Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai esi sazinājies ar tirgotāju?

Kā rīkoties, lai saņemtu informāciju no tirgotāja?

Ārkārtējās situācijas rezultātā daudziem mūsu klientiem nepieciešams risināt jautājumus, kas saistīti ar  izmaiņām ceļošanas plānos, nesaņemtiem pakalpojumiem un neizpildītiem pasūtījumiem, ja apmaksa par tiem veikta ar maksājumu karti.
Daļā šo gadījumu varam palīdzēt atgūt ar maksājumu karti apmaksātos līdzekļus, taču, lai atgūšanas process būtu veiksmīgs, ļoti svarīga ir klienta iesaiste atgūšanas procesā.
Lūdzam rūpīgi iepazīties ar zemāk norādīto informāciju un pirms reklamācijas iesniegšanas pārliecināties, vai esi rīkojies saskaņā ar šiem norādījumiem un vai iesniegumam ir pievienota nepieciešamā informācija. Pretējā gadījumā reklamācijas apstrāde var aizkavēties vai pat būt neiespējama.

  • Vienmēr sākotnēji mēģini atrisināt jautājumu, sazinoties ar uzņēmumu, pie kura iegādājies pakalpojumu (ievērojot pirkuma brīdī un uzņēmuma mājaslapā sniegtās norādes).
  • Gaidi uzņēmuma norādīto laiku un sazinieties atkārtoti, ja nepieciešams.
  • Saglabā saraksti ar uzņēmumu tā, lai ir redzami sarakstes adresāti un datumi, kā arī aizpildītos pieprasījumus un ekrānšāviņus (ierosinot reklamāciju, pievieno tos pieteikumam).

Rekomendējam apsvērt tirgotāja piedāvātās kompensācijas izmantošanu, ja par tādu ir iespējams vienoties (piemēram, vaučeri, lidojuma vai rezervācijas pārcelšana) zemāk norādītos gadījumos, kad summas atgūšana reklamāciju ceļā nav iespējama:

  • ja avioreiss, uz kuru iegādātas aviobiļetes, notiek, taču klients pieņēmis lēmumu uz to neierasties (izņemot gadījumus, kad veikta aviobiļešu atcelšana biļešu pārdevēja noteikumos paredzētajā kārtībā, taču naudas līdzekļu atmaksa nav saņemta noteiktajā termiņā);
  • ja viesnīcas rezervācija bijusi neatceļama, viesnīca nav paziņojusi par rezervācijas atcelšanu (izņemot gadījumus, kad rezervācija nav bijusi izmantojama – piemēram, ir informācija par to, ka viesnīca bijusi slēgta);
  • gadījumos, kad uzņēmumam nav bijis iespējams sniegt pakalpojumu likumdošanas noteikto ierobežojumu dēļ;
  • ja klients pats ir atteicies no pakalpojuma, pirms tirgotājs ir uzteicis sniegt šo pakalpojumu.
     

Kā aizpildīt reklamācijas pieteikumu internetbankā?

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?