Citadele Phone POS

Pārvērt savu Android telefonu par POS termināli un pieņem bezkontakta karšu maksājumus.

Maksā tikai 0,99% + 0,02 EUR par darījumu.

photo
icon

Nomas maksa 0 EUR mēnesī

Maksā tikai par darījumu

icon

Vienmēr līdzi

Pieņem maksājumus jebkurā vietā un laikā

icon

Drošs risinājums

Karšu informācija netiek saglabāta telefonā

Pieņem maksājumus ar savu Android telefonu

Citadele Phone POS ir mobilā lietotne, kas ļauj pieņemt bezkontakta maksājumus ar karti vai citām maksājumu ierīcēm tavā Android telefonā vai planšetdatorā.

  • Piesaki Citadele Phone POS un lieto to, maksājot tikai 0,99% + 0,02 EUR par darījumu. Bez abonēšanas maksas!
  • Pieņem maksājumus jebkurā vietā un laikā, papildu ierīce nav nepieciešama.
  • VISA un Mastercard sertificēts risinājums, kas atbilst noteiktajiem drošības standartiem.
  • Tirgotāja portālā apskati veiktos darījumus lietotnē, pārvaldi lietotājus un ierīces.
  • Piemērots tirgotājiem, mājražotājiem, amatniekiem, skaistumkopšanas speciālistiem, ārstu praksēm, kurjeriem, restorāniem un ēdienu piegādātājiem, taksometra un sabiedriskā transporta vadītājiem un daudziem citiem.
Pieteikties
photo

Pieslēdz Citadele Phone POS pilnībā attālināti!

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Paraksti līgumu

icon

Sāc lietot 1 darba dienas laikā

icon

Aizpildi pieteikumu

icon

Paraksti līgumu

icon

Sāc lietot 1 darba dienas laikā

Gatavs pieņemt maksājumus ar telefonu?

Interesē? Atstāj savu kontaktinformāciju.

Lūdzam pareizi norādīt savus personas datus, kas mums nepieciešami, lai varētu ar tevi sazināties un sniegtu informāciju par izvēlēto pakalpojumu. Informācija par tavu personas datu apstrādi pieejama AS “Citadele banka” Privātuma aizsardzības noteikumos.

Biznesa portāls

Vienkāršs biznesa rīks, lai pārvaldītu darījumus un izrakstītu e-rēķinus vienuviet bez maksas. Izmantojot Biznesa portālu, tu varēsi:

  • Uzzināt savu klientu iepirkšanās paradumus.
  • Izrakstīt e-rēķinus un nosūtīt tos klientiem e-pastā.
  • Sekot rēķinu apmaksas statusam.
  • Ērti pārskatīt un sagatavot finanšu atskaites.
Uzzināt vairāk

camera Video instrukcijas

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kāda ir atšķirība starp ierīces inicializēšanu un parastu pieteikšanos lietotnē? Kāpēc reizēm jāievada inicializācijas kods?

Inicializācija ir process, kas nodrošina nepieciešamo iestatījumu lejupielādi ierīcē, kas ļauj izmantot “tapXphone” lietotni. Ja ir aizdomas, ka Jūsu ierīce neatbilst drošības kritērijiem, lietotne var pieprasīt veikt inicializācijas procesu atkārtoti. Plašāka informācija atrodama Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kas ir “tapXphone” lietotne un kāpēc to vajag lejupladēt, lai sākt pieņemt maksājumus?

“tapXphone” ir mūsu sadarbības partnera IBA Group sertificēts risinājums, kas pārvērš jūsu telefonu par karšu pieņemšanas terminālu un veic nepieciešamas pārbaudes drošai maksājumu pieņemšanai ar Citadele Phone POS lietotni. IBA Group ir karšu (VISA, Mastercard) organizāciju sertificēts uzņēmums.

Kur var saņemt “Citadele Phone POS” lietotni karšu pieņemšanai mobilajā ierīcē?

Lietotni var lejuplādēt no Google Play, meklēšanas laukā ievadot atslēgvārdus "Citadele Phone POS", un/vai "tapXphone"

Pagaidām lietotne ir pieejama tikai Android operētājsistēmai (10.0 vai jaunākai versijai).

