Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Kā aizpildīt reklamācijas pieteikumu internetbankā gadījumos, kad nauda norakstīta no konta 2 reizes?

Lai pārbaudītu, vai naudas līdzekļi tika noņemti no konta divas reizes, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, ar kuru veici darījumu internetā vai POS terminālī.
Informācija ir jāpārbauda konta izrakstā.
Pārbaudi, vai ir noņemtas divas vienādas summas par veikto darījumu.
Ja tā ir noticis un šo jautājumu ar tirgotāju nav izdevies atrisināt, aizpildi reklamācijas pieteikumu.
Ņem vērā: reklamācijas apstrādei vajadzīgos dokumentus bankā nepieciešams saņemt ne vēlāk kā 120 dienu laikā no apmaksas veikšanas vai no plānotā nesaņemtā pakalpojuma datuma.

Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Kartes lietotāja reklamācija.
Iesniegumā nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 
Reklamācijas iesniegumā jānorāda  detalizēta informācija par preci/pakalpojumu, saziņas rezultātu ar tirgotāju, kā arī jāpievieno:

  • atteikuma čeks;
  • čeks par pirkumu;
  • vai Debeta paziņojums, ja maksāts ar citas bankas karti.

Lai aizpildītu lauku Darījuma autorizācijas kods (6 cipari), ieej sadaļā Konti un kartes, uzspied uz maksājumu kartes, ar kuru norēķinājies par pakalpojumu/preci, un noraksti autorizācijas kodu, kas atrodams kolonnā Statuss. Autorizācijas kods.

 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci (Mobile SCAN, kodu karte/kalkulators).
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 
Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts līdz 45 +10 dienām. Banka šī termiņa laikā sazināsies ar tevi, lai informētu par rezultātu vai nākamajiem soļiem.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?