Citadeles mobilā lietotne

Kādas ir biežāk sastopamās problēmas, mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei?

 

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Lietotājs nav identificēts
Risinājums: Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu un paroli. Izmanto "actiņas" simbolu, lai pārliecinātos, ka ievadītā parole ir pareiza. Pārliecinies, ka parole nav ievadīta ar slēptiem, neredzamiem simboliem. Slēpti simboli parolē bieži vien var rasties, ja parole netiek ievadīta, bet gan iekopēta paroles laukā. Pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes.

Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu". Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - atver Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā (mājaslapā) nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā skatā un seko norādēm.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Nepareizs pieslēgšanās vārds
Risinājums: Uzmanīgi pārbaudi ievadīto lietotājvārdu, pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Identifikācija Jums nav atļauta. Lūdzu sazinieties ar banku pa tālruni (+371) 6701 0000 jebkurā diennakts laikā vai Bankas darba laikā apmeklējiet tuvāko bankas klientu apkalpošanas centru.
Risinājums: Tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot  (+371) 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli, lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Lai varētu izmantot mobilo lietotni, ienāc internetbankā un aizpildi klienta anketu.
Risinājums: Nepieciešams pieslēgties internetbankai un tur aizpildīt klienta anketu, lai varētu turpināt lietot bankas pakalpojumus. Klienta anketas atjaunināšana katram klientam ir obligāta reizi gadā, to nosaka likumu prasības.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, un autorizācijas kodu, aplikācija parāda: Nepareizs kods
Risinājums: Pārbaudi kodu, kas tiek ievadīts no kodu kartes vai kodu kalkulatora, ievadītais kods nav pareizs.

Problēma: Ja tu nesaņem SMS ar kodu.
Risinājums: Pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs (29300300) nav ievietots bloķēto numuru sarakstā. Tāpat, ja esi mainījis telefona numuru un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā,  paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts: Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - izmanto interneta pārlūku, nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?