Kā sākt izmantot “Citadele Phone POS” lietotni karšu pieņemšanai mobilajā ierīcē?

Pakalpojuma pieslēgšanai, aizpildiet pieteikumu maksājumu karšu pieņemšanai, izmantojot mobilo ierīci.

Kāpēc “tapXphone” lietotni nevar atrast “Google Play”?

Iespējams, ka Jūsu ierīces īpašības neatbilst lietotnes uzstādīšanas prasībām. Pārbaudiet, vai:

  • ierīces operētājsistēma ir Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ierīcē ir iebūvēts NFC modulis,
  • Jūsu Google ID atrašanās vieta atbilst Jūsu reģionam.

Ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, parādās ziņojums "Pārbaudiet, vai ievadītais lietotājvārda vai parole ir pareiza". Ko es daru nepareizi?

Šāda situācija var rasties vairākos gadījumos:

  1. Ja maksājumu terminālis jau ir aktivizēts un noklusējuma parole ir nomainīta pret savu paroli, pārbaudiet, vai tiek vadīta jaunā parole.
  2. Ja ir vēl lietotājs, kurš arī izmanto šo ierīci ar tādu pašu pieteikšanās vārdu/paroli, lūdzu, pārbaudiet, vai šis lietotājs nav nomainījis paroli.
  3. Ja ir aizmirsusies parole, kuru izveidojāt pēc lietotnes aktivizēšanas, atjaunojiet noklusējuma paroli Tirgotāja portālā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Lietotnes paroles atjaunošana.
  4. Ja Jūsu ierīce jau ir sasaistīta ar cita tirgotāja maksājumu termināli. Šādā gadījumā Jums jāatsaista ierīce no iepriekšējā tirgotāja maksājumu termināļa. Šī funkcija ir pieejama Tirgotāja portālā iepriekšējā tirgotāja profilā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kā atsaistīt savu veco viedtālruni tirgotāja portālā, lai varētu uzstādīt lietotni “tapXphone” citā viedtālrunī?

Šī procedūra ir aprakstīta Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kur meklēt “Citadele Phone POS” lietotni iOS operētājsistēmai?

Pagaidām lietotne ir pieejama tikai Android operētājsistēmai (10.0 vai jaunākai versijai).

Kāpēc es nevaru uzstādīt lietotni citā ierīcē? Tiek saņemti paziņojumi kā “Šai ierīcei nav pieejamu termināļu”. Ko tas nozīmē?

Visdrīzāk, ka pieteikumā Citadelei Jūs pieprasījāt tikai vienu maksājumu termināli, attiecīgi, Jūsu otrā ierīce nevar aktivizēt maksājumu termināli, kura nepastāv (visi termināļi jau ir aktivizēti un sasaistīti ar citām ierīcēm).
Lai “pārvietotu” maksājumu termināli uz citu ierīci, iepriekšējā ierīce ir jāatsaista no termināļa. Šī funkcija ir pieejama Tirgotāja portālā. Plašāka informācija atrodama Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana. 

Kādās ierīcēs var uzstādīt lietotni “tapXphone”?

  • Ierīcē ar operētājsistēmu Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ar iebūvētu NFC,
  • ir uzstādīta “Google Play” lietotne.

Šīs ir minimālās prasības lietotnes uzstādīšanai. Tomēr pēc lietotnes uzstādīšanas programma pārbaudīs Jūsu ierīces drošumu. Ja Jūsu ierīces stāvoklis neatbildīs drošības kritērijiem, turpmāka lietotnes lietošana var būt ierobežota
 

Pietuvinot karti ierīcei, nekas nenotiek, bet pēc brīža parādās paziņojums “The time for the transaction has expired” (Laiks darījuma veikšanai ir beidzies). Kāpēc maksājums nav noticis?

