Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Lietotājs nav identificēts (Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole)

Ievadīts nepareizs pieslēgšanās vārds vai parole. 

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids". Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu - ir nozīme lielajiem, mazajiem burtiem, kā arī nedrīkst saturēt atstarpes.

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Ja parole ir nepareiza - rūpīgi pārbaudi ievadīto paroli - ir nozīme lielajiem, mazajiem burtiem, cipariem un simboliem. Pārliecinies, ka nav atstarpes. Ja neatceries paroli, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko norādēm.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?