties atkarībā no valsts, uz kuru tiek veikts maksājums.

 

 

Īpašas prasības, noformējot maksājumus noteiktās valūtās:

  • Maksājumiem ASV dolāros (USD) – obligāti nepieciešams norādīt saņēmēja adresi.
  • Maksājumiem uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem – noformējot maksājumu uz šo valsti, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā “Pamatojums“ pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
  • Maksājumi uz Kanādu: Maksājumiem, kas tiek veikti uz Kanādas banku kontiem, ir jānorāda arī saņēmēja adrese (iela un pilsēta). Tas attiecas uz maksājumiem jebkurā valūtā. Saņēmēja adresi iespējams norādīt maksājuma uzdevuma laukā Saņēmēja vārds. Lūdzam norādīt saņēmēja adresi arī tad, ja augšuplādējat XML maksājuma uzdevumus internetbankā.

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas, noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture". Ja ir nepieciešams, sadaļā "Maksājumu vēsture" var maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.

Informāciju, kas attiecas uz par komisijas maksu par maksājumiem ārpus Eiropas Ekonomikas zonas, jeb ārpus SEPA, vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.

Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Lai atjaunotu informāciju par telefona numuru, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.

Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.

Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.

Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.

Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot 67010000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.

Kā pieslēgties internetbankai ar kodu karti?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci “Kodu karte/Kodu kalkulators”.

Lai pieslēgtos internetbankai, autorizācijas logā ievadi internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli. Pēc tam nospied "Turpināt" un tevi novirzīs uz otro pieslēgšanās soli.

Nākamajā solī būs jāievada kodu no koda kartes.

Ja autorizējies pirmo reizi vai pie autorizācijas tev lūdz nomainīt internetbankas paroli, jo tā izmantota jau ilgāku laiku, tad sekos trešais solis – tev būs jāievada kods, ko saņemsi īsziņā. Drošības nolūkos ik pēc 90 dienām tev būs jānorāda īsziņā saņemtais kods.
Ja nevari pieslēgties internetbankai, piemēram, ir nepareizs lietotājvārds vai parole, aicinām ieskatīties sadaļā “Traucējumi piekļūt internetbankai”.
 

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai, lai pārvaldītu savus kontus?

Ir konts, bet nav nekad bijusi pieslēgta internetbanka. Ja tev vēl nav piekļuves internetbankai, jādodas uz tuvāko filiāli, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Filiāles darbinieks noformēs internetbankas līgumu, savukārt tev būs jāizdomā savs pieslēgšanas vārds un jāizvēlas, kādu autorizācijas ierīci lietot – MobileSCAN, kodu kalkulatoru vai kodu karti.

Ja pašam nav iespējams to izdarīt, bankā var ierasties arī tavs pilnvarotais pārstāvis (ar notariāli apliecinātu pilnvaru vai arī iepriekš bankā noformēto pilnvaru, kur ir norādītas tiesības atvērt Internetbankas līgumu tavā vārdā).

Nekad nav bijis konts Citadelē. Ja vēlies pieteikties gan jaunai kartei, gan internetbankai, tad vari aizpildīt pieteikumu nenākot uz banku. Lejupielādē Citadeles mobilo lietotni savā telefonā, spied uz pogas Kļūt par klientu un aizpildi pieteikumu, X karti saņemsi pa pastu 3 dienu laikā, savukārt, kā arī pieeju internetbankai varēsi lietot uzreiz pēc kļūšanas par klientu. Skaties instrukciju, kā kļūt par klientu nenākot uz banku.

Ir bijusi pieeja savai internebankai. Ja tev jau ir internetbanka, vai arī iepriekš esi veiksmīgi izmantojis Citadeles lietotni, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kādas ir biežāk sastopamās problēmas, mēģinot pieslēgties Citadeles internetbankai ar GO3 / kodu karti?

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts: Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Tava ierīce ir bloķēta: Ja gadījies ievadīt nepareizu kodu no kodu kartes vai kodu (GO3) kalkulatora, nemēģini to ievadīt vairāk par 5 reizēm, jo tad tava ierīce tiks bloķēta. Lai to atbloķētu, zvani mums 67010000.

