Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Vai tu vēlies veikt maksājumu eiro valūtā?

Vai tu vēlies apmaksāt rēķinu?

Kā veikt rēķina apmaksu no bankas izveidota šablona internetbankā?

Lai izveidotu maksājumu no bankas šablona (maksājuma sagatave), sākotnēji tev jāpārliecinās, ka nepieciešamais maksājuma saņēmējs (uzņēmums) ir iekļauts šablonu sarakstā. Lai šo pārbaudītu, dodies uz internetbankas sadaļu "Maksājumi".

Atrodi sev vēlamo saņēmēju  uzņēmumu sarakstā. Uzņēmumi tajā ir sašķiroti pēc uzņēmējdarbības veida.

Ja vēlies apskatīt visu uzņēmumu sarakstu, kam iespējams veikt maksājumu no bankas šablona, dodies uz internetbankas sadaļu "Bankas šabloni".  Šeit saņēmēji ir sašķiroti alfabētiskā secībā.

Izvēlies saņēmēju, kam vēlies veikt maksājumu, un aizpildi nepieciešamo maksājuma informāciju. Aizpildāmie lauki atšķiras katram saņēmējam atkarībā no uzņēmuma prasībām. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus.

 

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture".

Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu vēlies veikt maksājumu Eiropas Savienības ietvaros?

Kā veikt maksājumu ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas jebkurā valūtā?

Lai izveidotu maksājumu eiro valūtā, kas tiks sūtīts ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (tajā ietilpst Eiropas Savienības valstis, Islande, Šveice, Lihtenšteina un Norvēģija), ir nepieciešams atvērt internetbankas sadaļu "Maksājumi" un izvēlēties "Jauns maksājums".

Atverot sadaļu "Jauns maksājums", pieprasītie ievades lauki būs tādi paši, kā SEPA maksājumam. Tiklīdz tiek ievadīts saņēmēja konta numurs, kas norāda uz to, ka saņēmēja banka atrodas ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas, atveras papildu lauki nepieciešamās informācijas ievadei. Ja nepieciešams veikt maksājumu citā valūtā, tad blakus logā, pie ievadītās maksājuma summas, izvēlies attiecīgo valūtu.

Lai varētu veikt maksājumu, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Jāņem vērā, ka pieprasītā informācija maksājuma uzdevumā var atšķirties atkarībā no valsts, uz kuru tiek veikts maksājums.

 

 

Īpašas prasības, noformējot maksājumus noteiktās valūtās:

  • Maksājumiem ASV dolāros (USD) – obligāti nepieciešams norādīt saņēmēja adresi.
  • Maksājumiem uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem – noformējot maksājumu uz šo valsti, obligāti jānorāda maksājuma mērķa kods, kas sastāv no 3 lielajiem burtiem. Tas ir jānorāda maksājuma laukā “Pamatojums“ pirms maksājuma mērķa informācijas. Piemēram: „TKT, Tickets“. Maksājuma mērķa kods tev jānoskaidro no maksājuma saņēmēja, un tas jāraksta angļu valodā. Bez norādīta maksājuma mērķa koda maksājums tiks noraidīts.
  • Maksājumi uz Kanādu: Maksājumiem, kas tiek veikti uz Kanādas banku kontiem, ir jānorāda arī saņēmēja adrese (iela un pilsēta). Tas attiecas uz maksājumiem jebkurā valūtā. Saņēmēja adresi iespējams norādīt maksājuma uzdevuma laukā Saņēmēja vārds. Lūdzam norādīt saņēmēja adresi arī tad, ja augšuplādējat XML maksājuma uzdevumus internetbankā.

Pēc maksājuma informācijas norādīšanas, noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini  "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par maksājuma izpildes statusu sadaļā "Maksājumu vēsture". Ja ir nepieciešams, sadaļā "Maksājumu vēsture" var maksājuma uzdevumu saglabāt arī PDF formātā.

Informāciju, kas attiecas uz par komisijas maksu par maksājumiem ārpus Eiropas Ekonomikas zonas, jeb ārpus SEPA, vari apskatīt Cenrādī.

Ja nevari pieslēgties internetbankai, piem., nepareizs lietotājvārds, parole, aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Kā noskaidrot savas autorizācijas ierīces (kodu kartes, kodu kalkulatora vai MobileSCAN) maksājumu limitus skaties šeit.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?