Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu esi nokļuvis pie autorizācijas loga?

Ar kuru no šīm darbībām tev ir sarežģījumi?

Nesaņem SMS ar kodu

Ja tu nesaņem SMS ar kodu, kas nepieciešams. lai pieslēgtos internetbankai,

  1. pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs (29300300) nav ievietots bloķēto numuru sarakstā.
  2. ja esi mainījis telefona numuru (neatkarīgi Latvijas vai ārzemju numurs) un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums, zvanot 67010000.
  3. Aicinām izmēģināt telefonā ieslēgt/izslēgt lidojuma režīmu, tādējādi atkārtoti pieslēgsies mobilo sakaru operatora tīklam un, iespējams, īsziņa tiks piegādāta.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā, paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?