Uzkrājumi

Kāpēc noapaļošana nenotiek?

Noapaļošana var nestrādāt dažādu iemeslu dēļ.

  • Noapaļošana ir izslēgta – pārbaudi Krājkases iestatījumus mobilajā lietotnē un pārliecinies, ka funkcija ir ieslēgta.
  • Nav veikts pirkums – pārliecinies, ka pirkums tika veikts ar karti, kas piesaistīta Krājkasei.
  • Pirkuma summa jau atbilst izvēlētajai noapaļošanai – piemēram, ja pirkums ir tieši 3,00 EUR un noapaļošana ir līdz 1 EUR, uzkrājums neveidojas.
  • Kontā nav pietiekami daudz līdzekļu – pārbaudi konta atlikumu, lai nodrošinātu, ka pietiek arī noapaļojumam.
  • Nav piesaistīta karte vai tā ir slēgta vai ierobežota – pārbaudi, vai Krājkasei piesaistīta maksājumu karte ir aktīva.

Visus darījumus un noapaļošanas pārskatus vari apskatīt mobilajā lietotnē vai internetbankā. Ja nepieciešama palīdzība, sazinies ar klientu atbalsta dienestu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?