Interaktīvais palīgs

Izvēlies klienta tipu

Izvēlies atbilstošo

Esmu pabeidzis pieteikumu, kas jādara tālāk?

Pēc pabeigta pieteikuma banka ar tevi sazināsies, ja tas būs nepieciešams. Ja pieteikums būs veiksmīgs un papildu informācija nebūs nepieciešama, tuvākajā laikā saņemsi 3 īsziņas:

  • apsveikumu ar pievienošanos Citadeles klientu lokam
  • internetbankas pieslēgšanās vārdu
  • internetbankas paroli

Internetbankas autorizācijas datus noteikti saglabā, jo tie tev būs nepieciešami, ja gribēsi ieiet pilnajā versijā vai atjaunot MobileSCAN licenci jaunā mobilajā ierīcē. 
Tāpat nosutīsim tev e-pastu ar svarīgāko informāciju un internetbankā ievietosim ziņojumu. Uz šo ziņojumu atbildē lūgsim norādīt telefona paroles jautājumu un atbildi. To noteikti izdari, jo, ja tev radīsies jautājumi un vēlēsies ar mums sazināties telefoniski, mums būs nepieciešams veikt identifikāciju. Tajā uzdosim tevis norādīto jautājumu, un tev būs jānosauc atbilde. Bez šī jautājuma un atbildes telefoniski mēs nevarēsim pārliecināties, ka zvanītājs patiešām esi tu. 
Karti un PIN kodu saņemsi pa pastu uz norādīto adresi nedēļas laikā. 
Atceries, ka, kļūstot par bankas klientu Citadeles mobilajā lietotnē, sākotnēji tavam kontam maksimālā ienākošo maksājumu summa būs 10 000 EUR mēnesī. Šo nosacījumu vari mainīt, ierodoties bankas filiālē.

Ja pēc pieteikuma aizpildīšanas saņēmi īsziņu, ka ir nepieciešams atkārtoti nofotografēt personas apliecinošus dokumentu (SMS teksts: Jamegina velreiz! Ludzu, uznem jaunas fotografijas, jo ieprieksejas nevarejam izmantot) tad kaut kādu iemeslu dēļ iesniegtās bildes nav pieņemtas (izplūdušas, nepietiekams apgaismojums utt.). Tādā gadījumā Citadeles lietotne ir jāatinstalē un atkārtoti jāuzinstalē un no jauna jāaizpilda pieteikums.

Biežāk uzdotie jautājumi par Kļūšanu par klientu mobilajā lietotnē.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?