https://www.citadele.lv/lv/support/online-banking

Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu

Mēs mājaslapā izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes. Nepieciešamajām sīkdatnēm, ar kuru palīdzību rūpējamies par mājaslapas darbību un drošību, mums nav vajadzīga tava piekrišana. Statistikas, analītisko un mārketinga sīkdatņu izmantošanai mums ir nepieciešama tava piekrišana, lai nodrošinātu tev ērtāku mājaslapas un tiešsaistes pakalpojumu lietošanu un piedāvātu tev interesējošu saturu un pakalpojumus, ņemot vērā tavus paradumus. Tu vari sniegt mums savu piekrišanu šo sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, kā arī jebkurā brīdī atcelt vai pielāgot to, lietojot saiti Sīkdatņu iestatījumi. Uzzini vairāk Sīkdatņu lietošanas noteikumos.

https://www.citadele.lv/lv/support/online-banking

Internetbanka

Ērts un drošs veids, kā pārvaldīt savas finanses.

photo
icon

Savu finanšu pārvaldīšana

Veic maksājumus un pārvaldi kartes.

icon

Pieteikumu un līgumu apstiprināšana

Piesakies dažādiem aizdevumiem, noformē izvēlēto produktu līgumus.

icon

Autentifikācijas pārvaldība

Pieslēdz MobileSCAN ērtai maksājumu apstiprināšanai.

Internetbanka – personīgo finanšu platforma

  • Veic maksājumus uz jebkuru valsti pasaulē.
  • Pievieno un iesniedz savu atjaunoto personas dokumentu kopijas.
  • Saraksties ar bankas darbiniekiem 24/7.
  • Piesaki jaunu karti vai aizvieto esošo.
  • Pasūti karti un pieslēdz internetbanku savam bērnam.
  • Piesakies dažādiem aizdevumiem - patēriņa kredītam, hipotekārajam kredītam u.c.
  • Noslēdz līgumus uzkrājumu, noguldījumu un investīciju produktiem.
photo

Ērta un droša iepirkšanās un autorizēšanās

  • Maksā uzreiz no konta, norēķinoties interneta veikalos.
  • Ja interneta veikals to atļauj, autorizējies ar internetbanku, neveidojot atsevišķu profilu.
  • Izmanto MobileSCAN, Touch ID vai Face ID, lai autorizētos un apstiprinātu maksājumus.
  • Izmanto kodu kartes vai kodu kalkulatorus papildu autorizācijas iespējām.
Izvēlēties savu ierīci
photo
photo

“PUSH” notifikācijas (paziņojumi)

Ērts veids, kā sekot līdzi jaunākajām ziņām par sava konta stāvokli un maksājumu kartes aktivitātēm mobilajā lietotnē.


Kā pieslēgt

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā pieslēgties Citadeles internetbankai ar MobileSCAN?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci MobileSCAN/ Digipass 780. 

Lai pieslēgtos internetbankai, tev autorizācijas logā ir jāievada internetbankas pieslēgšanas vārds un savs personas kods vai mobilā tālruņa numurs. Pēc tam jānospiež poga "Turpināt", un tiksi novirzīts uz otro pieslēgšanās soli.  

 

Nākamajā solī ieraudzīsi QR svītrkodu, savukārt savā mobilajā ierīcē saņemsi "Push" paziņojumu. Nospiežot uz tā, tavā telefonā tiks atvērta Citadeles mobilā lietotne. Apstiprini autorizāciju ar Face ID,  pirksta nospiedumu vai lietotnes PIN kodu piekļuvi.  Kods zem QR koda ievades laukā tiks aizpildīts automātiski.

Ja ir traucējumi pievienoties internetbankai, ieskaties šeit.
Ja tu vēlies atkārtoti aktivizēt MobileSCAN skaties instrukciju šeit.

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz "Aizmirsāt paroli"?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz tavu norādīto un reģistrēto tālruņa numuru nosūtīsim īsziņu ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā internetbankas logā.

5. Ievadi prasīto kodu no kodu kartes, kalkulatora vai Digipass.

6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
  3. Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai:
  • zvani uz informatīvo tālruni +371 6701 0000;
  • apmeklē tuvāko filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID).

