Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kāda situācija ir gadījusies?

Tava ierīce ir bloķēta

Ja gadījies ievadīt nepareizu kodu no kodu kartes vai kodu (GO3) kalkulatora, nemēģini to ievadīt vairāk par 5 reizēm, jo tad tava autorizācijas ierīce tiks bloķēta. Lai to atbloķētu, zvani mums 67010000.

 

Kādēļ, lai atrisinātu atsevišķas problēmsituācijas ir jāsazinās ar banku telefoniski? Telefonsarunas laikā varēsim tevi identificēt un rast risinājumu. E-pastu sarakstēs mēs nevaram būt droši, ka rakstītājs ir kartes vai konta īpašnieks, tāpēc šādās sarakstēs lūgumi, piem., atbloķēt karti vai izsniegt vienreizēju pieejas paroli internetbankai, tiek noraidīti un tā vai tā lūgsim ar mums sazināties telefoniski vai apmeklēt tuvāko filiāli, iepriekš veicot pierakstu. Atgādinām, e-pastu sarakstēs un citās neautorizētās vidēs, piem., mājaslapu čatos, nenorādīt savus personas datus, internetbankas pieejas un citu konfidenciālu informāciju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?