Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kā rīkoties, ja rezervētā summa pēc 15 dienām joprojām nav atcelta?

Ja nauda ir gan ieturēta no konta, gan arī joprojām redzama pie rezervētajām summām, šādos gadījumos jāraksta iesniegums internetbankā, lai atceltu rezervāciju.
Ņem vēra, ka darījuma summas rezervācija saglabājas līdz brīdim, kad darījums tiek iegrāmatots kontā, bet ne ilgāk kā 16 dienas. Pēc 16 dienām rezervācija atceļas automātiski.

Ja darījuma summa automātiski neatceļas, sazinies ar banku, rakstot iesniegumu internetbankā.

Lai uzrakstītu iesniegumu,  ieej internetbankā un nospied Sarakste ar banku > Rīkojums bankai.

Iesniegumā jāaizpilda obligātie lauki, kas atzīmēti ar zvaigznīti.
Rīkojuma tekstā jānorāda informācija par darījumu, kas nepieciešama rezervācijas atcelšanai. Jānorāda kartes numurs, darījuma summa, darījuma datums, darījuma veikšanas vieta (tirgotājs).
Ņem vēra, ka rezervācijas atcelšana nenozīmē, ka darījums nevar tikt iesūtīts no tirgotāja puses vēlāk.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?