Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu MobileSCAN autorizācijas PIN kodu (5 cipari)?

Kāda situācija ir gadījusies?

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts

Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?