Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Biežāk sastopamās problēmas ar bankomātu

Bankomāta ekrānā tiek konstatētas zemāk aprakstītās situācijas vai arī bankomātam ir konstatēts tehnisks bojājums:

  • bankomāta ekrāns paliek melnā krāsā un ilgāku laiku nereaģē;
  • bankomāts uzrāda (skatīt attēlu), ka veic datu pieprasījumu un ilgāku laiku nereaģē.

Šajā situācijā naudas līdzekļi no tava konta nav ieturēti. Par to vari pārliecināties, apskatot savu konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē.

Izmanto Citadeles lietotni, sadaļu "Filiāles un bankomāti", lai aplūkotu citu tuvāko bankomātu. Aplikācijā ir norādīti bankomāti pa grupām - izmaksas un iemaksa/izmaksa, kā arī, ja tam ir mums zināmi tehniski ierobežojumi, tad tas tiks atspoguļots statuss ar "!" zīmi.

Ja bankomāts neizsniedz maksājumu karti, tad:

  • veic kartes aizvietošanu internetbankā un karte automātiski tiks nobloķēta;
  • ja šobrīd nav pieejama internetbanka, tad vispirms nobloķē karti mobilajā lietotnē un pēc tam aizvieto to internetbankā. Lai bloķētu maksājumu karti, kas ir palikusi bankomātā, ir ieej mobilajā lietotnē, sadaļā Kartes, izvēlies karti un nospied Bloķēt karti.
  • ja nav iespējams veikt iepriekš aprakstītas darbības, tad aicinām sazināties ar banku, zvanot 6701 0000, lai nobloķētu šo karti un pieteiktu kartes aizvietošanu.
     

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?