Biežāk uzdotie jautājumi par internetbanku

Kā rīkoties, ja maksājuma statuss ir "Atteikts"?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

No maksājuma saraksta izvēlies sev interesējošo maksājumu. Ja maksājums ir atteikts, tad pie maksājuma ir sarkans "stop" simbols, kas nozīmē to, ka maksājums ir atteikts.

Maksājuma atteikuma iemesls ir norādīts maksājuma detaļās - "Informācija klientam". Pārliecinies par atteikuma iemeslu un veic nepieciešamās darbības, lai varētu veikt jaunu maksājumu.

Biežākie maksājumu atteikuma iemesli:

  • nekorekti rekvizīti
  • saņēmēja konts slēgts
  • nav atjaunota ikgadēja klientu anketa
  • jāpārbauda ziņojumi no bankas, iespējams mēģinājām sazināties
  • kontā nav pietiekamu līdzekļu maksājuma izpildei
  • kontā nav pietiekamu līdzekļu maksājuma izpildei (ZTI/VID rīkojums) - Zvērināta tiesu izpildītāja vai Valsts ieņēmuma dienesta uzliktie ierobežojumi nosaka konkrētu ikmēneša limitu, kas ir pārsniegts.  

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?