Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu esi nokļuvis pie autorizācijas loga?

Ar kuru no šīm darbībām tev ir sarežģījumi?

Kā rīkoties, ja neizdodas noskanēt QR kodu?

Jāpārliecinās, ka kameras objektīvs ir tīrs, telpā pietiek gaismas, kā arī centies pietuvināt/attālināt telefonu no skenēta attēla.

Ja tiek saņemti "Push" paziņojumi, bet kods automātiski netiek nolasīts no ekrāna, tad laukā zem skanētā attēla jāieraksta kods, kas redzams telefona ekrānā.

Ja netiek saņemti "Push" paziņojumi, jāpārliecinās, ka pašā telefona ierīcē nav bloķēti šāda veida paziņojumi. Lai tos iespējotu telefona ierīcē, atver iestatījumus: Iestatījumi->Citadeles lietotne->Iespējot paziņojumus.

Ja šie soļi nelīdz, aicinām pārinstalēt MobileScan autorizācijas rīku.

Ņem vērā – instalējot MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti ir 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?