Juridisko klientu apkalpošana ārkārtējās situācijas laikā

Līdz ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu Latvijas teritorijā, ieviešam izmaiņas klientu apkalpošanā, lai rūpētos par klientu veselību un palīdzētu ierobežot COVID-19 izplatību. No 20.03.2020. bankas filiālēs klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Atgādinām, ka vairums mūsu produktu un pakalpojumu, kā arī klientu atbalsts ir pieejami attālināti, tādēļ aicinām izvērtēt nepieciešamību doties uz filiāli.

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Maksā rēķinus attālināti

Apmaksā rēķinus ātri, ērti un vienkārši internetbankā, kur visu diennakti pieejami zibmaksājumi – situācijām, kad pārskaitījums nevar gaidīt.

Klientu atbalsts 24/7

Arī ārkārtas situācijā saviem klientiem esam pieejami visu diennakti vairākos kanālos – internetbankas sarakstē, Whatsapp sarakstē (tālr. numurs +371 28660011), soctīklos, zvanot uz 6701 0000 vai rakstot uz info@citadele.lv. Raksti vai zvani, un mēs palīdzēsim risināt jebkuru jautājumu attālināti. Lūdzam būt saprotošiem, ja zvanu rindā nākas gaidīt nedaudz ilgāk, kā ierasts.

Internetbanka

Internetbankā vari ātri, ērti un droši:

  • Veikt maksājumus
  • Noformēt vai mainīt maksājumu plānu (jauniem klientiem tas jānoformē klātienē konta atvēršanas laikā)
  • Pieslēgt Mobilescan

Citi pakalpojumi

  • Ja tirgotājiem nepieciešams iemaksāt skaidru naudu ATM, mēs piedāvājam skaidras naudas iemaksas karti, kā arī inkasācijas pakalpojumus sadarbībā ar mūsu partneri EuroCash
  • Tirgotājiem nepieciešamo POS līgumu var parakstīt elektroniski, savukāt uzstādīšanu nodrošināsim ar saviem partneriem