Tirgotājiem - Phone POS

Kad mēģinu pieņemt maksājumu, parādās paziņojums “Security threat. Overlay the current screen by another application is prohibited. Please close all interfering applications and try again!”

Šāds paziņojums parādās dažu lietotņu dēļ, piemēram, Facebook Messenger, Whatsapp, Viber, Skype, Twilight, Сleaner-master, Drupe vai citu lietotņu dēļ, kuru logi var pārklāties pāri citu lietotņu logiem.

  1. Aizveriet visas lietotnes un pēc tam mēģiniet vēlreiz.  
  2. Izdzēsiet lietotnes, kas ir domātās programmas mobilo ierīču atmiņas tīrīšanai vai darbības paātrināšanai (Clean Master, CCleaner, DU Speed Booster, Go Speed u.c.). 
  3. Izdzēsiet antivīrusu lietotnes (Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus, Kaspersky Internet Security Mobile u.tml.)
  4. Jau uzstādītām lietotnēm ir jāatspējo visas atļaujas, kas ļauj to logiem pārklāties pāri citas lietotnes logam. 
    • Ejiet uz “Settings” (Iestatījumi),
    • Izvēlieties “Apps” (Lietotnes),
    • Nospiediet uz zobrata ikoniņas vai,
    • Izvēlieties “Draw Over Other Applications” (Rādīt logu virs citām lietotnēm). Dažādās ierīcēs (dažādu ražotāju ražotās ierīcēs) šīs funkcijas apzīmējums var atšķirties. Piemēram, ierīcē var būt tādas izvēles iespējas kā “Display over other applications” (Rādīt virs citām lietotnēm) vai “Picture in picture” (PiP) (Attēls attēlā). Šo atļauju var arī atrast sadaļā “Special Access” (Īpaša piekļuve).
    • Atslēdziet loga pārklāšanos iespēju lietotnēm, kurām tā ir ieslēgta.
    • Nepieciešams atspējot arī loga pārklāšanās atļaujas slēptajām sistēmas lietotnēm. Tās var apskatīt, nospiežot uz ikoniņas “Show system applications” (Rādīt sistēmas lietotnes).
  5. Dodieties uz “Settings - Apps - Default Apps - Device assistance app - Analyze on-screen text - disable” (Iestatījumi - Lietotnes - Noklusējuma lietotnes - Ierīces palīdzības lietotne - Analizēt tekstu ekrānā - atspējot). Dažādās ierīcēs (dažādi ražotāji) nosaukums var atšķirties, taču ir nepieciešams atspējot atļauju ierīces palīdzības lietotnei, kas analizē ekrānā redzamo tekstu saistīta satura piedāvāšanai.
  6. Izslēdziet visas funkcijas (ieskaitot sistēmas funkcijas), kas ir saistītas ar žestu vadību (dažās ierīcēs šīs funkcijas ir redzamas izvēlnē “Settings” - Advanced settings” (Iestatījumi - Papildu iestatījumi) (vai sadaļā, kas attiecas uz ekrāna iestatījumiem) - “Full-screen” (Pilnekrāna režīms).
  7. Pārbaudiet, vai ierīcē ir atjaunināta Android operētājsistēma; ja nav, atjauniniet uz jaunāko versiju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?