Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai MobileSCAN vēlies uzstādīt pirmo reizi (jo iepriekš tev nav bijis MobileSCAN)?

Kā iegūt MobileSCAN licenci internetbankā, ja man vēl nav MobileSCAN?

Ja esi Citadeles klients, viens no veidiem, kā iegūt MobileSCAN licenci, ir savā internetbankā.

Ja tu tikai pārraugi cita klienta kontus un iepriekš neesi izmantojis MobileSCAN, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalstu.

1. Pieslēdzies Citadeles internetbankai, izmantojot jebkuru citu autorizācijas metodi, un kreisajā pusē izvēlies sadaļu Mobilie pakalpojumi.

Ņem vērā, ka tas ir pieejams tikai tad, ja esi konta īpašnieks.

2. Izlasi informāciju un klikšķini uz Aktivizēt MobileSCAN.

3. Paņem mobilo ierīci, kurai vēlies aktivizēt MobileSCAN, atver Citadele lietotni un sākuma ekrānā spied uz MobileSCAN. Tu redzēsi ekrānu, no kura varēsi sākt aktivizācijas procesu. Pārliecinies, ka pirms procesa uzsākšanas mobilā lietotne ir atkārtoti lejupielādēta!

4. Internetbankā klikšķini uz Skenēt kodu un izmanto savu telefonu, lai noskenētu krāsaino kodu internetbankas ekrānā.

5. Izvēlies 5 ciparu PIN kodu, kuru izmantosi, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei. Apstiprinājumam PIN kods būs jāievada vēlreiz.

6. Ierīces ekrānā parādīsies aktivizācijas kods. Šis kods jāievada internetbankas laukā: MobileSCAN aktivizācijas kods. Pēc tam mobilās lietotnes ekrānā spied Turpināt.

7. Internetbankā parādīsies autorizācijas ekrāns. Autorizē darbību ar to ierīci, kuru izmantoji, lai pieslēgtos internetbankai.

Un MobileSCAN ir aktivizēts!

Ja tev jau ir MobileSCAN licence, veic tās atkārtotu aktivizāciju mobilajā lietotnē vai internetbankā.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts