Biežāk uzdotie jautājumi par internetbanku

Kā veikt rēķina apmaksu no bankas izveidota šablona internetbankā?

Lai izveidotu maksājumu no bankas šablona (maksājuma sagatave), sākotnēji tev jāpārliecinās, ka nepieciešamais maksājuma saņēmējs (uzņēmums) ir iekļauts šablonu sarakstā. Lai šo pārbaudītu, dodies uz internetbankas sadaļu "Maksājumi".

Atrodi sev vēlamo saņēmēju  uzņēmumu sarakstā. Uzņēmumi tajā ir sašķiroti pēc uzņēmējdarbības veida.

Ja vēlies apskatīt visu uzņēmumu sarakstu, kam iespējams veikt maksājumu no bankas šablona, dodies uz internetbankas sadaļu "Bankas šabloni".  Šeit saņēmēji ir sašķiroti alfabētiskā secībā.

Izvēlies saņēmēju, kam vēlies veikt maksājumu, un aizpildi nepieciešamo maksājuma informāciju. Aizpildāmie lauki atšķiras katram saņēmējam atkarībā no uzņēmuma prasībām. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus.

 

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture".

Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?