Ierosinājumu un pretenziju izskatīšanas kārtība

Ikvienam esošam vai potenciālajam klientam ir iespēja iesniegt ierosinājumu vai pretenziju par sadarbību ar Citadeli, izvēloties ērtāko saziņas veidu:

Nosūti no mājas lapas Nosūtīt vēstuli
Raksti e-pastā info@citadele.lv
Uzraksti rīkojumu internetbankā Internetbanka > Rīkojumi > Brīvas formas rīkojums
Uzraksti ziņojumu mobilajā lietotnē Sadaļā - Jautā šeit
Sūti pa pastu AS “Citadele banka”, Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010
Iesniedz klātienē Jebkurā Citadeles filiālē vai klientu apkalpošanas centrā
Zvani uz diennakts tālruni 67010000

Iesniegumā norādi:

  • Savu vārdu un uzvārdu. Ja pārstāvi uzņēmumu, norādi arī uzņēmuma nosaukumu;
  • Personas kodu vai dzimšanas datumu. Ja pārstāvi uzņēmumu, norādi uzņēmuma reģistrācijas numuru;
  • Kontaktinformāciju;
  • Ierosinājuma vai pretenzijas aprakstu;
  • Vēlamo saziņas veidu atbildes saņemšanai (lūdzu, ņem vērā, ka e-pastā varam nosūtīt tikai vispārīgu informāciju).

Tavu ierosinājumu vai pretenziju mēs izskatīsim un sniegsim atbildi ne vēlāk kā:

  • fiziskām personām – 15 darba dienu laikā;
  • juridiskām personām – 30 dienu laikā.

Pretenziju par apdrošināšanas pakalpojumiem, kurus Citadele sniedz kā apdrošināšanas starpnieks, elektroniski nosūtīsim apdrošinātajam 5 darba dienu laikā.

Ja iesnieguma izvērtēšanai būs nepieciešama papildu informācija vai izskatīšanai vajadzēs vairāk laika, mēs ar tevi sazināsimies.

Pretenziju izskatīšana ir bez maksas.

Katras pretenzijas izskatīšanā mēs tiecamies ievērot objektivitāti un taisnīgumu, tomēr, ja saņemtā atbilde tevi neapmierina, tev ir tiesības vērsties Latvijas Komercbanku asociācijas ombudā, Rīgā, Pērses ielā 9/11, Rīga LV-1011. Detalizēta informācija pieejama www.lka.org.lv

Fiziska persona ar pretenziju var vērsties arī Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Banku uzrauga Latvijas Republikas Finanšu un kapitāla tirgus komisija.

Jūsu personas datu apstrāde tiek veikta atbilstoši Personas datu apstrādes un aizsardzības noteikumiem.