Internetbanka

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz Aizmirsāt paroli?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis bankai attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz norādīto un reģistrēto tālruņa numuru tiks nosūtīta īsziņa ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā Internetbankas logā.

5. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmantojat MobileSCAN.
  3. Jums ir iespējas savstarpēji mainīt divas paroles.

Ja īsziņa netika saņemta, izmanto kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai, kā arī pārbaudi savu kontaktinformāciju Bankā:

  1. zvani uz diennakts tālruni (+371) 6701 0000;
  2. bankas darba laikā apmeklē tuvāko bankas filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot 67010000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?