Biežāk uzdotie jautājumi par internetbanku

Kā rīkoties, ja maksājuma statuss ir "Sagatavots"?

Lai noskaidrotu veiktā maksājuma statusu internetbankā, dodies uz sadaļu “Dokumentu vēsture”.

Atverot “Dokumentu vēsturi”, redzēsi sarakstu ar pēdējiem dokumentiem, kas ir iesniegti bankai, tostarp maksājumus. Lai noskaidrotu maksājuma statusu, uzklikšķini uz nepieciešamā maksājuma, un labajā pusē atvērsies maksājuma detaļas. Maksājumu detaļās ir norādīts maksājuma statuss un laiks, kad tas ir piešķirts. Ja maksājumam ir pievienots taimera simbols zilā krāsā, tad tas nozīmē, ka maksājums ir sagatavots un nav parakstīts ar kodu no autorizācijas ierīces.

Maksājuma detaļās ir redzams maksājuma status un laiks, kad maksājums tika saglabāts. Lai pabeigtu maksājumu un parakstītu to ar autorizācijas ierīces kodu, spied "Turpināt". Ņem vērā, ka katrai autorizācijas ierīcei ir savs limits, skaties, Kā pārbaudīt autorizācijas ierīču maksājumu limitus internetbankā?

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?