  1. Pārbaudiet, vai kartei ir bezkontakta maksājumu funkcija(apzīmēta ar attiecīgu simbolu).
  2. Jāpārliecinās, ka NFC funkcija ir ieslēgta.
  3. Jāpārliecinās, ka karte ir pietuvināta ierīces NFC moduļa atrašanās vietai. Plašāka informācija atrodama “tapXphone” instrukcijā > Maksājumu pieņemšana.
  4. Iespējams, Jūsu ierīces korpusa aizsargapvalks bloķē NFC antenas signālu. Noņemiet to un mēģiniet vēlreiz
  5. Karti nedrīkst noņemt no NFC moduļa nolasīšanas lauka pārāk ātri.
  6. Iespējams, ir bojāta pašas kartes antena (tas nav reti sastopams gadījums, tāpēc klientam būtu jāpārbauda, vai karte darbojas citos maksājumu termināļos).
  7. Var būt bojāts NFC modulis. Var mēģināt uzstādīt trešās puses lietotni, kas paredzēta NFC informācijas nolasīšanai, un pārbaudīt NFC funkcijas darbību ar šādas lietotnes palīdzību (piemēram, šādu lietotni)

Kad mēģinu pieņemt maksājumu, parādās paziņojums “Security threat. Overlay the current screen by another application is prohibited. Please close all interfering applications and try again!”

Šāds paziņojums parādās dažu lietotņu dēļ, piemēram, Facebook Messenger, Whatsapp, Viber, Skype, Twilight, Сleaner-master, Drupe vai citu lietotņu dēļ, kuru logi var pārklāties pāri citu lietotņu logiem.

  1. Aizveriet visas lietotnes un pēc tam mēģiniet vēlreiz.  
  2. Izdzēsiet lietotnes, kas ir domātās programmas mobilo ierīču atmiņas tīrīšanai vai darbības paātrināšanai (Clean Master, CCleaner, DU Speed Booster, Go Speed u.c.). 
  3. Izdzēsiet antivīrusu lietotnes (Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus, Kaspersky Internet Security Mobile u.tml.)
  4. Jau uzstādītām lietotnēm ir jāatspējo visas atļaujas, kas ļauj to logiem pārklāties pāri citas lietotnes logam. 
    • Ejiet uz “Settings” (Iestatījumi),
    • Izvēlieties “Apps” (Lietotnes),
    • Nospiediet uz zobrata ikoniņas vai,
    • Izvēlieties “Draw Over Other Applications” (Rādīt logu virs citām lietotnēm). Dažādās ierīcēs (dažādu ražotāju ražotās ierīcēs) šīs funkcijas apzīmējums var atšķirties. Piemēram, ierīcē var būt tādas izvēles iespējas kā “Display over other applications” (Rādīt virs citām lietotnēm) vai “Picture in picture” (PiP) (Attēls attēlā). Šo atļauju var arī atrast sadaļā “Special Access” (Īpaša piekļuve).
    • Atslēdziet loga pārklāšanos iespēju lietotnēm, kurām tā ir ieslēgta.
    • Nepieciešams atspējot arī loga pārklāšanās atļaujas slēptajām sistēmas lietotnēm. Tās var apskatīt, nospiežot uz ikoniņas “Show system applications” (Rādīt sistēmas lietotnes).
  5. Dodieties uz “Settings - Apps - Default Apps - Device assistance app - Analyze on-screen text - disable” (Iestatījumi - Lietotnes - Noklusējuma lietotnes - Ierīces palīdzības lietotne - Analizēt tekstu ekrānā - atspējot). Dažādās ierīcēs (dažādi ražotāji) nosaukums var atšķirties, taču ir nepieciešams atspējot atļauju ierīces palīdzības lietotnei, kas analizē ekrānā redzamo tekstu saistīta satura piedāvāšanai.
  6. Izslēdziet visas funkcijas (ieskaitot sistēmas funkcijas), kas ir saistītas ar žestu vadību (dažās ierīcēs šīs funkcijas ir redzamas izvēlnē “Settings” - Advanced settings” (Iestatījumi - Papildu iestatījumi) (vai sadaļā, kas attiecas uz ekrāna iestatījumiem) - “Full-screen” (Pilnekrāna režīms).
  7. Pārbaudiet, vai ierīcē ir atjaunināta Android operētājsistēma; ja nav, atjauniniet uz jaunāko versiju.

Ja es strādāju divās mazumtirdzniecības vietās ar diviem dažādiem tirgotājiem, vai varu savā ierīcē uzstādīt divas lietotnes maksājumu pieņemšanai divās vietās?

