Tirgotājiem - Phone POS

Pietuvinot karti ierīcei, nekas nenotiek, bet pēc brīža parādās paziņojums “The time for the transaction has expired” (Laiks darījuma veikšanai ir beidzies). Kāpēc maksājums nav noticis?

  1. Pārbaudiet, vai kartei ir bezkontakta maksājumu funkcija(apzīmēta ar attiecīgu simbolu).
  2. Jāpārliecinās, ka NFC funkcija ir ieslēgta.
  3. Jāpārliecinās, ka karte ir pietuvināta ierīces NFC moduļa atrašanās vietai. Plašāka informācija atrodama “tapXphone” instrukcijā > Maksājumu pieņemšana.
  4. Iespējams, Jūsu ierīces korpusa aizsargapvalks bloķē NFC antenas signālu. Noņemiet to un mēģiniet vēlreiz
  5. Karti nedrīkst noņemt no NFC moduļa nolasīšanas lauka pārāk ātri.
  6. Iespējams, ir bojāta pašas kartes antena (tas nav reti sastopams gadījums, tāpēc klientam būtu jāpārbauda, vai karte darbojas citos maksājumu termināļos).
  7. Var būt bojāts NFC modulis. Var mēģināt uzstādīt trešās puses lietotni, kas paredzēta NFC informācijas nolasīšanai, un pārbaudīt NFC funkcijas darbību ar šādas lietotnes palīdzību (piemēram, šādu lietotni)

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?