Pakalpojumus filiālē mēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ aicinām pieteikties vizītei mājaslapā vai zvanot uz +371 6701 0000.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Kā aizvietot maksājumu karti internetbankā?

Kartes aizvietošana ir tādas pašas kartes pasūtīšana un esošā konta saglabāšana.

Kartes aizvietošana tiek veikta gadījumos, kad:

  • Karte ir nozagta;
  • Karte nozaudēta;
  • Aizmirsts PIN kods;
  • Karte atstāta bankomātā;
  • Beidzas kartes derīguma termiņš;
  • Mainīts kartes īpašnieka vārds un /vai uzvārds;
  • Karte ir bojāta;
  • Ir aizdomas par krāpniecību;
  • Karte nav saņemta (bankā/ pa pastu).

Ja tava Karte in nozagta vai pazaudēta, tūliņ bloķē to Citadeles mobilajā lietotnē vai sazinies ar banku, zvanot 6701 0000. 

Lai aizvietotu maksājumu karti,  nepieciešams ieiet internetbankas sadaļā Konti un kartes un izvēlēties Aizvietot esošu karti.

Atverot sadaļu Aizvietot esošu karti, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Daļa no laukiem būs jau aizpildīti. Tādā gadījumā nepieciešams pārbaudīt, vai informācija ir pareiza un nepieciešamības gadījumā jāveic labojumi.

Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. 

Pēc informācijas norādīšanas, noformēto pieteikumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture.

Maksājumu karte tiek sagatavota un izsūtīta 3 darba dienu laikā.
 

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā veikt maksājumu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas jebkurā valūtā?

Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (tajā ietilpst Eiropas Savienības valstis, Islande, Šveice, Lihtenšteina un Norvēģija), ir nepieciešams atvērt internetbankas sadaļu "Maksājumi" un izvēlēties "Jauns maksājums".

Atverot sadaļu "Jauns maksājums", pieprasītie ievades lauki būs tādi paši, kā SEPA maksājumam. Tiklīdz tiek ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, tad blakus logā, pie ievadītās maksājuma summas, izvēlies attiecīgo valūtu.

Lai varētu veikt maksājumu, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Jāņem vērā, ka pieprasītā informācija maksājuma uzdevumā var atšķirties atkarībā no valsts, uz kuru tiek veikts maksājums.

 

 

Īpašas prasības, noformējot maksājumus noteiktās valūtās:

  • Maksājumiem ASV dolāros (USD) – obligāti nepieciešams norādīt saņēmēja adresi.
  • Maksājumiem uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem – noformējot maksājumu uz šo valsti, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā “Pamatojums“ pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
  • Maksājumi uz Kanādu: Maksājumiem, kas tiek veikti uz Kanādas banku kontiem, ir jānorāda arī saņēmēja adrese (iela un pilsēta). Tas attiecas uz maksājumiem jebkurā valūtā. Saņēmēja adresi iespējams norādīt maksājuma uzdevuma laukā Saņēmēja vārds. Lūdzam norādīt saņēmēja adresi arī tad, ja augšuplādējat XML maksājuma uzdevumus internetbankā.

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas, noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture". Ja ir nepieciešams, sadaļā "Maksājumu vēsture" var maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.

Informāciju, kas attiecas uz par komisijas maksu par maksājumiem ārpus Eiropas Ekonomikas zonas, jeb ārpus SEPA, vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.

Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Lai atjaunotu informāciju par telefona numuru, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.

Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.

Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.

Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.

Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot 67010000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.

Kā atrast konkrētus maksājumus internetbankā?

Ja meklē kādu konkrētu maksājumu (pārskaitījumu) vai darījumu ar maksājumu karti (fizisks pirkums ar karti vai pirkums ar kartes datiem internetā), tad šādus darījumus meklē sadaļā Konti un kartes > Transakciju meklēšana.
Spiežot uz attiecīgā konta numura, var iegūt pilnu pārskatu par attiecīgo kontu vai arī izmanto filtra iespēja - norādi maksājuma veidu, vai meklē pēc atslēgvārda, norādot to laukā "Saņēmējs/maksātājs/darījuma detaļas".

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā pārbaudīt konta atlikumu internetbankā?

