Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Naudas izņemšana bankomātā

Lai veiktu naudas izmaksu no bankomāta, ievieto maksājumu karti bankomātā tai paredzētajā vietā.

Izvēlies sev vēlamo valodu

un ievadi maksājumu kartes PIN kodu.

Izvēlies kādu no piedāvātajām izmaksas summām,

vai arī spied pogu Cita summa, lai izvēlētos sev vēlamo izmaksas summu.

 

 

 

Iespējams izmaksāt naudu, sākot no 10 EUR, kā arī jebkuru summu, kura dalās ar 10, ņemot vērā tavas kartes skaidras naudas izņemšanas limitus. Standarta skaidras naudas izņemšanas limitus vari apskatīt šeit. Ar informāciju par skaidras naudas izņemšanas komisijas maksu, aicinām iepazīties Cenrādī.
Ja bankomātā ir beigušās 10 EUR banknotes, tad bankomāts paziņos, ar kādu summu jādalās izmaksas summai, lai bankomāts varētu izsniegt nepieciešamo summu.
Bankomāts izsniedz 10 EUR, 20 EUR un 50 EUR banknotes. Taču, ne vairāk kā 30 banknotes vienā reizē.

Kad esi izvēlējies nepieciešamo izmaksas summu, atzīmē, vai vēlēsies saņemt arī darījumu apstiprinošu kvīti.

Mazliet uzgaidi, kamēr bankomāts saskaita nepieciešamās banknotes.

Pirms naudas saņemšanas neaizmirsti paņemt savu maksājumu karti. Bankomāts par to signalizēs un uzrādīs paziņojumu uz ekrāna.

Kad nepieciešamie līdzekļi ir saskaitīti, bankomāts izdos prasīto summu, par to paziņojot uz ekrāna. Neaizmirsti paņem izdotās banknotes un pārskaitīt, vai izdota nepieciešamā summa.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kāda veida problēma ir?

Kā rīkoties,ja bankomātā iesprūst nauda?

Situācijās, kad veicot naudas izmaksu no bankomāta, tā iesprūst, nepieciešams:
Pārbaudīt konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, vai nauda ir/nav noņemta no konta;

Internetbankā
Lai pārbaudītu vai naudas līdzekļi tika noņemti no konta, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, no kuras veici naudas izmaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:

  • Rezervētā summa;
  • konta izrakstā.

Apskati, vai ir summa par veikto darījumu un noņemta vai rezervēta. 

Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, no kuras tika veikta naudas izmaksa bankomātā, un pārbaudi,  vai summa par veikto darījumu ir noņemta/ rezervēta..

Ja nauda nav izdota, bet no konta ir noņemta, raksti reklamāciju par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā aizpildi visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 dienu laikā. Ja nav iespējams veikt iepriekš aprakstītas darbības, aicinām sazināties ar banku, zvanot 67010000.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?