Pēc pabeigta pieteikuma banka ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi 3 īsziņas:
- apsveikumu ar pievienošanos Citadeles klientu lokam;
- internetbankas pieslēgšanās vārdu;
- internetbankas paroli.
Internetbankas autorizācijas datus noteikti saglabā, jo tie tev būs nepieciešami, ja gribēsi ieiet pilnajā versijā vai atjaunot MobileSCAN licenci jaunā mobilajā ierīcē.
Tāpat nosutīsim tev e-pastu ar svarīgāko informāciju un internetbankā ievietosim ziņojumu. Uz šo ziņojumu atbildē lūgsim norādīt telefona paroles jautājumu un atbildi. To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams veikt identifikāciju. Tajā uzdosim tevis norādīto jautājumu, un tev būs jānosauc atbilde. Bez šī jautājuma un atbildes telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka zvanītājs patiešām esi tu.
Karti un PIN kodu saņemsi pa pastu uz norādīto adresi nedēļas laikā.
Atceries, ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē ja tev ir 16-17 (ieskaitot) gadi tad līdz 18 gadu sasniegšanai tev būs sekojoši limit:
- skaidras naudas izņemšana dienā līdz 200 EUR un līdz 500 EUR mēnesī;
- pārskaitījumi līdz 500 EUR mēnesī, ja bērns ir vecumā līdz 18 gadiem.
Ja tev ir vismaz 18 gadi, sākotnēji tavam kontam lielākā ienākošo maksājumu kopsumma būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.
Ja pēc pieteikuma aizpildīšanas saņēmi īsziņu, ka ir nepieciešams atkārtoti nofotografēt personas apliecinošus dokumentu (SMS teksts: Jamegina velreiz! Ludzu, uznem jaunas fotografijas, jo ieprieksejas nevarejam izmantot) tad kaut kādu iemeslu dēļ iesniegtās bildes nav pieņemtas (izplūdušas, nepietiekams apgaismojums utt.). Tādā gadījumā Citadeles lietotne ir jāatinstalē un atkārtoti jāuzinstalē un no jauna jāaizpilda pieteikums.
Biežāk uzdotie jautājumi par Kļūšanu par klientu mobilajā lietotnē.