Katrā ierīcē lietotni var uzstādīt tikai vienu reizi.
Šajā gadījumā jums katru reizi būs jāatvieno ierīce no attiecīgā tirgotāja maksājumu termināļa un jāpiesaista esošā ierīce cita tirgotāja maksājumu terminālim. Plašāka informācija portālā Tirgotāja portāla instrukcijā > Maksājumu termināļa atvienošana.

Kāpēc PIN koda tastatūra atšķiras no standarta tastatūras bankomātā vai stacionārā POS terminālī?

Kartes lietotāja drošībai, tiek izmantota virtuālā tastatūra, kuras pogas ir sakārtotas nejaušā secībā un ir dažāda lieluma.

Kāpēc lietotnē nevar redzēt visus savus darījumus par noteiktu periodu?

Lietotnē var redzēt tikai darījumus, kas ir veikti uz ierīces tekošās (nenoslēgtās) darba dienas laikā. Tirgotāja portālā var redzēt visus darījumus jebkurā Jūs interesējošajā laika periodā un par jebkuru ierīci, kā arī izdrukāt atskaites, sekot līdzi savu lietotāju statusam un mainīt to, atsaistīt mobilo ierīci no viena termināļa, lai to varētu uzstādīt citā ierīcē.

Kāpēc “tapXphone” lietotni neizdodas uzstādīt ierīcē?

Iespējams, ka Jūsu ierīces īpašības neatbilst lietotnes uzstādīšanas prasībām. Pārbaudiet, vai:

  • ierīces operētājsistēma ir Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ierīcē ir iebūvēts NFC,
  • Jūsu Google ID atrašanās vieta atbilst Jūsu reģionam.

Kāpēc, ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, e-pastā nosūtītā parole nedarbojas?

Parole, kas ir saņemta e-pastā, jāizmantoto, lai ienākt Tirgotāja portālā, nevis  lietotnē. 
Ja tā ir pirmā reize, kad mēģināt ienākt  lietotnē, tad noklusējuma parole ir Jūsu pieteikšanās vārds (reģistrjutīgs pret lielajiem un mazajiem burtiem). 

Ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, raksta, ka man jāievada inicializācijas kods. Kur to var saņemt?

Inicializācijas un aktivizācijas kodus sistēma nosūta uz tirgotāja e-pasta adresi, kas ir norādīta iesniegumā par maksājuma karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu. E-pasta adrese var atšķirties no pašlaik ierīcē izmantotās adreses.

Kāpēc tastatūras ciparu izkārtojums un pogu lielums mainās katru reizi, kad klients ievada PIN kodu?

Kartes lietotāja drošībai, tiek izmantota virtuālā tastatūra, kuras pogas ir sakārtotas nejaušā secībā un ir dažāda lieluma. 

Cik ātri pēc līguma parakstīšanas saņemšu kodus termināļa aktivizēšanai?

Aktivizācijas kodi tiek nosūtīti uz e -pastu tiklīdz sāksiet aktivizācijas procesu Jūsu mobilajā ierīcē. Aktivizācijas kods tiek nosūtīts uz e-pastu, kas ir norādīts iesniegumā par maksājumu karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu.  
 

Vairāk jautājumu
Kāda ir atšķirība starp ierīces inicializēšanu un parastu pieteikšanos lietotnē? Kāpēc reizēm jāievada inicializācijas kods?

Inicializācija ir process, kas nodrošina nepieciešamo iestatījumu lejupielādi ierīcē, kas ļauj izmantot “tapXphone” lietotni. Ja ir aizdomas, ka Jūsu ierīce neatbilst drošības kritērijiem, lietotne var pieprasīt veikt inicializācijas procesu atkārtoti. Plašāka informācija atrodama Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kas ir “tapXphone” lietotne un kāpēc to vajag lejupladēt, lai sākt pieņemt maksājumus?

“tapXphone” ir mūsu sadarbības partnera IBA Group sertificēts risinājums, kas pārvērš jūsu telefonu par karšu pieņemšanas terminālu un veic nepieciešamas pārbaudes drošai maksājumu pieņemšanai ar Citadele Phone POS lietotni. IBA Group ir karšu (VISA, Mastercard) organizāciju sertificēts uzņēmums.

Kur var saņemt “Citadele Phone POS” lietotni karšu pieņemšanai mobilajā ierīcē?

