Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai tu vēlies pārvietot/pārcelt Citadeles mobilo lietotni savā tālrunī no iepriekšējās viedierīces?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 17.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 10.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un personas kodu vai telefona numuru, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?