Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Lai noskaidrotu tev piemēroto autorizācijas metodi, lūdzu, norādi, kā kļuvi par Citadeles klientu?

Kā pieslēgties internetbankai, ja konts atvērts attālināti?

Kļūstot par klientu attālināti, mēs uz tālruņa numuru nosūtām īsziņas ar internetbankas lietotājvārdu un pagaidu paroli. Lai piekļūtu internetbankai, ir jāuzstāda MobileSCAN autentifikācija, ar kuru turpmāk varēsi piekļūt internetbankai, mobilajai lietotnei, kā arī varēsi apstiprināt maksājumus.
Īsziņas ar lietotājvārdu un paroli ir svarīgi saglabāt, jo situācijās, kad mainīsi savu viedierīci, tev atkārtoti vajadzēs ievadīt šos datus.

Kā aktivizēt MobileSCAN?
Kā pieslēgties internetbankai pēc MobileSCAN aktivizēšanas?
Esmu izdzēsis saņemtās īsziņas

Kā aktivizēt MobileSCAN?

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un paroli, kuru saņēmi īsziņās, un nospied pogu “Turpināt”.

3. Pēc pieslēgšanās tu nonāksi MobileSCAN aktivizācijas logā.

4. Pārbaudi, vai norādītais telefona numurs ir pareizs (tas, ko norādīji pieteikumā) un nospied pogu “Saņemt īsziņu”. Ja noradītais numurs neatbilst, lūdzam sazināties ar mums un veikt izmaiņas kontaktinformācijā.

5. Uz tavu mobilo tālruni atnāks īsziņa ar ciparu kodu. Ja īsziņa nav atnākusi, nospied pogu “Saņemt īsziņu atkārtoti” (poga kļūs aktīva 30 sekundes pēc pirmā īsziņas sūtīšanas mēģinājuma).

6. Mobilajā lietotnē ievadi īsziņā saņemto kodu.

7. Izdomā piecu ciparu PIN kodu, kuru turpmāk lietosi, lai pieslēgtos internetbankai un mobilajai lietotnei, un ievadi to mobilajā lietotnē.

8. Atkārto PIN kodu.

9. Ja tava mobilā ierīce ir aprīkota ar Touch ID vai Face ID funkcionalitāti un vēlies to pieslēgt Citadeles mobilajai lietotnei, nospied pogu “Pieslēdz tagad” un seko lietotnes norādījumiem.

10. Tavs MobileSCAN ir aktivizēts!

Kad pabeidz MobileSCAN aktivizāciju, aicinām lietotnes sadaļā Vairāk > Klientu atbalsts iesūtīt savu "slepeno jautājumu un atbildi", kas noderēs attālinātai identifikācijai.
 

 

Kā pieslēgties internetbankai pēc MobileSCAN aktivizēšanas?

Ieejot internetbankā, izvēlnē atver autorizācijas ierīci MobileSCAN/ Digipass 780.
Lai pieslēgtos internetbankai, tev autorizācijas logā ir jāievada internetbankas pieslēgšanas vārds un savs personas kods vai mobilā tālruņa numurs. Pēc tam jānospiež poga "Turpināt", un tevi novirzīs uz otro pieslēgšanās soli.

 

 

Nākamajā solī ieraudzīsi QR svītrkodu, savukārt savā mobilajā ierīcē saņemsi "Push" paziņojumu. Nospiežot uz tā, tavā telefonā atvērsies Citadeles mobilā lietotne. Apstiprini autorizāciju ar Face ID,  pirksta nospiedumu vai lietotnes PIN kodu piekļuvi. Kods zem QR koda ievades laukā aizpildīsies automātiski. Ja “Push” notifikācija neatnāk, atver Citadeles lietotni > izvēlies MobileSCAN > Skenēt kodu. Lietotnē atvērsies kamera, vēršot telefonu pret ekrānu, noskenē krāsaino QR kodu.

Esmu izdzēsis saņemtās īsziņas

Ja īsziņas ar internetbankas lietotājvārdu un/vai pagaidu paroli ir pazudušas vai izdzēstas, lūdzam sazināties ar mums, zvanot uz tālruni +371 6701 0000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?