Lietotni var lejuplādēt no Google Play, meklēšanas laukā ievadot atslēgvārdus "Citadele Phone POS", un/vai "tapXphone"

Pagaidām lietotne ir pieejama tikai Android operētājsistēmai (10.0 vai jaunākai versijai).

Kā sākt izmantot “Citadele Phone POS” lietotni karšu pieņemšanai mobilajā ierīcē?

Pakalpojuma pieslēgšanai, aizpildiet pieteikumu maksājumu karšu pieņemšanai, izmantojot mobilo ierīci.

Kāpēc “tapXphone” lietotni nevar atrast “Google Play”?

Iespējams, ka Jūsu ierīces īpašības neatbilst lietotnes uzstādīšanas prasībām. Pārbaudiet, vai:

  • ierīces operētājsistēma ir Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ierīcē ir iebūvēts NFC modulis,
  • Jūsu Google ID atrašanās vieta atbilst Jūsu reģionam.

Ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, parādās ziņojums "Pārbaudiet, vai ievadītais lietotājvārda vai parole ir pareiza". Ko es daru nepareizi?

Šāda situācija var rasties vairākos gadījumos:

  1. Ja maksājumu terminālis jau ir aktivizēts un noklusējuma parole ir nomainīta pret savu paroli, pārbaudiet, vai tiek vadīta jaunā parole.
  2. Ja ir vēl lietotājs, kurš arī izmanto šo ierīci ar tādu pašu pieteikšanās vārdu/paroli, lūdzu, pārbaudiet, vai šis lietotājs nav nomainījis paroli.
  3. Ja ir aizmirsusies parole, kuru izveidojāt pēc lietotnes aktivizēšanas, atjaunojiet noklusējuma paroli Tirgotāja portālā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Lietotnes paroles atjaunošana.
  4. Ja Jūsu ierīce jau ir sasaistīta ar cita tirgotāja maksājumu termināli. Šādā gadījumā Jums jāatsaista ierīce no iepriekšējā tirgotāja maksājumu termināļa. Šī funkcija ir pieejama Tirgotāja portālā iepriekšējā tirgotāja profilā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kā atsaistīt savu veco viedtālruni tirgotāja portālā, lai varētu uzstādīt lietotni “tapXphone” citā viedtālrunī?

Šī procedūra ir aprakstīta Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana.

Kur meklēt “Citadele Phone POS” lietotni iOS operētājsistēmai?

Pagaidām lietotne ir pieejama tikai Android operētājsistēmai (10.0 vai jaunākai versijai).

Kāpēc es nevaru uzstādīt lietotni citā ierīcē? Tiek saņemti paziņojumi kā “Šai ierīcei nav pieejamu termināļu”. Ko tas nozīmē?

Visdrīzāk, ka pieteikumā Citadelei Jūs pieprasījāt tikai vienu maksājumu termināli, attiecīgi, Jūsu otrā ierīce nevar aktivizēt maksājumu termināli, kura nepastāv (visi termināļi jau ir aktivizēti un sasaistīti ar citām ierīcēm).
Lai “pārvietotu” maksājumu termināli uz citu ierīci, iepriekšējā ierīce ir jāatsaista no termināļa. Šī funkcija ir pieejama Tirgotāja portālā. Plašāka informācija atrodama Tirgotāju portāla instrukcijā > Maksājuma termināļa atvienošana. 

Kādās ierīcēs var uzstādīt lietotni “tapXphone”?

  • Ierīcē ar operētājsistēmu Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ar iebūvētu NFC,
  • ir uzstādīta “Google Play” lietotne.

Šīs ir minimālās prasības lietotnes uzstādīšanai. Tomēr pēc lietotnes uzstādīšanas programma pārbaudīs Jūsu ierīces drošumu. Ja Jūsu ierīces stāvoklis neatbildīs drošības kritērijiem, turpmāka lietotnes lietošana var būt ierobežota
 

Pietuvinot karti ierīcei, nekas nenotiek, bet pēc brīža parādās paziņojums “The time for the transaction has expired” (Laiks darījuma veikšanai ir beidzies). Kāpēc maksājums nav noticis?

