Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai MobileSCAN vēlies uzstādīt pirmo reizi (jo iepriekš tev nav bijis MobileSCAN)?

Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ja mobilā lietotne tika pārnesta no vecās ierīces vai atjaunota no "backup", to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna no AppStore/Google Play.

Lai atkārtoti aktivizētu MobileSCAN mobilajā lietotnē, tev būs jāveic identitātes pārbaude ar pašportretu (selfiju) un personu apliecinošu dokumentu (ID karti vai pasi).

Vispirms atver Citadeles lietotni un izvēlies Pieslēgties.

ekrānuzņēmums ar sveiciena ekrānu Citadele mobilajā lietotnē

Ievadi savu lietotājvārdu un personas kodu vai tālruņa numuru, un nospied Turpināt. Ņem vērā, ka ievadītajam tālruņa numuram ir jāsakrīt ar numuru, kas norādīts tavā kontaktinformācijā.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, skati informāciju šeit.
 

ekrānuzņēmums ar pirmo MobileSCAN iestatīšanas ekrānu Citadele mobilajā lietotnē

Tu tiksi novirzīts uz MobileSCAN aktivizācijas ekrānu. Spied Turpināt.

Izpildi norādītās darbības savā telefonā un MobileSCAN būs gatavs lietošanai.

Lūdzu, ņem vērā, ka šī funkcionalitāte ir pieejama, sākot no lietotnes versijas 45.6 (vai jaunākas) iOS ierīcēm vai 45.5 (vai jaunākas) Android ierīcēm.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Lai risinātu jautājumu, aicinām ar mums sazināties

Tev ir gadījusies nestandarta situācija, ko ar interaktīvo palīgu nevarēsim atrisināt, tāpēc aicinām ar mums sazināties, zvanot +371 6701 0000.
Sarunas laikā mēs pārliecināmies, ka zvani tu un esi kartes/konta īpašnieks. Aplūkojot informāciju bankas sistēmās, varēsim sniegt tev detalizētu atbildi, kā rīkoties.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?