Ierosinājumu un sūdzību izskatīšanas kārtība
Ikvienam esošam vai potenciālajam klientam ir iespēja iesniegt ierosinājumu vai sūdzību par sadarbību ar Citadeli, izvēloties ērtāko saziņas veidu:
Uzraksti rīkojumu internetbankā | Internetbanka > Rīkojumi > Brīvas formas rīkojums |
---|---|
Uzraksti ziņojumu mobilajā lietotnē | Atver mobilo lietotni un noklikšķini uz tērzēšanas ikonas augšējā kreisajā stūrī |
Nosūti no mājas lapas | Nosūtīt vēstuli |
Raksti e-pastā | info@citadele.lv |
Sūti pa pastu | AS “Citadele banka”, Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010 |
Iesniedz klātienē | Jebkurā Citadeles filiālē vai klientu apkalpošanas centrā |
Zvani pa tālruni | +371 6701 0000 |
Iesniegumā norādi:
- Savu vārdu un uzvārdu. Ja pārstāvi uzņēmumu, norādi arī uzņēmuma nosaukumu.
- Personas kodu vai dzimšanas datumu. Ja pārstāvi uzņēmumu, norādi uzņēmuma reģistrācijas numuru.
- Kontaktinformāciju.
- Ierosinājuma vai sūdzības aprakstu.
- Vēlamo saziņas veidu atbildes saņemšanai (lūdzu, ņem vērā, ka e-pastā varam nosūtīt tikai vispārīgu informāciju).
Tavu ierosinājumu vai sūdzību mēs izskatīsim un sniegsim atbildi ne vēlāk kā:
- Fiziskām personām – 15 darba dienu laikā.
- Juridiskām personām – 30 dienu laikā.
Sūdzību par apdrošināšanas pakalpojumiem, kurus Citadele sniedz kā apdrošināšanas starpnieks, elektroniski nosūtīsim apdrošinātajam 7 darba dienu laikā.
Ja iesnieguma izvērtēšanai būs nepieciešama papildu informācija vai izskatīšanai vajadzēs vairāk laika, mēs ar tevi sazināsimies.
Sūdzību izskatīšana ir bez maksas
Katras sūdzības izskatīšanā mēs tiecamies ievērot objektivitāti un taisnīgumu, tomēr, ja saņemtā atbilde tevi neapmierina, tev ir tiesības vērsties Finanšu nozares asociācija ombudā (informācija pieejama https://www.financelatvia.eu/ombuds/), fiziska persona ar pretenziju var vērsties arī Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (informācija pieejama - https://www.ptac.gov.lv/lv/iestades-kontakti) vai Latvijas bankā (informācija pieejama https://www.bank.lv/par-mums/kontakti)
Banku uzrauga Latvijas banka.