Konta atlikuma pārbaudi vari veikt internetbankā. Pieslēdzoties internetbankai, sākumlapā varēsi apskatīt tev pieejamo atlikumu. Ņem vērā, ka tiek uzrādīts Atlikums un Pieejamais atlikums, kura summas apjoms var atšķirties. Pieejamais atlikums - tā ir reālā summa, kas tev  ir pieejama kontā. Atlikums - tā ir kopsumma pieejamai summai un rezervētajai summai no jau veiktajiem, bet vēl nenorakstītajiem darījumiem.

Lai apskatītu rezervēto summu, tu vari uzklikšķināt uz tevi interesējošā konta, un nonāksi konta darījumu sarakstā. Vari arī doties uz sadaļu "Konti un kartes" un tur izvēlēties tevi interesējošo kontu.

Uzspiežot uz "Rezervētā summa", atvērsies saraksts ar veiktajiem darījumiem, kuriem summa ir rezervēta, bet vēl nav norakstīta. Tas nozīmē to, ka fiziski darījumu esi veicis, bet tirgotājs vēl nav atsūtījis pieprasījumu summas norakstīšanai.

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vairāk jautājumu
Kā pieslēgties Citadeles internetbankai ar MobileSCAN?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci MobileSCAN/ Digipass 780. 

Lai pieslēgtos internetbankai, tev autorizācijas logā ir jāievada internetbankas pieslēgšanas vārds un savs personas kods vai mobilā tālruņa numurs. Pēc tam jānospiež poga "Turpināt", un tiksi novirzīts uz otro pieslēgšanās soli.  

 

Nākamajā solī ieraudzīsi QR svītrkodu, savukārt savā mobilajā ierīcē saņemsi "Push" paziņojumu. Nospiežot uz tā, tavā telefonā tiks atvērta Citadeles mobilā lietotne. Apstiprini autorizāciju ar Face ID,  pirksta nospiedumu vai lietotnes PIN kodu piekļuvi.  Kods zem QR koda ievades laukā tiks aizpildīts automātiski.

Ja ir traucējumi pievienoties internetbankai, ieskaties šeit.
Ja tu vēlies atkārtoti aktivizēt MobileSCAN skaties instrukciju šeit.

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz "Aizmirsāt paroli"?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz tavu norādīto un reģistrēto tālruņa numuru nosūtīsim īsziņu ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā internetbankas logā.

5. Ievadi prasīto kodu no kodu kartes, kalkulatora vai Digipass.

6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
  3. Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai:
  • zvani uz informatīvo tālruni +371 6701 0000;
  • apmeklē tuvāko filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID).

Pakalpojumus filiālē mēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ aicinām pieteikties vizītei mājaslapā vai zvanot uz +371 6701 0000.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Kā aizvietot maksājumu karti internetbankā?

Kartes aizvietošana ir tādas pašas kartes pasūtīšana un esošā konta saglabāšana.

Kartes aizvietošana tiek veikta gadījumos, kad:

  • Karte ir nozagta;
  • Karte nozaudēta;
  • Aizmirsts PIN kods;
  • Karte atstāta bankomātā;
  • Beidzas kartes derīguma termiņš;
  • Mainīts kartes īpašnieka vārds un /vai uzvārds;
  • Karte ir bojāta;
  • Ir aizdomas par krāpniecību;
  • Karte nav saņemta (bankā/ pa pastu).

Ja tava Karte in nozagta vai pazaudēta, tūliņ bloķē to Citadeles mobilajā lietotnē vai sazinies ar banku, zvanot 6701 0000. 

Lai aizvietotu maksājumu karti,  nepieciešams ieiet internetbankas sadaļā Konti un kartes un izvēlēties Aizvietot esošu karti.

Atverot sadaļu Aizvietot esošu karti, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Daļa no laukiem būs jau aizpildīti. Tādā gadījumā nepieciešams pārbaudīt, vai informācija ir pareiza un nepieciešamības gadījumā jāveic labojumi.

Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. 

Pēc informācijas norādīšanas, noformēto pieteikumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture.

Maksājumu karte tiek sagatavota un izsūtīta 3 darba dienu laikā.
 

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā veikt maksājumu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas jebkurā valūtā?

Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (tajā ietilpst Eiropas Savienības valstis, Islande, Šveice, Lihtenšteina un Norvēģija), ir nepieciešams atvērt internetbankas sadaļu "Maksājumi" un izvēlēties "Jauns maksājums".

