Tirgotājiem - Phone POS

Ienākot “Citadele Phone POS” lietotnē, parādās ziņojums "Pārbaudiet, vai ievadītais lietotājvārda vai parole ir pareiza". Ko es daru nepareizi?

Šāda situācija var rasties vairākos gadījumos:

  1. Ja maksājumu terminālis jau ir aktivizēts un noklusējuma parole ir nomainīta pret savu paroli, pārbaudiet, vai tiek vadīta jaunā parole.
  2. Ja ir vēl lietotājs, kurš arī izmanto šo ierīci ar tādu pašu pieteikšanās vārdu/paroli, lūdzu, pārbaudiet, vai šis lietotājs nav nomainījis paroli.
  3. Ja ir aizmirsusies parole, kuru izveidojāt pēc lietotnes aktivizēšanas, atjaunojiet noklusējuma paroli Tirgotāja portālā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Lietotnes paroles atjaunošana.
  4. Ja Jūsu ierīce jau ir sasaistīta ar cita tirgotāja maksājumu termināli. Šādā gadījumā Jums jāatsaista ierīce no iepriekšējā tirgotāja maksājumu termināļa. Šī funkcija ir pieejama Tirgotāja portālā iepriekšējā tirgotāja profilā. Plašāka informācija atrodama šeit Tirgotāju portāla instrukcija > Maksājuma termināļa atvienošana.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?