  1. Pārbaudiet, vai kartei ir bezkontakta maksājumu funkcija(apzīmēta ar attiecīgu simbolu).
  2. Jāpārliecinās, ka NFC funkcija ir ieslēgta.
  3. Jāpārliecinās, ka karte ir pietuvināta ierīces NFC moduļa atrašanās vietai. Plašāka informācija atrodama “tapXphone” instrukcijā > Maksājumu pieņemšana.
  4. Iespējams, Jūsu ierīces korpusa aizsargapvalks bloķē NFC antenas signālu. Noņemiet to un mēģiniet vēlreiz
  5. Karti nedrīkst noņemt no NFC moduļa nolasīšanas lauka pārāk ātri.
  6. Iespējams, ir bojāta pašas kartes antena (tas nav reti sastopams gadījums, tāpēc klientam būtu jāpārbauda, vai karte darbojas citos maksājumu termināļos).
  7. Var būt bojāts NFC modulis. Var mēģināt uzstādīt trešās puses lietotni, kas paredzēta NFC informācijas nolasīšanai, un pārbaudīt NFC funkcijas darbību ar šādas lietotnes palīdzību (piemēram, šādu lietotni)

Kad mēģinu pieņemt maksājumu, parādās paziņojums “Security threat. Overlay the current screen by another application is prohibited. Please close all interfering applications and try again!”

Šāds paziņojums parādās dažu lietotņu dēļ, piemēram, Facebook Messenger, Whatsapp, Viber, Skype, Twilight, Сleaner-master, Drupe vai citu lietotņu dēļ, kuru logi var pārklāties pāri citu lietotņu logiem.

  1. Aizveriet visas lietotnes un pēc tam mēģiniet vēlreiz.  
  2. Izdzēsiet lietotnes, kas ir domātās programmas mobilo ierīču atmiņas tīrīšanai vai darbības paātrināšanai (Clean Master, CCleaner, DU Speed Booster, Go Speed u.c.). 
  3. Izdzēsiet antivīrusu lietotnes (Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus, Kaspersky Internet Security Mobile u.tml.)
  4. Jau uzstādītām lietotnēm ir jāatspējo visas atļaujas, kas ļauj to logiem pārklāties pāri citas lietotnes logam. 
    • Ejiet uz “Settings” (Iestatījumi),
    • Izvēlieties “Apps” (Lietotnes),
    • Nospiediet uz zobrata ikoniņas vai,
    • Izvēlieties “Draw Over Other Applications” (Rādīt logu virs citām lietotnēm). Dažādās ierīcēs (dažādu ražotāju ražotās ierīcēs) šīs funkcijas apzīmējums var atšķirties. Piemēram, ierīcē var būt tādas izvēles iespējas kā “Display over other applications” (Rādīt virs citām lietotnēm) vai “Picture in picture” (PiP) (Attēls attēlā). Šo atļauju var arī atrast sadaļā “Special Access” (Īpaša piekļuve).
    • Atslēdziet loga pārklāšanos iespēju lietotnēm, kurām tā ir ieslēgta.
    • Nepieciešams atspējot arī loga pārklāšanās atļaujas slēptajām sistēmas lietotnēm. Tās var apskatīt, nospiežot uz ikoniņas “Show system applications” (Rādīt sistēmas lietotnes).
  5. Dodieties uz “Settings - Apps - Default Apps - Device assistance app - Analyze on-screen text - disable” (Iestatījumi - Lietotnes - Noklusējuma lietotnes - Ierīces palīdzības lietotne - Analizēt tekstu ekrānā - atspējot). Dažādās ierīcēs (dažādi ražotāji) nosaukums var atšķirties, taču ir nepieciešams atspējot atļauju ierīces palīdzības lietotnei, kas analizē ekrānā redzamo tekstu saistīta satura piedāvāšanai.
  6. Izslēdziet visas funkcijas (ieskaitot sistēmas funkcijas), kas ir saistītas ar žestu vadību (dažās ierīcēs šīs funkcijas ir redzamas izvēlnē “Settings” - Advanced settings” (Iestatījumi - Papildu iestatījumi) (vai sadaļā, kas attiecas uz ekrāna iestatījumiem) - “Full-screen” (Pilnekrāna režīms).
  7. Pārbaudiet, vai ierīcē ir atjaunināta Android operētājsistēma; ja nav, atjauniniet uz jaunāko versiju.

