Interaktīvais palīgs

Ar kādiem maksājumiem nepieciešama palīdzība?

Vai esi sazinājies ar tirgotāju?

Kā aizpildīt reklamācijas pieteikumu internetbankā?

Ja jautājumu ar tirgotāju nav izdevies atrisināt, aizpildi reklamācijas pieteikumu.

Ņem vērā: reklamācijas apstrādei vajadzīgos dokumentus bankā nepieciešams saņemt ne vēlāk kā 120 dienu laikā no apmaksas veikšanas vai no plānotā nesaņemtā pakalpojuma datuma.

Rekomendējam apsvērt tirgotāja piedāvātās kompensācijas izmantošanu, ja par tādu ir iespējams vienoties (piemēram, vaučeri, lidojuma vai rezervācijas pārcelšana) zemāk norādītajos gadījumos, kad summas atgūšana reklamāciju ceļā nav iespējama:

  • ja avioreiss, uz kuru iegādātas aviobiļetes, notiek, taču klients pieņēmis lēmumu uz to neierasties (izņemot gadījumus, kad veikta aviobiļešu atcelšana biļešu pārdevēja noteikumos paredzētajā kārtībā, taču naudas līdzekļu atmaksa nav saņemta noteiktajā termiņā);
  • ja viesnīcas rezervācija bijusi neatceļama, viesnīca nav paziņojusi par rezervācijas atcelšanu (izņemot gadījumus, kad rezervācija nav bijusi izmantojama – piemēram, ir informācija par to, ka viesnīca bijusi slēgta);
  • gadījumos, kad uzņēmumam nav bijis iespējams sniegt pakalpojumu likumdošanas noteikto ierobežojumu dēļ;
  • ja klients pats ir atteicies no pakalpojuma, pirms tirgotājs ir uzteicis sniegt šo pakalpojumu.

Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Kartes lietotāja reklamācija. Iesniegumā nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 
Reklamācijas iesniegumā jānorāda detalizēta informācija par preci/pakalpojumu, saziņas rezultātu ar tirgotāju, kā arī:

  • aviobiļešu un viesnīcu rezervācijas gadījumā – biļešu iegādes vai rezervācijas apstiprinājums, pakalpojuma sniegšanas/atcelšanas noteikumi rezervēšanas brīdī, pieprasījums atgriezt naudas līdzekļus, sarakste ar tirgotāju par problēmas risinājumu, atcelšanas dokuments, ja tāds ir;
  • citu nesaņemtu preču/pakalpojumu gadījumā – pirkuma apstiprinājums, piegādes nosacījumi, sarakste ar tirgotāju. Ja prece tika nosūtīta atpakaļ tirgotājam – pasta kvīts vai atgriešanas dokuments;
  • rēķins par pirkumu/pakalpojumu, ja tāds ir pieejams.

Lai aizpildītu lauku Darījuma autorizācijas kods (6 cipari), ieej sadaļā Konti un kartes, uzspied uz maksājumu kartes, ar kuru norēķinājies par pakalpojumu/preci un noraksti autorizācijas kodu, kas atrodams kolonnā Statuss. Autorizācijas kods.
Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci (Mobile SCAN, kodu karte/kalkulators). 

Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts līdz 45 +10 dienām. Banka šī termiņa laikā sazināsies ar tevi, lai informētu par rezultātu vai nākamajiem soļiem.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?