Atverot sadaļu "Jauns maksājums", pieprasītie ievades lauki būs tādi paši, kā SEPA maksājumam. Tiklīdz tiek ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, tad blakus logā, pie ievadītās maksājuma summas, izvēlies attiecīgo valūtu.

Lai varētu veikt maksājumu, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Jāņem vērā, ka pieprasītā informācija maksājuma uzdevumā var atšķirties atkarībā no valsts, uz kuru tiek veikts maksājums.

 

 

Īpašas prasības, noformējot maksājumus noteiktās valūtās:

  • Maksājumiem ASV dolāros (USD) – obligāti nepieciešams norādīt saņēmēja adresi.
  • Maksājumiem uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem – noformējot maksājumu uz šo valsti, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā “Pamatojums“ pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
  • Maksājumi uz Kanādu: Maksājumiem, kas tiek veikti uz Kanādas banku kontiem, ir jānorāda arī saņēmēja adrese (iela un pilsēta). Tas attiecas uz maksājumiem jebkurā valūtā. Saņēmēja adresi iespējams norādīt maksājuma uzdevuma laukā Saņēmēja vārds. Lūdzam norādīt saņēmēja adresi arī tad, ja augšuplādējat XML maksājuma uzdevumus internetbankā.

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas, noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture". Ja ir nepieciešams, sadaļā "Maksājumu vēsture" var maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.

Informāciju, kas attiecas uz par komisijas maksu par maksājumiem ārpus Eiropas Ekonomikas zonas, jeb ārpus SEPA, vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.

Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Lai atjaunotu informāciju par telefona numuru, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.

Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.

Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.

Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.

Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot 67010000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.

Kā atrast konkrētus maksājumus internetbankā?

Ja meklē kādu konkrētu maksājumu (pārskaitījumu) vai darījumu ar maksājumu karti (fizisks pirkums ar karti vai pirkums ar kartes datiem internetā), tad šādus darījumus meklē sadaļā Konti un kartes > Transakciju meklēšana.
Spiežot uz attiecīgā konta numura, var iegūt pilnu pārskatu par attiecīgo kontu vai arī izmanto filtra iespēja - norādi maksājuma veidu, vai meklē pēc atslēgvārda, norādot to laukā "Saņēmējs/maksātājs/darījuma detaļas".

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā pārbaudīt konta atlikumu internetbankā?

Konta atlikuma pārbaudi vari veikt internetbankā. Pieslēdzoties internetbankai, sākumlapā varēsi apskatīt tev pieejamo atlikumu. Ņem vērā, ka tiek uzrādīts Atlikums un Pieejamais atlikums, kura summas apjoms var atšķirties. Pieejamais atlikums - tā ir reālā summa, kas tev  ir pieejama kontā. Atlikums - tā ir kopsumma pieejamai summai un rezervētajai summai no jau veiktajiem, bet vēl nenorakstītajiem darījumiem.

Lai apskatītu rezervēto summu, tu vari uzklikšķināt uz tevi interesējošā konta, un nonāksi konta darījumu sarakstā. Vari arī doties uz sadaļu "Konti un kartes" un tur izvēlēties tevi interesējošo kontu.

Uzspiežot uz "Rezervētā summa", atvērsies saraksts ar veiktajiem darījumiem, kuriem summa ir rezervēta, bet vēl nav norakstīta. Tas nozīmē to, ka fiziski darījumu esi veicis, bet tirgotājs vēl nav atsūtījis pieprasījumu summas norakstīšanai.

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vēl vairāk iespēju

photo

Mobilā lietotne

Izmanto bankas pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā. Maksājumus apstiprini ar seju vai pirksta nospiedumu.
Uzzināt vairāk
photo

X kartes

Bezmaksas pārskaitījumi Eiropā un bezmaksas naudas izņemšana no jebkura pasaules bankomāta. X REWARDS balvas un atlaides.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu aksesuāri

Izvēlies savu bezkontakta maksāšanas veidu – gredzenu, aproci vai uzlīmi.
Uzzināt vairāk
photo

Kreditēšanas piedāvājums

Noskaidro tev pieejamo aizdevuma summu dažu minūšu laikā.
Uzzināt vairāk