Klientu apkalpošana Covid-19 pandēmijas laikā

Kas jāzina, apmeklējot Citadeles filiāles?

Pakalpojumus filiālēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta citadele.lv vai zvanot +371 6701 0000, kā arī dzīvās rindas kārtībā, ja konkrētais pieraksta laiks ir brīvs. Aicinām klientus pirms pieraksta veikšanas pārliecināties, vai konkrēto pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti.

Lūdzam palikt mājās un filiāles apmeklējuma vietā izvēlēties attālinātu apkalpošanu tos klientus, kuri:

  • ir  kontaktējušies ar COVID-19 inficētu personu un kuriem šobrīd ir jāievēro 10 vai 14 dienu mājas karantīna, tostarp:
    • klienti, kuri dzīvo vienā mājsaimniecībā ar personu, kam pēc ārzemju ceļojuma jāievēro 10 dienu pašizolācija atbilstoši SPKC publicētajam valstu sarakstam;
    • klienti, kuri ir apmeklējuši veselības aprūpes iestādi, kurā tiek ārstēti pacienti ar COVID-19 infekciju;
  • ir saņēmuši apstiprinātu Covid-19 diagnozi vai izjūt akūtas elpceļu saslimšanas pazīmes – paaugstināta temperatūra, sauss klepus, sāpes kaklā vai elpas trūkums. Šiem klientiem vēlam drīzu atlabšanu un aicinām apmeklēt filiāli vien pēc pilnīgas izveseļošanās!

Ja atbilstat kādam no iepriekš minētajiem kritērijiem, atgādinām, ka pirms pakalpojuma pieprasīšanas un saņemšanas Citadelē jums ir pienākums telefona sarunas laikā informēt Citadeles darbiniekus par inficēšanās risku.

Šādu informāciju nepieciešams sniegt arī pirms jebkura tieša fiziska kontakta ar citu personu Citadelē. Šī pienākuma godprātīga pildīšana ļaus ne vien mums atrast labāko veidu, kā sniegt pakalpojumu, bet arī pasargāt citus klientus un mūsu darbiniekus no iespējamas inficēšanās riska.

Bankas darbinieki ir tiesīgi lūgt klientam apstiprinājumu par iepazīšanos ar augšminēto informāciju un atbilstību tai. Tas tiek darīts, ievērojot Citadeles likumīgās intereses un nodrošinot sabiedrības intereses veselības jomā, kā arī, lai nodrošinātu darba aizsardzības pasākumu īstenošanu  pret tās darbinieku saslimšanas risku. Saņemot informāciju par iepriekš noteikto ierobežojumu pārkāpumu, Citadele ir tiesīga nesniegt pakalpojumus klātienē un neielaist konkrēto personu bankas filiālē. Infekcijas izplatīšanās gadījumā Citadelei ir tiesības par šādiem gadījumiem ziņot Valsts policijai, kā arī nodot informāciju SPKC.

Atgādinām, ka par epidemioloģiskās drošības prasību neievērošanu var tikt piemērota normatīvajos aktos noteiktā atbildība.

Saņemot pakalpojumu, klients apliecina, ka ir iepazinies ar augšminēto informāciju.

Sargāsim savu veselību un viens otru!

Pieteikties klātienes konsultācijai

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Maksā rēķinus attālināti

Apmaksā rēķinus ātri, ērti un vienkārši internetbankā, kur visu diennakti pieejami zibmaksājumi – situācijām, kad pārskaitījums nevar gaidīt.

Klientu atbalsts 24/7

Arī ārkārtas situācijā saviem klientiem esam pieejami visu diennakti vairākos kanālos – internetbankas sarakstē, Whatsapp sarakstē (tālr. numurs +371 28660011), soctīklos, zvanot uz 6701 0000 vai rakstot uz info@citadele.lv. Raksti vai zvani, un mēs palīdzēsim risināt jebkuru jautājumu attālināti. Lūdzam būt saprotošiem, ja zvanu rindā nākas gaidīt nedaudz ilgāk, kā ierasts.

Internetbanka

Internetbankā vari ātri, ērti un droši:

  • Veikt maksājumus
  • Noformēt vai mainīt maksājumu plānu (jauniem klientiem tas jānoformē klātienē konta atvēršanas laikā)
  • Pieslēgt Mobilescan

Citi pakalpojumi

  • Ja tirgotājiem nepieciešams iemaksāt skaidru naudu ATM, mēs piedāvājam skaidras naudas iemaksas karti, kā arī inkasācijas pakalpojumus sadarbībā ar mūsu partneri EuroCash
  • Tirgotājiem nepieciešamo POS līgumu var parakstīt elektroniski, savukāt uzstādīšanu nodrošināsim ar saviem partneriem

1 Saskaņā ar Darba aizsardzības likuma nosacījumiem AS “Citadele banka” ir pienākums, ievērojot darba aizsardzības vispārīgos principus, novērst vai mazināt darba vides riskus.