Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kā pārbaudīt vai viena un tā pati summa ir gan norakstīta no konta, gan palikusi pie rezervētajām summām?

Darījuma summas rezervācija saglabājas līdz brīdim, kad darījums tiek iegrāmatots kontā, bet ne ilgāk kā 16 dienas. Pēc  16 dienām rezervācija atceļas automātiski.
Var būt situācijas, kad darījuma summa tiek iegrāmatota kontā, bet rezervācija joprojām saglabājas. 
Visbiežāk tas notiek gadījumos, kad, piemēram, iznomājot automašīnu, kontā tiek rezervēta lielāka summa, bet pēc tam no konta tiek norakstīta mazāka summa. Vai arī, piemēram, aviobiļetes tika rezervētas par summu 1000 EUR (viena summa), bet pēc tam aviosabiedrība iesūta darījumu vairākās summās - par katru aviobiļeti atsevišķi, piemēram, piecreiz pa 200 EUR.

Lai pārbaudītu, vai darījuma summa ir ieturēta no konta un/vai palikusi rezervēta, atver internetbanku. Nospied uz Konti un kartes un atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, ar kuru tika veikta darījuma apmaksa.
Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:
1. Rezervētā summa 
2. Konta izrakstā.

Apskati, vai sadaļā Saņēmējs/maksātājs redzi  tirgotāju, pie kura veici darījuma apmaksu.
Ja nauda ir gan ieturēta no konta, gan arī joprojām redzama pie rezervētajām summām, tad šādos gadījumos jāraksta iesniegums internetbankā, lai atceltu rezervāciju.

Lai uzrakstītu iesniegumu, ieej internetbankā un nospied Sarakste ar banku > Rīkojums bankai.

Iesniegumā jāaizpilda obligātie lauki, kas atzīmēti ar zvaigznīti.
Rīkojuma tekstā jānorāda informācija par darījumu, kas nepieciešama rezervācijas atcelšanai. Jānorāda kartes numurs, darījuma summa, darījuma datums, darījuma veikšanas vieta (tirgotājs).
Ņem vēra, ka rezervācijas atcelšana nenozīmē, ka darījums nevar tikt iesūtīts no tirgotāja puses vēlāk.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?