Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kāda veida darbību vēlies veikt ar standarta maksājumiem?

Kāda veida maksājums tev ir aizkavējies?

Kur internetbankā iespējams apskatīt ienākošā maksājumu statusu?

Pieslēdzoties internetbankai, nonāksi sadaļā "Pamatinformācija", kur ir redzami visi tavi konti. Lai apskatītu ienākošos maksājumus, uzklikšķini uz konta, kurš tevi interesē, un atvērsies šī konta darījumu saraksts.

Šeit arī var pārbaudīt, vai tev interesējošais maksājums jau ir saņemts. Ja interesē kāds konkrēts, jau iepriekš saņemts maksājums, tad to var atrast ar transakciju meklēšanas palīdzību. Lai noskaidrotu, skaties Kā atrast konkrētus maksājumus internetbankā?

Ņem vērā, ka maksājuma izpildes laiks ir atkarīgs no pārskaitījuma veida. Ja maksājums tika veiktas kā zibmaksājums, tad tas saņēmējam tiks pārskaitīts dažu sekunžu laikā. Ja maksājums tika veikts kā SEPA* maksājums, tad tā izpildes laiks var būt no 3 h līdz pat 3 bankas darba dienām atkarībā no maksājuma ierosināšanas brīža.

Starptautisko maksājumu izpildes laiks var aizņemt līdz pat divām bankas darba dienām.

Ja maksājuma izpildes termiņi jau pārsniedz augstāk minētos, tad aicini maksājuma sūtītāju sazināties ar viņa banku un lūgt pārbaudīt maksājumu.

* SEPA maksājums ir maksājums EUR valūtā uz banku Eiropas Ekonomiskajā Zonā (skatīt valstu sarakstu), un ir veikts uz IBAN. IBAN ir starptautiski atzīta konta numuru sistēma, kas nekļūdīgi identificē saņēmēja kontu. IBAN konta numura garums dažādās valstīs ir atšķirīgs. Latvijā IBAN numurs ir 21 zīmi garš un sākas ar LV.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?