Ja es strādāju divās mazumtirdzniecības vietās ar diviem dažādiem tirgotājiem, vai varu savā ierīcē uzstādīt divas lietotnes maksājumu pieņemšanai divās vietās?

Katrā ierīcē lietotni var uzstādīt tikai vienu reizi.
Šajā gadījumā jums katru reizi būs jāatvieno ierīce no attiecīgā tirgotāja maksājumu termināļa un jāpiesaista esošā ierīce cita tirgotāja maksājumu terminālim. Plašāka informācija portālā Tirgotāja portāla instrukcijā > Maksājumu termināļa atvienošana.

Kāpēc PIN koda tastatūra atšķiras no standarta tastatūras bankomātā vai stacionārā POS terminālī?

Kartes lietotāja drošībai, tiek izmantota virtuālā tastatūra, kuras pogas ir sakārtotas nejaušā secībā un ir dažāda lieluma.

Kāpēc lietotnē nevar redzēt visus savus darījumus par noteiktu periodu?

Lietotnē var redzēt tikai darījumus, kas ir veikti uz ierīces tekošās (nenoslēgtās) darba dienas laikā. Tirgotāja portālā var redzēt visus darījumus jebkurā Jūs interesējošajā laika periodā un par jebkuru ierīci, kā arī izdrukāt atskaites, sekot līdzi savu lietotāju statusam un mainīt to, atsaistīt mobilo ierīci no viena termināļa, lai to varētu uzstādīt citā ierīcē.

Kāpēc “tapXphone” lietotni neizdodas uzstādīt ierīcē?

Iespējams, ka Jūsu ierīces īpašības neatbilst lietotnes uzstādīšanas prasībām. Pārbaudiet, vai:

  • ierīces operētājsistēma ir Android (10.0 vai jaunāka versija),
  • ierīcē ir iebūvēts NFC,
  • Jūsu Google ID atrašanās vieta atbilst Jūsu reģionam.

Kāpēc, ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, e-pastā nosūtītā parole nedarbojas?

Parole, kas ir saņemta e-pastā, jāizmantoto, lai ienākt Tirgotāja portālā, nevis  lietotnē. 
Ja tā ir pirmā reize, kad mēģināt ienākt  lietotnē, tad noklusējuma parole ir Jūsu pieteikšanās vārds (reģistrjutīgs pret lielajiem un mazajiem burtiem). 

Ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, raksta, ka man jāievada inicializācijas kods. Kur to var saņemt?

Inicializācijas un aktivizācijas kodus sistēma nosūta uz tirgotāja e-pasta adresi, kas ir norādīta iesniegumā par maksājuma karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu. E-pasta adrese var atšķirties no pašlaik ierīcē izmantotās adreses.

Kāpēc tastatūras ciparu izkārtojums un pogu lielums mainās katru reizi, kad klients ievada PIN kodu?

Kartes lietotāja drošībai, tiek izmantota virtuālā tastatūra, kuras pogas ir sakārtotas nejaušā secībā un ir dažāda lieluma. 

Cik ātri pēc līguma parakstīšanas saņemšu kodus termināļa aktivizēšanai?

Aktivizācijas kodi tiek nosūtīti uz e -pastu tiklīdz sāksiet aktivizācijas procesu Jūsu mobilajā ierīcē. Aktivizācijas kods tiek nosūtīts uz e-pastu, kas ir norādīts iesniegumā par maksājumu karšu pieņemšanu un pieņemšanas iekārtu nomu.  
 

Vēl vairāk iespēju

photo

Maksājumu plāni

Viena maksa par ikdienā svarīgākajiem pakalpojumiem tavam uzņēmumam.
Uzzināt vairāk
photo

Mikrokredīts

Finansējums līdz 70 000 EUR biznesa attīstībai vai dažādām ikdienas vajadzībām. Piesakies, saņem lēmumu un paraksti līgumu tiešsaistē.
Uzzināt vairāk
photo

C Business karte

Karte ar iekļautu apdrošināšanu ceļojumiem un pirkumiem, kā arī iespēju saņemt finansējumu līdz 20 000 EUR dažādām uzņēmuma vajadzībām bez papildu ķīlas.
Uzzināt vairāk