Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Naudas izņemšana bankomātā

Lai veiktu naudas izmaksu no bankomāta, ievieto maksājumu karti bankomātā tai paredzētajā vietā.

Izvēlies sev vēlamo valodu

un ievadi maksājumu kartes PIN kodu.

Izvēlies kādu no piedāvātajām izmaksas summām,

vai arī spied pogu Cita summa, lai izvēlētos sev vēlamo izmaksas summu.

 

 

 

Iespējams izmaksāt naudu, sākot no 10 EUR, kā arī jebkuru summu, kura dalās ar 10, ņemot vērā tavas kartes skaidras naudas izņemšanas limitus. Standarta skaidras naudas izņemšanas limitus vari apskatīt šeit. Ar informāciju par skaidras naudas izņemšanas komisijas maksu, aicinām iepazīties Cenrādī.
Ja bankomātā ir beigušās 10 EUR banknotes, tad bankomāts paziņos, ar kādu summu jādalās izmaksas summai, lai bankomāts varētu izsniegt nepieciešamo summu.
Bankomāts izsniedz 10 EUR, 20 EUR un 50 EUR banknotes. Taču, ne vairāk kā 30 banknotes vienā reizē.

Kad esi izvēlējies nepieciešamo izmaksas summu, atzīmē, vai vēlēsies saņemt arī darījumu apstiprinošu kvīti.

Mazliet uzgaidi, kamēr bankomāts saskaita nepieciešamās banknotes.

Pirms naudas saņemšanas neaizmirsti paņemt savu maksājumu karti. Bankomāts par to signalizēs un uzrādīs paziņojumu uz ekrāna.

Kad nepieciešamie līdzekļi ir saskaitīti, bankomāts izdos prasīto summu, par to paziņojot uz ekrāna. Neaizmirsti paņem izdotās banknotes un pārskaitīt, vai izdota nepieciešamā summa.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Biežāk sastopamās problēmas ar bankomātu

Bankomāta ekrānā tiek konstatētas zemāk aprakstītās situācijas vai arī bankomātam ir konstatēts tehnisks bojājums:

  • bankomāta ekrāns paliek melnā krāsā un ilgāku laiku nereaģē;
  • bankomāts uzrāda (skatīt attēlu), ka veic datu pieprasījumu un ilgāku laiku nereaģē.

Šajā situācijā naudas līdzekļi no tava konta nav ieturēti. Par to vari pārliecināties, apskatot savu konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē.

Izmanto Citadeles lietotni, sadaļu "Filiāles un bankomāti", lai aplūkotu citu tuvāko bankomātu. Aplikācijā ir norādīti bankomāti pa grupām - izmaksas un iemaksa/izmaksa, kā arī, ja tam ir mums zināmi tehniski ierobežojumi, tad tas tiks atspoguļots statuss ar "!" zīmi.

Ja bankomāts neizsniedz maksājumu karti, tad:

  • veic kartes aizvietošanu internetbankā un karte automātiski tiks nobloķēta;
  • ja šobrīd nav pieejama internetbanka, tad vispirms nobloķē karti mobilajā lietotnē un pēc tam aizvieto to internetbankā. Lai bloķētu maksājumu karti, kas ir palikusi bankomātā, ir ieej mobilajā lietotnē, sadaļā Kartes, izvēlies karti un nospied Bloķēt karti.
  • ja nav iespējams veikt iepriekš aprakstītas darbības, tad aicinām sazināties ar banku, zvanot 6701 0000, lai nobloķētu šo karti un pieteiktu kartes aizvietošanu.
     

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?