Biežāk uzdotie jautājumi par internetbanku

Kādas ir biežāk sastopamās problēmas, mēģinot pieslēgties Citadeles internetbankai ar GO3 / kodu karti?

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts: Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Tava ierīce ir bloķēta: Ja gadījies ievadīt nepareizu kodu no kodu kartes vai kodu (GO3) kalkulatora, nemēģini to ievadīt vairāk par 5 reizēm, jo tad tava ierīce tiks bloķēta. Lai to atbloķētu, zvani mums +371 6701 0000.

Lietotājs nav identificēts (Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole): Ievadīts nepareizs pieslēgšanās vārds vai parole. Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu" vai Citadeles mobilajā lietotnē, noklikšķinot uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs pieslēgšanās vārds. Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu - ir nozīme lielajiem, mazajiem burtiem, kā arī nedrīkst būt atstarpes. Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko norādēm.

Ja tu nesaņem SMS ar kodu, kas nepieciešams. lai pieslēgtos internetbankai, pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs +371 2930 0300 nav ievietots bloķēto numuru sarakstā. Tāpat, ja esi mainījis telefona numuru un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā, paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru. Ja kodu karte ir bloķēta, pazaudēta vai kā citādi nav izmantojama, piemēram, tai ir nodzēsušies skaitļi, ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte) dodies uz filiāli, kur tev izsniegs jaunu kodu karti.
Ja GO3/kalkulatoram nedarbojas baterija vai tas ir  pazaudēts - dodies uz filiāli ar personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte), lai saņemtu jaunu. Savukārt, ja esi nobloķējis GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Identifikācija Jums nav atļauta -  tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot  +371 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli (filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu mājas lapā šeit), lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

 

Kādēļ, lai atrisinātu atsevišķas problēmsituācijas ir jāsazinās ar banku telefoniski? Telefonsarunas laikā varēsim tevi identificēt un rast risinājumu. E-pastu sarakstēs mēs nevaram būt droši, ka rakstītājs ir kartes vai konta īpašnieks, tāpēc šādās sarakstēs lūgumi, piem., atbloķēt karti vai izsniegt vienreizēju pieejas paroli internetbankai, tiek noraidīti un tā vai tā lūgsim ar mums sazināties telefoniski vai apmeklēt tuvāko filiāli, iepriekš veicot pierakstu. Atgādinām, e-pastu sarakstēs un citās neautorizētās vidēs, piem., mājaslapu čatos, nenorādīt savus personas datus, internetbankas pieejas un citu konfidenciālu informāciju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?