Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Gadījums, kad bankomāts aiztur kādu banknoti

Gadījumos, kad naudu, kas tika ievietota bankomātā iemaksai, bankomāts aiztur ar aizdomām par viltojumu, tas parādīs informāciju par to, cik banknotes ir aizturētas. Pārējo ievietoto naudu varēsi ieskaitīt kontā.
Šajā situācijā var rakstīt iesniegumu bankai. Tomēr ņem vērā, ka šāda iesnieguma izskatīšana var ilgt līdz pat 2 mēnešiem.

Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā aizpildi visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?