Biežāk uzdotie jautājumi par internetbanku

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai, lai pārvaldītu savus kontus?

Ir konts, bet nav nekad bijusi pieslēgta internetbanka. Ja tev vēl nav piekļuves internetbankai, jādodas uz tuvāko filiāli, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Filiāles darbinieks noformēs internetbankas līgumu, savukārt tev būs jāizdomā savs pieslēgšanas vārds un jāizvēlas, kādu autorizācijas ierīci lietot – MobileSCAN, kodu kalkulatoru vai kodu karti.

Ja pašam nav iespējams to izdarīt, bankā var ierasties arī tavs pilnvarotais pārstāvis (ar notariāli apliecinātu pilnvaru vai arī iepriekš bankā noformēto pilnvaru, kur ir norādītas tiesības atvērt Internetbankas līgumu tavā vārdā).

Nekad nav bijis konts Citadelē. Ja vēlies pieteikties gan jaunai kartei, gan internetbankai, tad vari aizpildīt pieteikumu nenākot uz banku. Lejupielādē Citadeles mobilo lietotni savā telefonā, spied uz pogas Kļūt par klientu un aizpildi pieteikumu, C karti saņemsi pa pastu 3 dienu laikā, savukārt, kā arī pieeju internetbankai varēsi lietot uzreiz pēc kļūšanas par klientu. Skaties instrukciju, kā kļūt par klientu nenākot uz banku.

Ir bijusi pieeja savai internebankai. Ja tev jau ir internetbanka, vai arī iepriekš esi veiksmīgi izmantojis Citadeles lietotni, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?