Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai MobileSCAN vēlies uzstādīt pirmo reizi (jo iepriekš tev nav bijis MobileSCAN)?

Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ja mobilā lietotne tika pārnesta no vecās ierīces vai atjaunota no "backup", to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna no AppStore/Google Play.

Lai atkārtoti aktivizētu MobileSCAN mobilajā lietotnē, tev būs jāveic identitātes pārbaude ar pašportretu (selfiju) un personu apliecinošu dokumentu (ID karti vai pasi).

Vispirms atver Citadeles lietotni un izvēlies Pieslēgties.

ekrānuzņēmums ar sveiciena ekrānu Citadele mobilajā lietotnē

Ievadi savu lietotājvārdu un personas kodu vai tālruņa numuru, un nospied Turpināt. Ņem vērā, ka ievadītajam tālruņa numuram ir jāsakrīt ar numuru, kas norādīts tavā kontaktinformācijā.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, skati informāciju šeit.
 

ekrānuzņēmums ar pirmo MobileSCAN iestatīšanas ekrānu Citadele mobilajā lietotnē

Tu tiksi novirzīts uz MobileSCAN aktivizācijas ekrānu. Spied Turpināt.

Izpildi norādītās darbības savā telefonā un MobileSCAN būs gatavs lietošanai.

Lūdzu, ņem vērā, ka šī funkcionalitāte ir pieejama, sākot no lietotnes versijas 45.6 (vai jaunākas) iOS ierīcēm vai 45.5 (vai jaunākas) Android ierīcēm.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Vai tev ir pieejams kodu kalkulators vai kodu karte?

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz "Aizmirsāt paroli"?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz tavu norādīto un reģistrēto tālruņa numuru nosūtīsim īsziņu ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā internetbankas logā.

5. Ievadi prasīto kodu no kodu kartes, kalkulatora vai Digipass.

6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
  3. Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai
  • zvani uz informatīvo tālruni +371 6701 0000.
  • apmeklē tuvāko filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID).

Pakalpojumus filiālē mēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ aicinām pieteikties vizītei mājaslapā vai zvanot uz +371 6701 0000.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?