Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai zini savu maksājumu kartes PIN kodu?

Kur tu nekorekti ievadīji PIN kodu?

Kā atbloķēt POS terminālī nobloķētu maksājumu karti?

Maksājumu karti, kas nobloķēta POS terminālī, ir iespējams atbloķēt tikai un vienīgi Citadeles bankomātā.

Kamēr PIN kods nav atbloķēts, ar maksājumu karti nav iespējams veikt pirkumus. Tomēr ir iespējams izņemt naudu bankomātā un apskatīties bilanci.

Ievieto karti bankomātā un seko nākošajām norādēm, ko redzi bankomātā.

Izvēlies valodu.

Ievadi PIN kodu.

Izvēlies "Citas darbības", "PIN atbloķēšana".

Ievadi jauno PIN kodu divas reizes.

PIN kods ir nomainīts, un atkal vari veikt pirkumus ar maksājumu karti.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?