Lietotājs nav identificēts (Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole): Ievadīts nepareizs pieslēgšanās vārds vai parole. Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu" vai Citadeles mobilajā lietotnē, noklikšķinot uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs pieslēgšanās vārds. Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu - ir nozīme lielajiem, mazajiem burtiem, kā arī nedrīkst būt atstarpes. Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko norādēm.

Ja tu nesaņem SMS ar kodu, kas nepieciešams. lai pieslēgtos internetbankai, pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs (29300300) nav ievietots bloķēto numuru sarakstā. Tāpat, ja esi mainījis telefona numuru un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā, paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru. Ja kodu karte ir bloķēta, pazaudēta vai kā citādi nav izmantojama, piemēram, tai ir nodzēsušies skaitļi, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti.
Ja GO3/kalkulatoram nedarbojas baterija vai tas ir  pazaudēts - dodies uz filiāli ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte), lai saņemtu jaunu. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Identifikācija Jums nav atļauta -  tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot  (+371) 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli (filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu mājas lapā šeit), lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

 

Kādēļ, lai atrisinātu atsevišķas problēmsituācijas ir jāsazinās ar banku telefoniski? Telefonsarunas laikā varēsim tevi identificēt un rast risinājumu. E-pastu sarakstēs mēs nevaram būt droši, ka rakstītājs ir kartes vai konta īpašnieks, tāpēc šādās sarakstēs lūgumi, piem., atbloķēt karti vai izsniegt vienreizēju pieejas paroli internetbankai, tiek noraidīti un tā vai tā lūgsim ar mums sazināties telefoniski vai apmeklēt tuvāko filiāli, iepriekš veicot pierakstu. Atgādinām, e-pastu sarakstēs un citās neautorizētās vidēs, piem., mājaslapu čatos, nenorādīt savus personas datus, internetbankas pieejas un citu konfidenciālu informāciju.

Kā izveidot konta pārskatu?

Saglabāt konta pārskatu var tikai internetbankā, tāpēc pieslēdzies savai internetbankai un pirmajā lapā izvēlies kontu, kura pārskats tev interesē.

Pēc tam, kad esi atvēris konta detaļas, tev ir jāizvēlas periods, par kuru vēlies sagatavot konta pārskatu. Nospied Rādīt, un atvērsies tevi interesējošā perioda konta pārskats.

Konta pārskata apakšā labajā pusē ir iespēja izvēlēties formātu, kurā tu vēlies saglabāt konta pārskatu.

Iespējamie formāti:
Excel (.xls)
Excel (.csv)
FiDAViSTA 1.1
PDF
FiDAViSTA 1.2
XML_ISO (camt.052)

Pēc tam, kad esi izvēlējies formātu, spied Saglabāt.

Ja vēlies atrast konkrētas transackijas, piem., tikai ienākošie maksājumi vai pēc valūtas, maksājuma statusa, ieskaties Kā atrast konkrētus maksājumus internetbankā.

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Ja tev nav internetbanka, tad konta pārskata saņemšanai aicinām apmeklēt filiāli, maksu par pakalpojumu skaties Vienotajā pakalpojumu cenrādī, zem kategorijas Papildu pakalpojumi > Maksa par dokumentu izsniegšanu vai dokumentu pieņemšana un pārbaude (piem. pilnvaras).

Vēl vairāk iespēju

photo

X Business karte

Karte ar iekļautu apdrošināšanu ceļojumiem un pirkumiem, kā arī iespēju saņemt finansējumu līdz 20 000 EUR dažādām uzņēmuma vajadzībām bez papildu ķīlas.
Uzzināt vairāk
photo

Mikrokredīts

Finansējums līdz 70 000 EUR biznesa attīstībai vai dažādām ikdienas vajadzībām. Piesakies, saņem lēmumu un paraksti līgumu tiešsaistē.
Uzzināt vairāk
photo

Finansējums biznesam

Izvēlies sava uzņēmuma attīstībai un vajadzībām atbilstošāko finansējuma veidu.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu plāni

Viena maksa par ikdienā svarīgākajiem pakalpojumiem tavam uzņēmumam.
Uzzināt vairāk
photo

Karšu pieņemšana internetā

E-komercijas risinājumi, kas palīdzēs attīstīt biznesu internetā.
Uzzināt vairāk