Apdrošināšana

Kā rīkoties, ja ir noticis apdrošināšanas negadījums?

  • Sazinies ar AAS “BTA Baltic Insurance Company” klientu atbalsta dienestu zvanot +371 2612 1212, apdrošināšanas darbinieki piereģistrēs tavu atlīdzības lietu un informēs par turpmākiem soļiem;
  • Apdrošinātājs izskatīs tavu pieteikumu iespējami ātri un ziņos tev par lēmumu;
  • Saskaņā ar apdrošinātāja lēmumu atlīdzību saņemsi vienas darba dienas laikā, ja izmaksājamā summa būs līdz 1500 EUR;
  • Atceries, ka par notikušo negadījumu tev ir jāinformē atbildīgās iestādes, kas veic negadījuma apstākļu pārbaudi, piemēram, Valsts policija, Ceļu policija, namu pārvalde u.c.

Uzzināt vairāk: www.bta.lv

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?