Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu MobileSCAN autorizācijas PIN kodu (5 cipari)?

Kā atkārtoti pieslēgt MobileSCAN, ja ir aizmirsts PIN kods?

Ja esi aizmirsi savu esošo MobileSCAN PIN kodu un Citadeles mobilajai lietotnei nevari pieslēgties, tev esošo MobileSCAN rīku lietotnē ir jāatslēdz un jāaktivizē atkārtoti. Banka tavu MobileSCAN PIN kodu nekur neuzglabā un nevar tev to atgādināt. Lai atslēgtu esošo MobileSCAN:

1. Atver lietotni un nospied uz MobileSCAN sadaļas.

2. Ekrāna augšējā labajā stūrī nospied uz MobileSCAN iestatījumu ikonas.

3. Atver informāciju par ierīci un spied uz - Atslēgt šo MobileSCAN ierīci.

 

 

 

 

 

Lai pieslēgtu MobileSCAN no jauna, ja tev ir savi privātpersonas konti bankā, vari aktivizēt MobileSCAN tikai mobilajā lietotnē:

1. Spied lietotnē pogu - "Pieslēgties".

2. Ievadi internetbankas lietotājvārdu un paroli.

3. Automātiski tiks uzsākta MobileSCAN aktivizācija.

4. Pārliecinies, ka šis telefona numurs ir tavā rīcībā un spied - "Saņemt īsziņu".

5. Ievadi īsziņā saņemto kodu.

6. Izveido un apstiprini savu jauno PIN kodu.

7. Aktivizē biometrijas (pirksta nospieduma, sejas attēla vai acs varavīksnenes) izmantošanu, ja tavs telefons to nodrošina un esi aktivizējis biometrijas lietošanu, lai atbloķētu telefonu.

8. MobileSCAN ir izveidots!

 

 

 

 

 

Ņem vērā, ka tavi MobileSCAN darījumu limiti būs 3000 eiro vienam maksājumam un 3000 eiro dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt bankas filiāli klātienē. 

Ja vēlies rīkoties citas personas vārdā (tev savu kontu Citadelē nav), tad, lai no jauna aktivizētu MobileSCAN, tev  jādodas uz filiāli, līdzi ņemot iepriekš izsniegto MobileSCAN licenci.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?